Ze kan zo door voor brandwondenslachtoffer.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Laat haar alsjeblieft geen rol in GTST krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat Ludo haar laat opruimen, dan zijn we daar ook weer van verlost.
Als dat zou kunnen..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef DeLuna het volgende:
EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, wat moet Barbie in GTST doen dan?straks komt Gordon erin als nieuw vriendje voor Lucas, Linda de Mol als nieuwe Charlie, Jeroen van Koningsbrugge als concurrent van Ludo, etc etc.
Laat ik maar hopen dat ik ze niet op ideeën breng.
Van Badguy naar nieuwe Rosa!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Hoe Ludo afgelopen vrijdag "Wil iemand nog koffie?" zei![]()
![]()
Linda de Molquote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Oja, wat moet Barbie in GTST doen dan?straks komt Gordon erin als nieuw vriendje voor Lucas, Linda de Mol als nieuwe Charlie, Jeroen van Koningsbrugge als concurrent van Ludo, etc etc.
Laat ik maar hopen dat ik ze niet op ideeën breng.
Ik vind hm nu al irritant.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Och ja hoor, de reddende engel komt precies op het goede moment binnen
Of achterin de auto.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gebeurd wel meer ouders, sommige vergeten hun kind bijvoorbeeld bij de supermarkt
quote:
quote:
Rosa komt het zo brengen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Lekker, met Bailey's please
Psst, Rosa is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die kan ik nog wel handelen..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en die Mike begint me ook te irriteren.
quote:Jouw UI + ondertitel![]()
Dat gezicht er ook bij.quote:
quote:
Hopen dat hij dat dan nog even doet. Ik heb een grotere hekel aan Aysen de robidol, dan aan Bingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft zich vandaag als een ware Sanders gedragen
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ikquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Gelukkig zei Sjoerd het niet tegen Bianca... Hoewel het natuurlijk heel dom is van Rikki
Nee, hoop ik niet. Laat Bianca maar in het ongewisse.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ik
Ik dacht al, waarom zegt hij nou bruggertje.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ludo is een echte FOK!ker.. "bij de politie kun je al met mbo terecht [..] die gaan wel eens burgertje pesten".
haar soort diggt homo,s nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Omg, Aysen, die is echt paranoia.
Waarom heeft ze het in hemelsnaam op Lucas gemunt?
En Nina had toch een Audi? Was dat deze of een ander? Of had zij destijds deze auto geleend.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Die wordt misschien opnieuw bestraat.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Dat was een andere.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En Nina had toch een Audi? Was dat deze of een ander? Of had zij destijds deze auto geleend.
Ze kent duidelijk Ludo Sanders nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die Aysen leeft echt in d'r eigen wereldje
O ja, nadat al dat zwaar materieel van de brandweer er overheen is gedenderdquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wordt misschien opnieuw bestraat.
Dit kan mooie tv op gaan leverenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze kent duidelijk Ludo Sanders niet
Het enige wat helpt is d'r kop afhakken en vol proppen met knoflookquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ayaan moet eens een beurt krijgen.
Van achteren.
Met d'r wapenstok.
Ingesmeerd met pepperspray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |