Dat is ze ook. Als je normaal verstand hebt, laat je je baby nooit alleen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat Bianca uiteindelijk nog de voogdij gaat proberen te krijgen, en dit (Bram alleen laten) gaat gebruiken om te laten zien dat Rikki ongeschikt is als moeder.
Ik wou het net zeggen. Bianca mag zich nergens mee bemoeien maar als Rikki zulke fratsen uithaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou Rikki, je maakt het Bianca wel gemakkelijk![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Als je normaal verstand hebt, laat je je baby nooit alleen.
ah ik was niet de enige die dit dachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Niemand laat zijn eigen kind alleen, je bouwt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst is het Bing, met die grote ogen en verontwaardigde blik in het beginquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Check deze uil. Op het laatst verandert ie in Aysen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Moofasah het volgende:
Mijn anti Aysen plaatje niet in de OP
En ik vond hem nog wel zo geslaagdGaat misschien een beetje ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik kan dat mens ook niet uitstaan hoor.
Dat weet ik wel zeker! Volgens mij vond die Sjors veel leuker..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:02 schreef UndertheBlue het volgende:
Mike spreekt me wel aan. Gaat achter Nina aan, maar niet om de liefde, om iets anders. Ludo's resources misschien?
Ze zijn goed op weg ja.. zo ineens ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Dit vind ik dus helemaal niet bij Rikki passen trouwens. Gaan we nu weer een personage om zeep helpen?
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zouden we dan nu eindelijk de mysterieuze Rozemarijn te zien krijgen?
"Maar ze vond hem toch een nerd?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik kreeg het idee dat Rozemarijn zei dat ze niet kon. Rikki was ineens weer een puber. 'Hebben ze het al gedaan?'
Dat maakt haar juist zo leuk. Wat ze doet kan absoluut niet maar ik vind haar echt zo grappig en direct. Leuker dan het brave zusje met de mooie bange hertenogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:25 schreef Vivi het volgende:
Srsly, die Aysen zorgt ervoor dat ik glas wil gaan eten zodra haar kop op mijn beeldbuis verschijnt.
Ja maar ergens heb ik het idee dat die twee samen wat krijgen en wie wil er nu iets met Bing.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Mega Mindy?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
aysen met haar fake id-badge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het leek meer op haar pasje van de bibliotheek
![]()
aysen the power ranger![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het gewoon allemaal maar een soap is hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze die badge zelf gemaakt heeftIk zie Jack er nooit mee lopen.
Ik ook alleen dan vind ik haar leuk.. maar voor de rest is ze verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie is het er trouwens eens met Bing/Lorena wat betreft zijn kinderwens?
Ikzelf ''sta'' aan Sjors ''haar kant''. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn man mij eerst (dan wel niet opzettelijk) onvruchtbaar maakt, en vervolgens koste wat het kost een kind van zichzelf wil. Sowieso moeten die twee uitelkaar, dit gaat nergens meer over.
Dan hebben we altijd Jeugdzorg nog die het kind kan afnemenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Nounou, niet overdrijven. Met iemand als Sjors is het ook niet gemakkelijk, lijkt me. Besluiteloos.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze schrijvers... Laten Ludo, Sjoerd en Noud nouwelijks wat mee maken..
En zo een lul als Bing... De sex van Anton... En het gezeik van Aysen krijgen we volop.
Dat is te weinig voor 2 boxen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
[...]
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Dat hoop ik ook, erg jammer. Zoiets had ik ook met seizoen 4. Seizoen 1, 2 en 3 had ik wel in de vakanties kunnen kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomt
Ik wacht op een verhaallijn waarbij Ludo Anton chanteert en het leven zuur maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmaken
Laura, Ludo en Jef zijn echt aan een nieuw avontuur toe inderdaad.
jawel, ik kan me herinneren dat Jack ook weleens zo'n portemonneetje uit zn zak heeft geschud en heel stoer een badge liet zienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze die badge zelf gemaakt heeftIk zie Jack er nooit mee lopen.
Oh! Harmsen is daar geweldig!quote:
De Charlie aflevering was leuker ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond gister met recht een van de slechtste gtst aflevering ooit.,
Of is dat het normale niveau tegenwoordig?
Dát was hét juiste moment om van Jack een duistere badguy te maken. Alleen jammer dat de huidige schrijvers bij elkaar anderhalve hersencel hebben om dat te kunnen begrijpenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
Ik snap echt niet dat hier ruim 1,6 miljoen mensen naar kijkenÉcht niet.
Het nieuwe decor van Huize Sanders vind ik overigens wel mooier dan dat hiervoor, dit is veel groter en straalt meer klasse uit. Alleen datgene wat erin staat qua interieur...
Dat wel ja, alleen vind ik het huidige decor wat meer passen bij Ludos status als de machtigste man van Meerdijkquote:
Toen waren ze al veel te laat. Het had meteen bij zijn intrede gemoeten of nadat hij Augusta in die put had laten vallen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dát was hét juiste moment om van Jack een duistere badguy te maken. Alleen jammer dat de huidige schrijvers bij elkaar anderhalve hersencel hebben om dat te kunnen begrijpen
Mooi niet dus.quote:"Je bent een Van Houten! Misschien wel de beste Van Houten die we ooit hebben gehad!"
Die rode muren bij het vorige decor waren ook niet geweldig. Dan nog liever de kleur die ze hadden in seizoen 18 (die grijs/witte).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
En die fel olijf groene muren dan? Wat dachten ze deze keer? Ludo is italiaan we maken de wanden van zijn huis maar olijf groen?
Nog even en Ludo en Janine kunnen achter de bar van De Koning gaan staan of rondlopen door De Rozenboom als manager...quote:en Ludo sprak gister de volgende woorden ''Iemand nog koffie..?''
Ik had gister echt het idee dat ik naar Eric de Vogel en Caroline de Bruin zat te kijken dan naar Ludo en Janine.
Daarom was het moment in die loods ook een goed moment om dat alsnog te doen. Als reden voor die karakterwijziging hadden ze kunnen zeggen dat hij bij de van van de klif een beschadiging aan de hersenen had opgelopen waardoor zijn karakter was veranderd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen waren ze al veel te laat. Het had meteen bij zijn intrede gemoeten of nadat hij Augusta in die put had laten vallen.
[..]
Mooi niet dus.
Toen met Vadim dacht ik eerst ook dat Jack met duistere zaakjes bezig was. Bleek hij gewoon weer de held uit te hangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom was het moment in die loods ook een goed moment om dat alsnog te doen. Als reden voor die karakterwijziging hadden ze kunnen zeggen dat hij bij de van van de klif een beschadiging aan de hersenen had opgelopen waardoor zijn karakter was veranderd.
Maar nogmaals, de schrijvers...
Is het een schurk??? Is het een badass???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen met Vadim dacht ik eerst ook dat Jack met duistere zaakjes bezig was. Bleek hij gewoon weer de held uit te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast weer een ideetje geweest van Juffie Jantien die het nieuwe nummer van "Help! Mijn man is het niet eens met mijn interieurkeuze" heeft gelezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister was Jack toch geweldig jongens ? de schrijvers geven hem toch een geweldige verhaalijn met zijn geliefde Lorena over het wel en niet van troep in huis hebben? Jack is het beste personage ooit..
Hoe het eindigde was ik wel even jaloers op onze superman hoor..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vast weer een ideetje geweest van Juffie Jantien die het nieuwe nummer van "Help! Mijn man is het niet eens met mijn interieurkeuze" heeft gelezen
En dan nog iets: "Blingblingsletje"??? De infantiel die dát bedacht heeft mogen ze kielhalen.
Voor 1 aflevering was het wel lollig. Maar nu lijkt het een complete verhaallijn te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister was Jack toch geweldig jongens ? de schrijvers geven hem toch een geweldige verhaalijn met zijn geliefde Lorena over het wel en niet van troep in huis hebben? Jack is het beste personage ooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |