Maar ik houd je te vrindquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef Zhenar het volgende:
In vervolg op het vorige topic (en in reactie op de TT):
[..]
Maar ik houd je te vrind
Want je baart mijn kind
Je wil niet weten wat ik erin zie danquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Hoe langer ik naar Hind kijk, hoe meer ik een wandelend ei in haar zie.
Jawel.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik erin zie dan![]()
Zeg nou.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee
Ik ga maar weer eens een poging doen BB te kijken
Dat had ik ooit ook. Toen besloot ik gewoon om mijn dromen waar te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets zou willen gebeuren dat alleen in een sprookje kan? En je erom moet lachen dat het te dom is voor woorden en dat het natuurlijk niet kan maar toch zou willen? En als je een wens zou mogen doen dat dat het zou zijn? Nou? Ik dus wel
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat had ik ooit ook. Toen besloot ik gewoon om mijn dromen waar te maken.![]()
![]()
* Svensational mist Dizerquote:
Dizer, ik snap ook wel dat je het liefst elke minuut van de dag van mijn aanwezigheid wil genieten, maar inderdaad, dat gaat gewoon niet. Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon niet
Nee, die andere reclame, met dat pakquote:
Ik vind die ook geweldig! Die kerel... doet me denken aan een oud-huisgenoot en die was onwijs sympathiek. Dus dat projecteer ik op de AH-meneer.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de AH-reclames best grappig vind?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |