quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Joris Lutz is wel okay.
quote:
Beevje, Beevje, Beevje...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Houd die inteeltbek van je 'ns dicht, graftak.
Heb ik niet nodigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
En nu nog aan je Nederlands werken.
OMGquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig
We hebben word op de opleiding .
![]()
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?quote:
Ja het klinkt heel erg maar het is wel zoquote:
Ze heeft niet echt veel om te verbergenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Debra Messing!
[[url=http://www.oopsclips.com/images/debra_messing.jpg]afbeelding][/url]
Whaah met dat scheel kijkende monsterquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?
Mijn lont is heel lang, maar is nu helemaal op hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?
Jij moet je mond houden met je cup D-fetish.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt veel om te verbergen
Het was het waard hequote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou nou... had ik daar ff voor precies één hele seconde plezier, zeg.
Het ís ook erg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja het klinkt heel erg maar het is wel zo
Las ik daar 3 meisjes Zwolle?quote:Bovendien mijn eerste opdracht is af en goedgekeurd dus ik red me daar wel.
(Verplicht met 3meisjes door zwolle lopen voor school is trouwens geen verkeerde opdracht![]()
Ja ik zit op de Landstede in Zwolle dudequote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ís ook erg.
[..]
Las ik daar 3 meisjes Zwolle?
And proud of itquote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden met je cup D-fetish.
Dat andere meen ik ook hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dit sloeg op die doodsverwensing.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ik zit op de Landstede in Zwolle dude![]()
Ja, Windesheim is ook een of ander gehucht in de buurt van Zwolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
Toen ik gisteravond in de trein zat zag ik Windesheim. Maar ik zag Bupatih niet
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Windesheim is ook een of ander gehucht in de buurt van Zwolle..
Wist ik helemaal niet.![]()
Oh, dat ken ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.
En hoe drukker het is des te kleiner de bus is die langskomt![]()
Ik heb nog wel wat tips voor hem hoe je zonder ook maar 1 aantekening in een keer word gebantquote:
Dat is heel standaard. Hier in Purmerend naar Amsterdam ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.
En hoe drukker het is des te kleiner de bus is die langskomt![]()
Slaat toch nergens op ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is heel standaard. Hier in Purmerend naar Amsterdam ook
Omdat jij aan doodsverwenzingen doet en dat is foutquote:
Yvonne heeft dat topic toich allang gesloten joh.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat jij aan doodsverwenzingen doet en dat is fout
Maar van mij mag je hoor... BP is wel![]()
![]()
Meppel is in de buurtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Hier in Meppel is alleen het probleem dat de bus altijd net ff te vroeg weg gaat. Ik moet altijd rennen om 'm te halen.
quote:
Zal ze leuk vindenquote:
Kloptquote:
Joris Lutz natuurlijk!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zwaaide gewoon naar jou
Duh... dat snap ik ook wel.. .maar wie is dat????quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh... dat snap ik ook wel.. .maar wie is dat????
Zit filemon er nog in ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |