Dat was gewoon logisch geweest, maar zelfs logisch denken kunnen deze schrijvers niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:
Er werd ook gesuggereerd dat Ludo dubbelspel speelde met de wraak op Maxime. Was ook te mooi om waar te zijn.

Bianca die Bram afpakt zeker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Caroline de Bruin zegt in elk geval dat de opnames van de 4500e aflevering nu bezig zijn en dat het een spektakel wordt.

Moet zeggen Cynthia Abma acteert de rol van Bianca vanaf het begin goed hoor. kan niet wachten!!quote:

Ik weet nog dat Laura als een lesbienne in de disco stond te dansenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aan de andere kant Laura heeft ook van alles uitgewreten.. Al waren dat schrijvers die daar goed een balans in wisten te vinden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog een gedachtegang voor als Mike echt werkt voor Martine:
Het zou verklaren waarom Mike geïnteresseerd is in de bruiloft en pissig werd over dat de bruiloft zo armoedig was. Ik vond dat al vreemd, waarom zou hij zich daar druk om maken...

quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wie is Martine? De moeder van Rik toch?"

Bianca is helemaal geflipt en heeft Bram ontvoert. Ze houdt hem onder schot en eist dat zij Bram krijgt. Iedereen probeert haar te overtuigen dat dit niet de oplossing is, ook Maxime: zij krijgt een kogel, Anton ook. Bianca zet het pistool tegen haar eigen hoofd. We horen een schot... (cliffhanger).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Caroline de Bruin zegt in elk geval dat de opnames van de 4500e aflevering nu bezig zijn en dat het een spektakel wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Maxime zal wel zwanger raken van Anton, ook al kon ze officieel geen kinderen meer krijgen
[ Bericht 20% gewijzigd door loezzzje op 28-03-2012 10:32:23 ]

De sukkel. Die gast heeft zo'n bord voor zijn kop hè. Hij doet echt alleen maar datgene wat hij wilt. Afdwingen enzo.quote:

Ze wil geen scène maken natuurlijk. Dat begrijp ik nog wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef LaLouchi het volgende:
Ik snap de reactie van bianca ook niet helemaal, je ziet je man met je vriendin, en dan..... Rij je rustig weg en ga je het thuis uitpraten...?

[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 28-03-2012 12:17:09 ]

quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik snapte al niet wie bibg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

Ja jij. Maar zij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef LaLouchi het volgende:
Geen scene maken? Nou ik had het toch echt gedaan, die is gek

quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wie bibg was.

Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:53 schreef LaLouchi het volgende:
Ja maar als je al zulke uitbarstingen hebt naar je zoon toe dan zal je die toch al helemaal naar je man toe hebben als je die ziet kussen met je vriendin? Vaag heur.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef loezzzje het volgende:
Wat voert die Mike toch in zijn schild.Misschien stiekem familie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb ik ook aan gedacht, maar haar broer kan hij niet zijn lijkt me, maar misschien wel haar vader, al lijkt hij me te jong daarvoor.quote:

Het past wel een beetje bij Bianca, het verdringen van pijn en woede.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.Uit woede richting Anton is ze misschien juist wel zo ijzig kalm...

Neeeeeeeeeeeeeee niet edithquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith

mijne ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee niet edithDat was mijn favoriete personage!

Sjors, die moet revalideren?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith

Oh, ik hoorde wel haar naam maar ik hoorde niet wat hij zei.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
albert zei wel: wie is de sjors dus zou best kunnen

Of Wietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Misschien wel edith

Oke, het duurde even, maar ik heb 'm nu door.quote:

Dan word Edith zeker Wiets nieuwe kamergenoot? Ze praat tegen badeendjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die edith soap stopt er mee.. boulevard nept de boel.

Zou ook kunnen, maar dan zou dat betekenen dat hij aan zijn stutten strekt ofzo.quote:

Ik ga er niet voor zitten hoor, heb het altijd maar als achtergrondgeluid omdat er toch niks op is.quote:

Ze had toch al een vast contract?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.

Blijkbaar niet volgens Albert Verlinde. Dat is de reden dat ze even 3 maanden verplicht de serie uit moet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had toch al een vast contract?

Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.

Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:

Van Antonquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.

Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal. Ik kan me ook niet herinneren dat ze er tussenuit is geweest ooit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehad
Ze zit er toch ook al jaren zonder pauze in![]()

quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had even hoop dat Bing er uit zou gaan

Volgens mij kletst Albert een beetje uit zijn ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal.

Het ging, maar het kon in mijn ogen niet tippen aan aflevering 2500. Hoevaak ik die cliffhanger dat weekend wel niet opnieuw gekeken heb zeg. En steeds weer trillen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef LetsGame het volgende:
Er is geen echte spannende jubileum aflevering meer geweest sinds aflevering 3000. Ik vond het zo spannend hoe Barbara en Valerie daar hingen..

boeiender dan bing en sjors in ieder gevalquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Margot heeft wel een leuk shirtje aan.
/ interessant

Ze kan wel kinderen krijgen, maar niet zo makkelijk meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Maxime zal wel zwanger raken van Anton, ook al kon ze officieel geen kinderen meer krijgen

Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
boeiender dan bing en sjors in ieder geval

Ze heeft geen baarmoeder meer... Is verwijderd door kogel van Ludo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze kan wel kinderen krijgen, maar niet zo makkelijk meer

sjors naar zwitserland lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wie zou eruit gaan vanavond?

Ik ben dus niet de enige?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Huh, wat is er mis met de tune? Elke keer bij "nee het leven.." gaat het geluid ineens zachter, viel me gisteren ook al op.

Ja, maar bij Boulevard zeiden ze dat er iemand GTST zou gaan verlaten. Ze komt dus niet meer terug?quote:

Alsof dat een probleem is, ze maken er gewoon van dat ze mis zaten en d'r milt i.p.v. baarmoeder verwijderd hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze heeft geen baarmoeder meer... Is verwijderd door kogel van Ludo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |