Sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!!1!#!#!#!#!$~!$#~#!~%$#!65!@!!
![]()
WTF?!
Dag hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga.
/
*
* Doorstrepen wat niet van toepassing is
En of.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Nou ja, terecht is het wel.
Als je zondag gemailed zou hebben ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat denk jij nou ik kon van af zondag al weer posten![]()
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zondag gemailed zou hebben ja.
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:01 schreef PeRi het volgende:
Neem je wel condooms mee?
Cool beansquote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem de honneurs wel even waar.
Moet even kijken of ik dan kanquote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef PeRi het volgende:
Vrijdag over een week bedoel ik dus.
Wel!! Mijn wil is wet hier!!quote:
Daar kunnen condooms ook van pas komenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.
quote:Wel!! Mijn wil is wet hier!!
Heil Duiveltja allen!
Daar ben ik ook eens achter gekomenquote:
Heb je de carpaccio nou al gegeten?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.
Die had een vriend van me. Ik had de sate guna guna als hoofdgerecht en als voorgerecht de gerookte zalm. Heel erg lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de carpaccio nou al gegeten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
zullen we het maar weer over voetbal gaan hebben?
Zalmquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die had een vriend van me. Ik had de sate guna guna als hoofdgerecht en als voorgerecht de gerookte zalm. Heel erg lekker![]()
Er zijn er wel meer die alleen naar bed gaan hierquote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan duik ik zo mijn bed in... onbeschermd
en alleen![]()
Ja ik vond die best goed te doen. Ik vond het wel jammer dat ze die inktvisringen van het menu hebben gehaald.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Tania18 het volgende:
Maar die sate is dus wel aan te bevelen? Heb ik nog nooit gegeten daar
quote:
Oh, gefeliciteerd nogquote:
Maar ik ben niet jarig, ik WAS op een verjaardag!quote:
Er zat een soort van gefrituurde laagje omheen. Net als vis maar dan als ringquote:
Wat wordt het?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zin om vanavond naar de kapper te gaan.
Helemaal kaal!quote:
Daarom... die guppies moeten natuurlijk wel tegen de boze, wellustige buitenwereld beschermd worden...quote:Er lezen ook kinderen mee he
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
Nope, ik vind "Push the button" ook wel een geinig nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ga ik echt weer verder werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik de nieuwe Sugababes leuk vind?![]()
Ik dacht eigenlijk dat dat de afkorting was van no offence... maar ik kan er ook heel erg naast zitten met mijn aannamequote:
Je weet het dus niet eens zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat de afkorting was van no offence... maar ik kan er ook heel erg naast zitten met mijn aanname.
Kijk, daar heb ik wat aanquote:
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerdquote:
Ik ben best wel politiek geinteresseerd maar gewoon die dingetjes steedsquote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerd? Wij hadden laats nog een vet goeie discussie daarover
.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Nou Zhenar.... dieclimax
van gisteren is er niet meer gekomen geloof ik...
Jaquote:
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
Gaat er nou eindelijk eens iemand uit vanavond?
Ik had het over Big Brotherquote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meer.
Morgen mogen alle remmen weer los.
Ja, MissBliss had het toch over de liveshowquote:
Wat PeRi zegt...quote:
Ja, die was er een keer uit gegaan, maar ze is weer terug gekomenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef PeRi het volgende:
Jullie moeten me op de hoogte houden, ik volg het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |