Dat is ze ook. Als je normaal verstand hebt, laat je je baby nooit alleen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat Bianca uiteindelijk nog de voogdij gaat proberen te krijgen, en dit (Bram alleen laten) gaat gebruiken om te laten zien dat Rikki ongeschikt is als moeder.
Ik wou het net zeggen. Bianca mag zich nergens mee bemoeien maar als Rikki zulke fratsen uithaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou Rikki, je maakt het Bianca wel gemakkelijk![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Als je normaal verstand hebt, laat je je baby nooit alleen.
ah ik was niet de enige die dit dachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Niemand laat zijn eigen kind alleen, je bouwt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst is het Bing, met die grote ogen en verontwaardigde blik in het beginquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Check deze uil. Op het laatst verandert ie in Aysen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Moofasah het volgende:
Mijn anti Aysen plaatje niet in de OP
En ik vond hem nog wel zo geslaagdGaat misschien een beetje ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik kan dat mens ook niet uitstaan hoor.
Dat weet ik wel zeker! Volgens mij vond die Sjors veel leuker..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef UndertheBlue het volgende:
Mike spreekt me wel aan. Gaat achter Nina aan, maar niet om de liefde, om iets anders. Ludo's resources misschien?
Ze zijn goed op weg ja.. zo ineens ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Dit vind ik dus helemaal niet bij Rikki passen trouwens. Gaan we nu weer een personage om zeep helpen?
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zouden we dan nu eindelijk de mysterieuze Rozemarijn te zien krijgen?
"Maar ze vond hem toch een nerd?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'
Dat maakt haar juist zo leuk. Wat ze doet kan absoluut niet maar ik vind haar echt zo grappig en direct. Leuker dan het brave zusje met de mooie bange hertenogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
Ja maar ergens heb ik het idee dat die twee samen wat krijgen en wie wil er nu iets met Bing.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Mega Mindy?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
aysen met haar fake id-badge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het leek meer op haar pasje van de bibliotheek
![]()
aysen the power ranger![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het gewoon allemaal maar een soap is hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze die badge zelf gemaakt heeftIk zie Jack er nooit mee lopen.
Ik ook alleen dan vind ik haar leuk.. maar voor de rest is ze verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie is het er trouwens eens met Bing/Lorena wat betreft zijn kinderwens?
Ikzelf ''sta'' aan Sjors ''haar kant''. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn man mij eerst (dan wel niet opzettelijk) onvruchtbaar maakt, en vervolgens koste wat het kost een kind van zichzelf wil. Sowieso moeten die twee uitelkaar, dit gaat nergens meer over.
Dan hebben we altijd Jeugdzorg nog die het kind kan afnemenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Nounou, niet overdrijven. Met iemand als Sjors is het ook niet gemakkelijk, lijkt me. Besluiteloos.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze schrijvers... Laten Ludo, Sjoerd en Noud nouwelijks wat mee maken..
En zo een lul als Bing... De sex van Anton... En het gezeik van Aysen krijgen we volop.
Dat is te weinig voor 2 boxen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
[...]
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Dat hoop ik ook, erg jammer. Zoiets had ik ook met seizoen 4. Seizoen 1, 2 en 3 had ik wel in de vakanties kunnen kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomt
Ik wacht op een verhaallijn waarbij Ludo Anton chanteert en het leven zuur maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmaken
Laura, Ludo en Jef zijn echt aan een nieuw avontuur toe inderdaad.
jawel, ik kan me herinneren dat Jack ook weleens zo'n portemonneetje uit zn zak heeft geschud en heel stoer een badge liet zienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze die badge zelf gemaakt heeftIk zie Jack er nooit mee lopen.
Oh! Harmsen is daar geweldig!quote:
De Charlie aflevering was leuker ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond gister met recht een van de slechtste gtst aflevering ooit.,
Of is dat het normale niveau tegenwoordig?
Dát was hét juiste moment om van Jack een duistere badguy te maken. Alleen jammer dat de huidige schrijvers bij elkaar anderhalve hersencel hebben om dat te kunnen begrijpenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
Ik snap echt niet dat hier ruim 1,6 miljoen mensen naar kijkenÉcht niet.
Het nieuwe decor van Huize Sanders vind ik overigens wel mooier dan dat hiervoor, dit is veel groter en straalt meer klasse uit. Alleen datgene wat erin staat qua interieur...
Dat wel ja, alleen vind ik het huidige decor wat meer passen bij Ludos status als de machtigste man van Meerdijkquote:
Toen waren ze al veel te laat. Het had meteen bij zijn intrede gemoeten of nadat hij Augusta in die put had laten vallen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dát was hét juiste moment om van Jack een duistere badguy te maken. Alleen jammer dat de huidige schrijvers bij elkaar anderhalve hersencel hebben om dat te kunnen begrijpen
Mooi niet dus.quote:"Je bent een Van Houten! Misschien wel de beste Van Houten die we ooit hebben gehad!"
Die rode muren bij het vorige decor waren ook niet geweldig. Dan nog liever de kleur die ze hadden in seizoen 18 (die grijs/witte).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
En die fel olijf groene muren dan? Wat dachten ze deze keer? Ludo is italiaan we maken de wanden van zijn huis maar olijf groen?
Nog even en Ludo en Janine kunnen achter de bar van De Koning gaan staan of rondlopen door De Rozenboom als manager...quote:en Ludo sprak gister de volgende woorden ''Iemand nog koffie..?''
Ik had gister echt het idee dat ik naar Eric de Vogel en Caroline de Bruin zat te kijken dan naar Ludo en Janine.
Daarom was het moment in die loods ook een goed moment om dat alsnog te doen. Als reden voor die karakterwijziging hadden ze kunnen zeggen dat hij bij de van van de klif een beschadiging aan de hersenen had opgelopen waardoor zijn karakter was veranderd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen waren ze al veel te laat. Het had meteen bij zijn intrede gemoeten of nadat hij Augusta in die put had laten vallen.
[..]
Mooi niet dus.
Toen met Vadim dacht ik eerst ook dat Jack met duistere zaakjes bezig was. Bleek hij gewoon weer de held uit te hangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom was het moment in die loods ook een goed moment om dat alsnog te doen. Als reden voor die karakterwijziging hadden ze kunnen zeggen dat hij bij de van van de klif een beschadiging aan de hersenen had opgelopen waardoor zijn karakter was veranderd.
Maar nogmaals, de schrijvers...
Is het een schurk??? Is het een badass???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen met Vadim dacht ik eerst ook dat Jack met duistere zaakjes bezig was. Bleek hij gewoon weer de held uit te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast weer een ideetje geweest van Juffie Jantien die het nieuwe nummer van "Help! Mijn man is het niet eens met mijn interieurkeuze" heeft gelezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister was Jack toch geweldig jongens ? de schrijvers geven hem toch een geweldige verhaalijn met zijn geliefde Lorena over het wel en niet van troep in huis hebben? Jack is het beste personage ooit..
Hoe het eindigde was ik wel even jaloers op onze superman hoor..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vast weer een ideetje geweest van Juffie Jantien die het nieuwe nummer van "Help! Mijn man is het niet eens met mijn interieurkeuze" heeft gelezen
En dan nog iets: "Blingblingsletje"??? De infantiel die dát bedacht heeft mogen ze kielhalen.
Voor 1 aflevering was het wel lollig. Maar nu lijkt het een complete verhaallijn te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister was Jack toch geweldig jongens ? de schrijvers geven hem toch een geweldige verhaalijn met zijn geliefde Lorena over het wel en niet van troep in huis hebben? Jack is het beste personage ooit..
Het slaat ook allemaal nergens op. Ik mis zelfs die rechercheur Veldhuis die de moord op Pascale onderzocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe het eindigde was ik wel even jaloers op onze superman hoor..
Vorige week liet hij toch ook al zien wat voor geweldige politie man het is.
Danny is gewoon gevallen dat weet iedereen. en die Aysen die daar toevalig was ach.. kan gebeuren... heel logisch allemaal de keuzes van onze super Jack en het geweldige schrijvers team dat er achterzit.
Dat vond ik wel leuk gevonden, vooral uit Jack zijn mond.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
-knip-
En dan nog iets: "Blingblingsletje"??? De infantiel die dát bedacht heeft mogen ze kielhalen.
Ze wilden even zeker weten dat het personage écht om zeep was geholpenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest echt kei hard lachen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk gevonden, vooral uit Jack zijn mond.
Het was ook lachwekkend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest echt kei hard lachen.
Ray en Mo waren echt toffe agenten inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie liever Sebastian Labrie weer terug als agent Ray..,
veel toffere gast bovendien dan saaie Jack.. . of Mo ! ik vond Mo toen zo tof... hij begon eerst alleen als politema maar kwam steeds bij andere delicten weer terug.. tot een vaste rol relatie met Dian. schrijven ze hem er uit om plaats te maken voor fischers..![]()
Mo was ook precies zo als het qua integratie wel moet... Hij was een Turkse Marokaan maar een kei toffe gast. leuk met Dian ook. soms begrijp ik er echt niets van duffe kutten in een vaste rol en deze maken ze dood
En eigenlijk horen we niet te lachen om een soap. Ok af en toe. Maar afgelopen 2 dagen leek wel een slechte comedy.quote:
Komt ook door dat muziekje en het vreemde camerawerk bij die scenes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En eigenlijk horen we niet te lachen om een soap. Ok af en toe. Maar afgelopen 2 dagen leek wel een slechte comedy.
Ik vond het echt afschuwelijk. Kon het juist echt niet hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef leilab het volgende:
Muziek van Danny's begravenis was echt prachtig. Ik zeg haal die bagger top 40 elke keer weg en maak meer van deze muziek.
Dat is ze toch ook gewoon, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erik Koningsbergerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het slaat ook allemaal nergens op. Ik mis zelfs die rechercheur Veldhuis die de moord op Pascale onderzocht.
Ohja? Eens even kijken...:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook gewoon, ik zie het probleem niet.
Dat was ze toen ze werd geïntroduceerd. Nu is het:quote:Lorena Gonzalez
- Slim, geraffineerd
- Egoïstisch
- Harde tante
Ik wil niet veel zeggenquote:Lorena Gonzalez
- Nog dommer dan Myriam van der Pol
- Het enige wat ze in haar hoofd heeft is zaagsel
- Is een blingblingsletje
Iedereen vond hem toen vreselijk, omdat hij zo'n irritante rechercheur was. Maar eigenlijk was dat gewoon geniaal.quote:
Mede daardoor moest ik ook lachen ja. Wat een wappie muziek zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt ook door dat muziekje en het vreemde camerawerk bij die scenes.
Boeit Ludo toch niksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wacht op een verhaallijn waarbij Ludo Anton chanteert en het leven zuur maaktKomt vast wel uit dat hij met Maxime rotzooit
Dat Jack Blingblingsletje zei was gewoon grappig. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ohja? Eens even kijken...:
[..]
Dat was ze toen ze werd geïntroduceerd. Nu is het:
[..]
Ik wil niet veel zeggen
En dan heb ik het alleen nog maar over het personage. Het woord "Blingblingsletje" zou zijn afgekeurd wanneer Rogier Proper, de man die er mede voor gezorgd heeft dat derze serie überhaupt nog bestaat, nog aan het roer zou staan van deze soap dmv van een ellenlange lijst met "Verboden Woorden en Uitdrukkingen", waar het woord "Blingblingsletje" in het rijtje van "Chillen" en "Zeker weten" zou staan.
Ik kan een heel college gaan geven over hoe deze serie in de afgelopen - pak 'm beet - 5 jaar is verkloot van een serie met nog iets van inhoud tot een serie waar een verhaaltje over de inrichting van een huis wekenlang de afleveringen domineert met scènes die niet misplaatst zouden zijn in een goede Nederlandse comedyserie - ik raad de huidige schrijvers dan ook van hartte aan dit te gaan doen en zich niet meer bezig te houden met soap, aangezien ze daar de ballen vertand van hebben, indien ze al verstand hébben.
Ik mis de Plus 1 button bij je postquote:Op zondag 11 maart 2012 04:21 schreef James1988 het volgende:
De scènes tussen Jack en Lorena zijn wel humoristisch, nou kan Lorena sowieso wel grappig uit de hoek komen (zie de scènes met Sjors tijdens haar bevalling, een paar jaar terug). De scènes horen meer thuis in een show als "Iedereen is gek op Jack", niet in het serieuzere GTST.
Dat hele humoristische gedoe past simpelweg niet bij Jack. Sowieso passen de huidige verhaallijnen helemaal niet bij het personage Jack van Houten, een afstammeling van de grootste slechterikken die de serie kende.
Ik vind het ook ontzettend jammer dat Ludo echt helemaal niks meer uit lijkt te voeren. De badguy van de serie is verworden tot een decorstuk, net als Jef en Laura. Ze voegen weinig nuttigs toe behalve af en toe een ondersteunende rol of een humoristische noot. En dat is jammer.
edit: overigens is het jammer dat Vadim niet wat beter mikte. Dan hadden we nu die boze bosaap niet meer aan hoeven te zien.
Me tooquote:Op zondag 11 maart 2012 08:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik mis de Plus 1 button bij je post
Volledig mee eens.
Ja, absoluut. Maar dat is natuurlijk gewoon een beroemd klassiek stuk, niet iets dat voor GTST is geschreven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef Frey het volgende:
Die muziek op de begrafenis van Danny was bijvoorbeeld ook zo mooi.
Flikker op met je kutspam, kneus. Get a jobquote:
Nee, iemand die 2 cent ofzo per klik verdient met zijn website. Hij loopt hier (en in andere topics) te spammen om kliks te genereren.quote:
Ha! iets te doen op de zondagochtend!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb hem al in het spamusertopic gemeld.
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha! iets te doen op de zondagochtend!
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Wat vind er je zo leuk dan ?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.quote:
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinkenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet. Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinken
En voor GTST geldt "vroeger was alles beter" voor de volle 100 procent.
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerdquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet.
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaaldquote:Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenNu zijn de verhalen zo saai dat eventueel slecht acteerwerk alleen maar meer opvalt.
Linkje?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerd
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaald
quote:
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
Ja helaas. Die talentenjachten word ik ook gek van, maar daar kijken ook steeds miljoenen mensen naar.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janpetra.xmlquote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef amaranta het volgende:
Wie zijn /waren die Jan en Petra ookalweer?
Ze moet Ludo eens proberen op de bon te slingeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef roos85 het volgende:
De aflevering van vrijdag aan het terugkijken, Lucas tegen Aysen
Dat zal ze vast niet durven..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze moet Ludo eens proberen op de bon te slingeren.
Eigenlijk zou Ludo er lucht van moeten krijgen, tenslotte woont zijn geliefde prinses in huis met een moordenaar, dus kan hij Aysen mooi kapotmaken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met 15 koop ik zeker. Er zitten gewoon teveel leuke verhaallijnen in die ik graag nog eens terug wil zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef LetsGame het volgende:
Volgens mij gaan veel mensen stoppen met gtstboxen aanschaffen na seizoen 10, waar de glans ophield. Ik denk wel dat ik ze allemaal ga aanschaffen, het is toch leuk om 20 jaar 1 serie volgen en persoonlijk vond ik, op seizoen 16 en 20, geen een seizoen saai. De eerste aeizoenen zijn ookmijn favorieten, maar slecht vond ik de latere niet hoor.
wist je nog die belachelijke Isabella/Charlie verhaallijn uit 2002?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met 15 koop ik zeker. Er zitten gewoon teveel leuke verhaallijnen in die ik graag nog eens terug wil zien.
2500 Vond ik zo vreselijk spannend.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef LetsGame het volgende:
Aflevering 500, 1000, 1500, 2000, 2500 en 3000 waren spannend. Aflevering 3500 en 4000 waren missers
Ik wil graag weer verhaallijnen zien zoals Harmsen vs Chris, de opdracht van Maximiliaan en Benjamnin en Ray in de grot.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
wist je nog die belachelijke Isabella/Charlie verhaallijn uit 2002?![]()
Die wil ik grag terugzien, omdat het superbelachelijk was en ik me toendertijd suf heb gelachen
Weet jij nog wat er ongeveer gebeurde in de jubileum afleveringen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
2500 Vond ik zo vreselijk spannend.![]()
Maar 3000 vond ik toch een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht van de andere verhaallijnen. 3500 Was een ramp en 4000 vond ik dan weer spannend, maar het had met andere personages gemoeten.
2500quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet jij nog wat er ongeveer gebeurde in de jubileum afleveringen?
Kan het me niet meer voor de geest halen
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef loezzzje het volgende:
frey, heb je misschien het vervolg van de cliff 2000?
Seizoen 11quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef loezzzje het volgende:
jammerwelk seizoen was het? dan wacht ik wel op de dvd
Toen wisten ze je nog echt te verrassen. Ik wist zeker dat Bowien gered zou worden. Net zoals ik ook zeker wist dat Roos weer op zou staan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef roos85 het volgende:
Frey was me net voor
Dit vind ik een van de beste fragmenten uit GTST:
William Spaaij heeft inderdaad in GTST gespeeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef loezzzje het volgende:
haha ik keek net dat stukje van de 3500ste aflevering. dat was william spaaij ofniet
aflevering 2000en bij 4000 keek ik nog niet maar door die promo op tv was ik wel nieuwschierig geworden dus die heb ik toen gekeken en ik vond hem best wel eng
frey, heb je misschien het vervolg van de cliff 2000?
Was dat alleen dat ene stukje of had hij echt een rol. Ik wist dat niet eensquote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
William Spaaij heeft inderdaad in GTST gespeeld.
"Hier krijg je spijt van"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan eerst z'n achterlicht kapot trappen. Krijgen we gegarandeerd de oude Ludo terugquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad, toen zat je nog vol spanning en hoop dat het toch goed zou komen..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen wisten ze je nog echt te verrassen. Ik wist zeker dat Bowien gered zou worden. Net zoals ik ook zeker wist dat Roos weer op zou staan.
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Quoted for truth, ik zei het een half jaar geleden al.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"quote:
Oehh thanks. Zal ff checken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef LetsGame het volgende:
De cliffhanger van seizoen 10 vervolg staat op het gtstarchief
Martine Hafkamp kreeg haar straf, maar die andere 2 mutsen zijn er te goed mee weggekomen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"
Zó kwaad had ik hem nog nooit gezien
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.quote:
Mooi verwoord!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.
Dat ligt natuurlijk niet aan Erik, maar aan die waardeloze schrijvers.
Volgens mij heb ik een keertje een aflevering gemist, namelijk de aflevering dat Ludo met pensioen is gegaan en besloot om een tamme huisvader te worden.
Werkt Ludo überhaupt nog wel eens?
Wordt ook een beetje moe van die 'grappige' Jack & Lorena scènes, met daarbij hetzelfde stomme melodietje![]()
![]()
![]()
En dan lees ik tot overmaat van ramp in de Veronica Magazine, dat leeghoofd Barbie een rol wil in GTST.
Mocht dat echt gebeuren (en de schrijvers zijn er toe in staat), dan stop ik helemaal met kijken.
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.quote:
Oow okeej! Nou je het zegt. Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.
Dat is een van die trieste figuren uit dat Oh Oh Cherso gebeuren.
Tegenwoordig heeft ze al een eigen reality soap.
Wederom een dieptepunt in de commerciële tv van tegenwoordig.
Ze kan zo door voor brandwondenslachtoffer.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Laat haar alsjeblieft geen rol in GTST krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
QFTquote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat Ludo haar laat opruimen, dan zijn we daar ook weer van verlost.
Als dat zou kunnen..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef DeLuna het volgende:
EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, wat moet Barbie in GTST doen dan?straks komt Gordon erin als nieuw vriendje voor Lucas, Linda de Mol als nieuwe Charlie, Jeroen van Koningsbrugge als concurrent van Ludo, etc etc.
Laat ik maar hopen dat ik ze niet op ideeën breng.
Van Badguy naar nieuwe Rosa!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Hoe Ludo afgelopen vrijdag "Wil iemand nog koffie?" zei![]()
![]()
Linda de Molquote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Oja, wat moet Barbie in GTST doen dan?straks komt Gordon erin als nieuw vriendje voor Lucas, Linda de Mol als nieuwe Charlie, Jeroen van Koningsbrugge als concurrent van Ludo, etc etc.
Laat ik maar hopen dat ik ze niet op ideeën breng.
Ik vind hm nu al irritant.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Och ja hoor, de reddende engel komt precies op het goede moment binnen
Of achterin de auto.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gebeurd wel meer ouders, sommige vergeten hun kind bijvoorbeeld bij de supermarkt
quote:
quote:
Rosa komt het zo brengen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Lekker, met Bailey's please
Psst, Rosa is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die kan ik nog wel handelen..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en die Mike begint me ook te irriteren.
quote:Jouw UI + ondertitel![]()
Dat gezicht er ook bij.quote:
quote:
Hopen dat hij dat dan nog even doet. Ik heb een grotere hekel aan Aysen de robidol, dan aan Bingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft zich vandaag als een ware Sanders gedragen
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ikquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Gelukkig zei Sjoerd het niet tegen Bianca... Hoewel het natuurlijk heel dom is van Rikki
Nee, hoop ik niet. Laat Bianca maar in het ongewisse.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ik
Ik dacht al, waarom zegt hij nou bruggertje.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ludo is een echte FOK!ker.. "bij de politie kun je al met mbo terecht [..] die gaan wel eens burgertje pesten".
haar soort diggt homo,s nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Omg, Aysen, die is echt paranoia.
Waarom heeft ze het in hemelsnaam op Lucas gemunt?
En Nina had toch een Audi? Was dat deze of een ander? Of had zij destijds deze auto geleend.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Die wordt misschien opnieuw bestraat.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Dat was een andere.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En Nina had toch een Audi? Was dat deze of een ander? Of had zij destijds deze auto geleend.
Ze kent duidelijk Ludo Sanders nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die Aysen leeft echt in d'r eigen wereldje
O ja, nadat al dat zwaar materieel van de brandweer er overheen is gedenderdquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wordt misschien opnieuw bestraat.
Dit kan mooie tv op gaan leverenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze kent duidelijk Ludo Sanders niet
Het enige wat helpt is d'r kop afhakken en vol proppen met knoflookquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ayaan moet eens een beurt krijgen.
Van achteren.
Met d'r wapenstok.
Ingesmeerd met pepperspray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |