Pak? Welk pak?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, die andere reclame, met dat pak
WAT DAN???????quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon niet
Beter opletten voortaanquote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wilde je toch?
Airelle tenminste wel
Maar jij riep 'Bupatih' net voordat Beev mij nodig had, dus ik dacht dat jij het ook wilde.
Dat zal indirect ook zijn bedoeling wel zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
Ja sorry, maar je maakt me zó nieuwsgierig
quote:
Dat halve pakquote:
Och ja...dat maak ik dagelijks mee, Sven. Horden fans die mijn naam scanderen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter opletten voortaan
Ik vond het gewoon leuk om je te roepen.
En als "goodie" geef je ze dan een mp3-file van Hindquote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och ja...dat maak ik dagelijks mee, Sven. Horden fans die mijn naam scanderen.
Net of Brainpower zelf zo streetwise is.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brainpower is best okay en Hind ook.
Vraag me alleen af of Hind wel streetwise genoeg is voor Bp.
Maar dat vraag ik me niet lang af, hoor, kom kom.
Sommigen een kusje, anderen weer een handtekening op de bil....ach ja, de fan is koning zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als "goodie" geef je ze dan een mp3-file van Hind? Zullen ze blij mee zijn
Perfect typetje, die AH-meneer. En zijn Marokkaanse sidekick ook, trouwens.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind die ook geweldig! Die kerel... doet me denken aan een oud-huisgenoot en die was onwijs sympathiek. Dus dat projecteer ik op de AH-meneer.
Ja, die sidekick is ook leuk jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfect typetje, die AH-meneer. En zijn Marokkaanse sidekick ook, trouwens.
Slimme schot in de roos van AH.
Ik bedoelde natuurlijk 'derrière'.quote:
Nou, ik had anders niets te kiezenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sommigen een kusje, anderen weer een handtekening op de bil....ach ja, de fan is koning zeg ik maar altijd.
Dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAT DAN???????
Ja sorry, maar je maakt me zó nieuwsgierig
Nee, jij kreeg het allebei.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik had anders niets te kiezen
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zal indirect ook zijn bedoeling wel zijn
Anders ga je geen dingen op het forum plempen die je toch niet gaat toelichten.
Jahaa, die naam heb je jezelf ook echt gegevenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel maar: hoe stoer en tough ben je nou als je als rapper Gert-Jan heet![]()
Je kon dat ook gewoon kwijt door tegen een muur te staan praten.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
Hoewel ik gisteren dingen neerplempte omdat ik het kwijt moest.. niet omdat ik persé tot in detail erop in wou gaan...
Maar toch: DIZER, VERTEL!!
Wat voor sprookjes lezen jij en Dizer zeg?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel?
Gewoon!
Een piemel van anderhalve meter lang!
Duh.
Muren zeggen niet: 'Aaaaaw Leonie, wat ben je zieligquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kon dat ook gewoon kwijt door tegen een muur te staan praten.
Rap-Regel 1: Als je als Gert-Jan geboren wordt, word dan ook geen rapperquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jahaa, die naam heb je jezelf ook echt gegeven.
Maar je hebt me nu wel aan het twijfelen gebracht... Bp heeft ook een bril en bul... en dat kan natuurlijk nóóít samengaan met streetwisdom.
Maar misschien vergis ik me wel in Hind... Is ze gewoon een Biatch from the Block.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |