Ik denk dat een Aysen memegenerator beter op z'n plaats is nu.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Klipnap het volgende:
Mag memegenerator.net/Bingo in de OP bij de handige links?
Ik vond hem juist goed/gevat.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Halfgare vergelijking van Ludo, met dat pistool keek ze de code af, ik neem aan dat ze daar niet zoveel vrijheid heeft om te gluren.
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem juist goed/gevat.
Het gaat er niet om hoe het gelukt is, maar het gaat erom dat het onmogelijk lijkt, maar toch gebeurt.
Plus zou Jack ervoor moeten zorgen dat een ander geen toegang heeft tot zijn schietijzer, en hij dat ook niet heeft kunnen voorkomen.
Idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik denk dat een Aysen memegenerator beter op z'n plaats is nu.
Precies, dus Jack is niet de aangewezen persoon. En dan nog, het feit dat iemand dat moet doen, wil nog niet zeggen dat het niet altijd gebeurt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar met pincode intoetsen kijk je toch ook of er niemand meekijkt, dat had hij ook moeten doen bij de kluis.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://memegenerator.net/Agent-Aysen
Je hebt niks gemist..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godverdomme de eerste 2 minuten gemist.
Omgekeerde wereld dit. De schuld ligt nog altijd bij Lucas en Lorena die drugs in het drankje van Aysen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Ach Sjors toch, deze situatie waar je nu in zit komt allemaal door Die Bing. Als die gast je niet had gevraagd om weer te trouwen had je daar niet gefietst. Ik zeg dumpen die gast.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Ach Sjors toch, deze situatie waar je nu in zit komt allemaal door Die Bing. Als die gast je niet had gevraagd om weer te trouwen had je daar niet gefietst. Ik zeg dumpen die gast.
Ik zou het eerder op Aysen, Lorena en Lucas afschuiven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit. De schuld ligt nog altijd bij Lucas en Lorena die drugs in het drankje van Aysen hebben gedaan.
Als Ludo Lucas die auto niet had geleend...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En als Aysen Lucas daarvvoor niet zo overdreven had aangepakt was dit ook niet gebeurt
Jack is sowieso de naam van Houten niet waard .quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En als Jack Aysen niet had aangenomen als leerling rechercheur had ze nooit in Meerdijk gewoond.
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat financieel manager Mike achter de bedreiging van Nina zit.
Psychoses zitten in ieder geval in de familie. Zus Bianca heeft er ook al last van.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Charlie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep, dat riep ik al meteen, wie anders zou het gemunt hebben op Nina?
Waar ze eerst nog alleen het product in hun handen hadden, is er nu een hele figurant voor neergezetquote:
En de bezorger komt samen met degene die bestelt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ze eerst nog alleen het product in hun handen hadden, is er nu een hele figurant voor neergezet
kweenie, vast wel iets.quote:
En dan die jasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef datisstom het volgende:
[..]
En de bezorger komt samen met degene die bestelt.
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wel slim van die site, alleen weet ik nog niet hoe die heet.
Denk het niet, om de een of andere manier wil ie in de familie Sanders komen, Mike is wel dol op Sjorsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die dreigmail komt van die Belg, hij geilt op Nina
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef leilab het volgende:
Wiet was het interresanste stukje van het aflevering
Vrouwen houden toch van foute mannen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Bing haar het ziekenhuis in zou slaan, zou Sjors nóg met Bing willen trouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die figurant zag er verdacht uit. Misschien stuurde hij die dreigmail?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Shortie:Jammer dat ze niet blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het wel, op 1 of andere manier wil hij daar geld los gaan peuteren. Zoals dat ook toen een keer is gebeurd met die Hafkamp, Martine ? Toen kwam dat geld versnipperd naar beneden dwarrelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk het niet, om de een of andere manier wil ie in de familie Sanders komen, Mike is wel dol op Sjors
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio'squote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, op 1 of andere manier wil hij daar geld los gaan peuteren. Zoals dat ook toen een keer is gebeurd met die Hafkamp, Martine ? Toen kwam dat geld versnipperd naar beneden dwarrelen.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou spannend zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio's
Zitten mensen daar de hele dag te posten ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat Mike is ingehuurd door Martine; Inge Ipenburg is namelijk weer eens gezien bij de Endemol-studio's
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, ik zie het verband ertussen dus wel. Plausibel dus wat jij zegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yupsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou spannend zijnLudo had haar toch op een bootje gezet met een dreigement dat hij haar nooit meer in Meerdijk wilde zien ofzo?
Nee, ik las dat op de GTST Fanclub-sitequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten mensen daar de hele dag te posten ofzo.Of komt het van binnenuit?
Dit dus. Ik zou het wel tof vinden. Martine backin the gamequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou spannend zijnLudo had haar toch op een bootje gezet met een dreigement dat hij haar nooit meer in Meerdijk wilde zien ofzo?
Ik bedoel ook niet jou, maar algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik las dat op de GTST Fanclub-site
Nee, okéquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet jou, maar algemeen.
Interessant. Zou wel wat zijn als Mike niet verliefd is op Sjors maar is ingehuurd door Martine om haar in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl/2012/03/spoilers-2-tm-6-april/
Hier de link
Maar dan is de vraag: met welke reden???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Interessant. Zou wel wat zijn als Mike niet verliefd is op Sjors maar is ingehuurd door Martine om haar in de gaten te houden.
Die theorie had ik ook in het vorige topic, lijkt me echter wel te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker met deze schrijversquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die theorie had ik ook in het vorige topic, lijkt me echter wel te mooi om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |