Ik denk dat een Aysen memegenerator beter op z'n plaats is nu.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Klipnap het volgende:
Mag memegenerator.net/Bingo in de OP bij de handige links?
Ik vond hem juist goed/gevat.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Halfgare vergelijking van Ludo, met dat pistool keek ze de code af, ik neem aan dat ze daar niet zoveel vrijheid heeft om te gluren.
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem juist goed/gevat.
Het gaat er niet om hoe het gelukt is, maar het gaat erom dat het onmogelijk lijkt, maar toch gebeurt.
Plus zou Jack ervoor moeten zorgen dat een ander geen toegang heeft tot zijn schietijzer, en hij dat ook niet heeft kunnen voorkomen.
Idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik denk dat een Aysen memegenerator beter op z'n plaats is nu.
Precies, dus Jack is niet de aangewezen persoon. En dan nog, het feit dat iemand dat moet doen, wil nog niet zeggen dat het niet altijd gebeurt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://memegenerator.net/Agent-Aysen
Je hebt niks gemist..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godverdomme de eerste 2 minuten gemist.
Omgekeerde wereld dit. De schuld ligt nog altijd bij Lucas en Lorena die drugs in het drankje van Aysen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Ach Sjors toch, deze situatie waar je nu in zit komt allemaal door Die Bing. Als die gast je niet had gevraagd om weer te trouwen had je daar niet gefietst. Ik zeg dumpen die gast.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Ach Sjors toch, deze situatie waar je nu in zit komt allemaal door Die Bing. Als die gast je niet had gevraagd om weer te trouwen had je daar niet gefietst. Ik zeg dumpen die gast.
Ik zou het eerder op Aysen, Lorena en Lucas afschuiven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit. De schuld ligt nog altijd bij Lucas en Lorena die drugs in het drankje van Aysen hebben gedaan.
Als Ludo Lucas die auto niet had geleend...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
Jack is sowieso de naam van Houten niet waard .quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat financieel manager Mike achter de bedreiging van Nina zit.
Psychoses zitten in ieder geval in de familie. Zus Bianca heeft er ook al last van.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Charlie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Waar ze eerst nog alleen het product in hun handen hadden, is er nu een hele figurant voor neergezetquote:
En de bezorger komt samen met degene die bestelt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ze eerst nog alleen het product in hun handen hadden, is er nu een hele figurant voor neergezet
kweenie, vast wel iets.quote:
En dan die jasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef datisstom het volgende:
[..]
En de bezorger komt samen met degene die bestelt.
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wel slim van die site, alleen weet ik nog niet hoe die heet.
Denk het niet, om de een of andere manier wil ie in de familie Sanders komen, Mike is wel dol op Sjorsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die dreigmail komt van die Belg, hij geilt op Nina
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef leilab het volgende:
Wiet was het interresanste stukje van het aflevering
Vrouwen houden toch van foute mannen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Bing haar het ziekenhuis in zou slaan, zou Sjors nóg met Bing willen trouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die figurant zag er verdacht uit. Misschien stuurde hij die dreigmail?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Shortie:Jammer dat ze niet blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het wel, op 1 of andere manier wil hij daar geld los gaan peuteren. Zoals dat ook toen een keer is gebeurd met die Hafkamp, Martine ? Toen kwam dat geld versnipperd naar beneden dwarrelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk het niet, om de een of andere manier wil ie in de familie Sanders komen, Mike is wel dol op Sjors
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio'squote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, op 1 of andere manier wil hij daar geld los gaan peuteren. Zoals dat ook toen een keer is gebeurd met die Hafkamp, Martine ? Toen kwam dat geld versnipperd naar beneden dwarrelen.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou spannend zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio's
Zitten mensen daar de hele dag te posten ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio's
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, ik zie het verband ertussen dus wel. Plausibel dus wat jij zegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yupsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou spannend zijnLudo had haar toch op een bootje gezet met een dreigement dat hij haar nooit meer in Meerdijk wilde zien ofzo?
Nee, ik las dat op de GTST Fanclub-sitequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten mensen daar de hele dag te posten ofzo.Of komt het van binnenuit?
Dit dus. Ik zou het wel tof vinden. Martine backin the gamequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou spannend zijnLudo had haar toch op een bootje gezet met een dreigement dat hij haar nooit meer in Meerdijk wilde zien ofzo?
Ik bedoel ook niet jou, maar algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik las dat op de GTST Fanclub-site
Nee, okéquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet jou, maar algemeen.
Interessant. Zou wel wat zijn als Mike niet verliefd is op Sjors maar is ingehuurd door Martine om haar in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl/2012/03/spoilers-2-tm-6-april/
Hier de link
Maar dan is de vraag: met welke reden???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Interessant. Zou wel wat zijn als Mike niet verliefd is op Sjors maar is ingehuurd door Martine om haar in de gaten te houden.
Die theorie had ik ook in het vorige topic, lijkt me echter wel te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker met deze schrijversquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die theorie had ik ook in het vorige topic, lijkt me echter wel te mooi om waar te zijn.
Ik acht het waarschijnlijker dat hij samen met Ludo een pedicuresalon opent dan dat hij is ingehuurd door Martine met deze schrijvers.quote:
Dat was gewoon logisch geweest, maar zelfs logisch denken kunnen deze schrijvers niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:
Er werd ook gesuggereerd dat Ludo dubbelspel speelde met de wraak op Maxime. Was ook te mooi om waar te zijn.
Bianca die Bram afpakt zeker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Caroline de Bruin zegt in elk geval dat de opnames van de 4500e aflevering nu bezig zijn en dat het een spektakel wordt.
Moet zeggen Cynthia Abma acteert de rol van Bianca vanaf het begin goed hoor. kan niet wachten!!quote:
Ik weet nog dat Laura als een lesbienne in de disco stond te dansenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aan de andere kant Laura heeft ook van alles uitgewreten.. Al waren dat schrijvers die daar goed een balans in wisten te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog een gedachtegang voor als Mike echt werkt voor Martine:
Het zou verklaren waarom Mike geïnteresseerd is in de bruiloft en pissig werd over dat de bruiloft zo armoedig was. Ik vond dat al vreemd, waarom zou hij zich daar druk om maken...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wie is Martine? De moeder van Rik toch?"
Bianca is helemaal geflipt en heeft Bram ontvoert. Ze houdt hem onder schot en eist dat zij Bram krijgt. Iedereen probeert haar te overtuigen dat dit niet de oplossing is, ook Maxime: zij krijgt een kogel, Anton ook. Bianca zet het pistool tegen haar eigen hoofd. We horen een schot... (cliffhanger).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Caroline de Bruin zegt in elk geval dat de opnames van de 4500e aflevering nu bezig zijn en dat het een spektakel wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Maxime zal wel zwanger raken van Anton, ook al kon ze officieel geen kinderen meer krijgen
[ Bericht 20% gewijzigd door loezzzje op 28-03-2012 10:32:23 ]
De sukkel. Die gast heeft zo'n bord voor zijn kop hè. Hij doet echt alleen maar datgene wat hij wilt. Afdwingen enzo.quote:
Ze wil geen scène maken natuurlijk. Dat begrijp ik nog wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef LaLouchi het volgende:
Ik snap de reactie van bianca ook niet helemaal, je ziet je man met je vriendin, en dan..... Rij je rustig weg en ga je het thuis uitpraten...?
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 28-03-2012 12:17:09 ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik snapte al niet wie bibg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja jij. Maar zij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef LaLouchi het volgende:
Geen scene maken? Nou ik had het toch echt gedaan, die is gek
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wie bibg was.
Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:53 schreef LaLouchi het volgende:
Ja maar als je al zulke uitbarstingen hebt naar je zoon toe dan zal je die toch al helemaal naar je man toe hebben als je die ziet kussen met je vriendin? Vaag heur.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef loezzzje het volgende:
Wat voert die Mike toch in zijn schild.Misschien stiekem familie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook aan gedacht, maar haar broer kan hij niet zijn lijkt me, maar misschien wel haar vader, al lijkt hij me te jong daarvoor.quote:
Het past wel een beetje bij Bianca, het verdringen van pijn en woede.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.Uit woede richting Anton is ze misschien juist wel zo ijzig kalm...
Neeeeeeeeeeeeeee niet edithquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith
mijne ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee niet edithDat was mijn favoriete personage!
Sjors, die moet revalideren?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith
Oh, ik hoorde wel haar naam maar ik hoorde niet wat hij zei.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
albert zei wel: wie is de sjors dus zou best kunnen
Of Wietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Misschien wel edith
Oke, het duurde even, maar ik heb 'm nu door.quote:
Dan word Edith zeker Wiets nieuwe kamergenoot? Ze praat tegen badeendjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die edith soap stopt er mee.. boulevard nept de boel.
Zou ook kunnen, maar dan zou dat betekenen dat hij aan zijn stutten strekt ofzo.quote:
Ik ga er niet voor zitten hoor, heb het altijd maar als achtergrondgeluid omdat er toch niks op is.quote:
Ze had toch al een vast contract?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.
Blijkbaar niet volgens Albert Verlinde. Dat is de reden dat ze even 3 maanden verplicht de serie uit moet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had toch al een vast contract?
Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.
Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Van Antonquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.
Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal. Ik kan me ook niet herinneren dat ze er tussenuit is geweest ooit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehad
Ze zit er toch ook al jaren zonder pauze in![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had even hoop dat Bing er uit zou gaan
Volgens mij kletst Albert een beetje uit zijn ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal.
Het ging, maar het kon in mijn ogen niet tippen aan aflevering 2500. Hoevaak ik die cliffhanger dat weekend wel niet opnieuw gekeken heb zeg. En steeds weer trillen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef LetsGame het volgende:
Er is geen echte spannende jubileum aflevering meer geweest sinds aflevering 3000. Ik vond het zo spannend hoe Barbara en Valerie daar hingen..
boeiender dan bing en sjors in ieder gevalquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Margot heeft wel een leuk shirtje aan.
/ interessant
Ze kan wel kinderen krijgen, maar niet zo makkelijk meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Maxime zal wel zwanger raken van Anton, ook al kon ze officieel geen kinderen meer krijgen
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
boeiender dan bing en sjors in ieder geval
Ze heeft geen baarmoeder meer... Is verwijderd door kogel van Ludo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze kan wel kinderen krijgen, maar niet zo makkelijk meer
sjors naar zwitserland lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wie zou eruit gaan vanavond?
Ik ben dus niet de enige?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Huh, wat is er mis met de tune? Elke keer bij "nee het leven.." gaat het geluid ineens zachter, viel me gisteren ook al op.
Ja, maar bij Boulevard zeiden ze dat er iemand GTST zou gaan verlaten. Ze komt dus niet meer terug?quote:
Alsof dat een probleem is, ze maken er gewoon van dat ze mis zaten en d'r milt i.p.v. baarmoeder verwijderd hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze heeft geen baarmoeder meer... Is verwijderd door kogel van Ludo.
Omdat bing weer eens een ingeving had die dan uiteraard direct uitgevoerd moet worden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:
waarom nu ineens zo overhaast trouwen en ook nog eens lekker romantisch in het ziekenhuis?
Ik ga even wat te drinken pakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nu al reclame?? Het is pas net begonnen!
Mja, maar 't is al de tweede keer en vast niet de laatste....quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Orginele trouwlokatie maar ik huur later toch liever een kasteeltje denk ik
Mike is er nogquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Bianca is waarschijnlijk gewoon bang dat ze alleen achter blijft in dat huis
Anton zal wel zo'n egoïst zijn die het huis op zijn naam heeft staan en Bianca op straat moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Bianca is waarschijnlijk gewoon bang dat ze alleen achter blijft in dat huis
Ook dat nog jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, maar 't is al de tweede keer en vast niet de laatste....
Je bent toch geen pauper.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
Waarom koopt niemand daar shampoo in de supermarkt
Nee waarom zouden we het in de supermarkt kopen als we het bij de kapper voor 20 euro kunnen krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent toch geen pauper.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee waarom zouden we het in de supermarkt kopen als we het bij de kapper voor 20 euro kunnen krijgen
gtst...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef MoiMoi85 het volgende:
Mag Sjors wel drinken? I.v.m. operatie en eventuele medicijnen?
Normaal gesproken niet nee. Alcohol verdunt je bloed en dat kan levensgevaarlijk zijn bij een operatie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef MoiMoi85 het volgende:
Mag Sjors wel drinken? I.v.m. operatie en eventuele medicijnen?
quote:
Jezusquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee. Alcohol verdunt je bloed en dat kan levensgevaarlijk zijn bij een operatie.
Keukentrap is hoog zat voor haarquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Maar goed dat ze niet in een flatje 6 hoog woont..
Tsja het is een blijft een soap en dat iedereen verschrikkelijke dingen mee maakt die een normaal mensn nooit mee zou maken, oké. Maar wel jammer dat ze aan dit soort simpele dingen niet denken.quote:
Ik weet t niet zeker, maar het ligt wel in de lijn der verwachting ofzoquote:
niveautje omn word hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Tsja het is een blijft een soap en dat iedereen verschrikkelijke dingen mee maakt die een normaal mensn nooit mee zou maken, oké. Maar wel jammer dat ze aan dit soort simpele dingen niet denken.
Er werd wel iets over gezegd, over dat drinken en de operatie, dus ze hebben er wel aan gedacht.quote:
Ze zeiden er wel iets over ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er werd wel iets over gezegd, over dat drinken en de operatie, dus ze hebben er wel aan gedacht.
Tenminste, dat meen ik gehoord te hebben .
Ja en dan gaat 'ie janken dat zij niet meer met hem verder wil. Terwijl hij toen zij vreemdging ook ach who cares ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
Maar wou ze tijdelijk uit de serie dan of is dat vanwege die verhaallijn?
Tijdens Sjors afwezigheid gaat Bing natuurlijk met Aysen batsen.
Hopelijk zou ze de zomercliff overleven. Zou stom zijn dat ze opeens weer in het ziekenhuis belandtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef MoiMoi85 het volgende:
Volgens Everon Jackson Hooi (Bing), met wie Inge in de serie een relatie heeft, is de actrice in de laatste aflevering voor de zomer weer te zien.
Ja iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan gaat 'ie janken dat zij niet meer met hem verder wil. Terwijl hij toen zij vreemdging ook ach who cares ook
Nou ja, iets met glaasjes draaien in een zomerhuis? En een steeds gekker wordende Wietquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Sjors komt gewoon met Martine terug in de cliff
Vanaf wanneer gaan ze naar de cliff toewerken? Hoe was dat vorigt jaar ook alweer?
En 1 juni is de 4500ste.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Sil ging volgens mij in Januari de bak in. Daarna kwamen Rikki & Sjoerd samen. Net ff op yt opgezocht, toen ze in dat huisje zaten was rond 20 mei. Dus ik denk begin mei dat ze ongeveer gaan beginnen met het werken naar de cliff. Das dus nog een dikke maand.
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Sil ging volgens mij in Januari de bak in. Daarna kwamen Rikki & Sjoerd samen. Net ff op yt opgezocht, toen ze in dat huisje zaten was rond 20 mei. Dus ik denk begin mei dat ze ongeveer gaan beginnen met het werken naar de cliff. Das dus nog een dikke maand.
Inderdaad..raar verhaal...Bing en Jack zitten korter in de serie hebben meer tijdelijke exits gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehad
Ze zit er toch ook al jaren zonder pauze in![]()
Jef een soort vader voor Bing.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb net de aflevering bekeken, maar wat raar dat Jef er niet bij kon zijn... sorry hoor, maar het is een soort vader voor Bing en die past er écht niet meer bij
Ze is beeldschoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |