Oh gatver, een blauwe ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Gatverdamme wat zitten hier een stel kwallen.
past wel bij je UIquote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:
ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is de eerste sc waar ik ging posten toen ik net was geregistreerd
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel weer. Hier wil ik niet tussen zitten.
500 mb is geen probleem voor firefox....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef essnhills het volgende:
Lolz, gister vond ik dat m'n laptopaccu zo kort meeging, en toen ontdekte ik dus dat firefox absurd veel van m'n geheugen in beslag nam. Nu zat ik vanmorgen Sims 2 te spelen, ook op batterij. En dat hield ie langer vol dan internettenEn ik zat echt niet op veeleisende sites, keek geen filmpjes enzo
![]()
Dit.quote:
Het leek het begin van een FOK! ruzie.quote:
en blij dat we warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is de eerste sc waar ik ging posten toen ik net was geregistreerd
essjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef essnhills het volgende:
Lolz, gister vond ik dat m'n laptopaccu zo kort meeging, en toen ontdekte ik dus dat firefox absurd veel van m'n geheugen in beslag nam. Nu zat ik vanmorgen Sims 2 te spelen, ook op batterij. En dat hield ie langer vol dan internettenEn ik zat echt niet op veeleisende sites, keek geen filmpjes enzo
![]()
Blauwe kwalquote:
Fylax kleineren achter zijn rug om en daarna klagen als hij verhaal komt halenquote:
Nou ja, met Sherlock houdt je "alles" in de gaten he? Waar je genoemd wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]Ik zoek gewoon op Sherlock? Daar staan alle topics.
Denken dat ik het hier in de gaten houd.
Ja zoiets zat ik gister aan idd. Nu maar chrome gedownloadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
500 mb is geen probleem voor firefox....
Roddelen hoort nu eenmaal bij de mensheid. Deal with it. Gewoon niet op jezelf zoeken klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fylax kleineren achter zijn rug om en daarna klagen als hij verhaal komt halen
Ik tel er anders maar 1quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Gatverdamme wat zitten hier een stel kwallen.
Nee klopt, dat zie ik wel weer hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
Waar je genoemd wordt.Het zal veelal niet positief zijn....
Ik ging het ook gebruiken, was wel grappig om dingen terug te lezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit.
Sherlocken getuigd wel van een bepaalde hoogmoedswaanzin waarin je het belangrijk vindt om te weten of je genoemd wordt...
Aahww lievvvquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en blij dat we waren
[..]
essje
klaar voor morgen?
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nou ja, als je de quote hebt gelezen heb je het hele "gebeuren" wel zo ongeveer gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga vanavond dit hele gebeuren nalezen.
Mwah, ik moet morgen eerst een lange dag werkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en blij dat we waren
[..]
essje
klaar voor morgen?
Kleineren ook echtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut geen fan van fylax en dat heb ik ook nooit beweerd, maar in een slowchat over iemand roddelen en belachelijk maken is kinderachtig.quote:
Of hij nou zoekt of niet, dat veranderd niets aan de zaak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roddelen hoort nu eenmaal bij de mensheid. Deal with it. Gewoon niet op jezelf zoeken klaar.
Alle 7325 topicsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga vanavond dit hele gebeuren nalezen.
je bent zelf lievvvquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging het ook gebruiken, was wel grappig om dingen terug te lezen
[..]
Aahww lievvv
Wij proberen het eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zie ik wel weer hier.
Is het nou zo leuk om zo over mij te praten?
Bij deze spreek ik jou er op aan, dat als er mensen aangesproken moeten worden op hun gedrag, dat dat zeer zeker niet jouw taak is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kleineren ook echt
Hij heeft gewoon een historie van irritant ventje zijn. Feit.
Dat wij hem daar op aanspreken is niet meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut geen fan van fylax en dat heb ik ook nooit beweerd, maar in een slowchat over iemand roddelen en belachelijk maken is kinderachtig.
[..]
Of hij nou zoekt of niet, dat veranderd niets aan de zaak.
kleineren hem ook niet eens direct. meer degenen die die omschrijving heeft gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kleineren ook echt
Hij heeft gewoon een historie van irritant ventje zijn. Feit.
Dat wij hem daar op aanspreken is niet meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij deze spreek ik jou er op aan, dat als er mensen aangesproken moeten worden op hun gedrag, dat dat zeer zeker niet jouw taak is.
En je spreekt hem niet aan, je ouwehoert achter zijn rug om.
kano doet zelf dat nooit natuurlijk.....quote:
Waar kliert hij dan? Je slaat de plank volledig mis voor zover ik het nu gezien heb. Jullie maken hem belachelijk, hij komt daar op af (gek he?) en dan is het de schuld van fylax?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Toekito het volgende:
Oh wacht waarom rekende ik nog op steun van de blauwe als Fylax komt klieren.....k zal wel zelf een note krijgen omdat ik Koning Keizer Dorpsidioot aanval.
Ik ben snellezerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Alle 7325 topics![]()
Dat gaat wat langer duren dan een avond
Dit dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleineren hem ook niet eens direct. meer degenen die die omschrijving heeft gemaakt
Hij heeft in het verleden flink geklierd ja... En ja, als je eenmaal dat imago hebt ....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar kliert hij dan? Je slaat de plank volledig mis voor zover ik het nu gezien heb. Jullie maken hem belachelijk, hij komt daar op af (gek he?) en dan is het de schuld van fylax?
En die opmerking over die note slaat helemaal kant noch wal.
Het is FOK!.quote:
Die kans is groot... al ben ik niet in rep en roer...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef Toekito het volgende:
En ondertussen zit Fylax te fappen want de KSC is in rep en roer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |