Ik wou het net zeggen. Bianca mag zich nergens mee bemoeien maar als Rikki zulke fratsen uithaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou Rikki, je maakt het Bianca wel gemakkelijk![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Als je normaal verstand hebt, laat je je baby nooit alleen.
ah ik was niet de enige die dit dachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Niemand laat zijn eigen kind alleen, je bouwt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst is het Bing, met die grote ogen en verontwaardigde blik in het beginquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Check deze uil. Op het laatst verandert ie in Aysen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Moofasah het volgende:
Mijn anti Aysen plaatje niet in de OP
En ik vond hem nog wel zo geslaagdGaat misschien een beetje ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik kan dat mens ook niet uitstaan hoor.
Dat weet ik wel zeker! Volgens mij vond die Sjors veel leuker..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef UndertheBlue het volgende:
Mike spreekt me wel aan. Gaat achter Nina aan, maar niet om de liefde, om iets anders. Ludo's resources misschien?
Ze zijn goed op weg ja.. zo ineens ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Dit vind ik dus helemaal niet bij Rikki passen trouwens. Gaan we nu weer een personage om zeep helpen?
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zouden we dan nu eindelijk de mysterieuze Rozemarijn te zien krijgen?
"Maar ze vond hem toch een nerd?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'
Dat maakt haar juist zo leuk. Wat ze doet kan absoluut niet maar ik vind haar echt zo grappig en direct. Leuker dan het brave zusje met de mooie bange hertenogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |