En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit. De schuld ligt nog altijd bij Lucas en Lorena die drugs in het drankje van Aysen hebben gedaan.
Als Ludo Lucas die auto niet had geleend...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
Jack is sowieso de naam van Houten niet waard .quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.
Dit dus. Maar ik vind Ploert ook kut hoorquote:
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat financieel manager Mike achter de bedreiging van Nina zit.
Psychoses zitten in ieder geval in de familie. Zus Bianca heeft er ook al last van.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Charlie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Waar ze eerst nog alleen het product in hun handen hadden, is er nu een hele figurant voor neergezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |