SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
want voetballertjes..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Arme gianni, waarom teleurstellend
opsoquote:
quote:
opso dusquote:
haar foboquote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
blijkbaarquote:
misschien die met dat ding in der neusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm. welke van de foto's is Opso?
Die ene man met borsthaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm. welke van de foto's is Opso?
dat kanquote:
Nog 2,5 week vakantie ik heb wel zin om weer naar school te gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan
hoe ist met opso? laatste week vakantie?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog 2,5 week vakantie ik heb wel zin om weer naar school te gaan eigenlijk.
En hoe issie met gianni?
over 2.5 week is het nog september.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collegejaar begint toch normaal september?
goed, beetje spierpijn, kut geslapen
Oh langer zelfs, ik begin 14 septemberquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collegejaar begint toch normaal september?
goed, beetje spierpijn, kut geslapen
mwa, ik overleef het welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh langer zelfs, ik begin 14 september
Naahhw wat zieliggg
Je ziet er lekker uit Opsoquote:
Ik ben meteen gaan lurken toen ze zei de man met borsthaar te zijn.quote:
Nee, veel te langzaamquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef Toekito het volgende:
Mn chick heeft een slowcooker gekocht. Iemand hier zo'n ding?
quote:
Ik ga eens googelen wat een slowcooker eigenlijk isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor MZ en Cat eigenlijk
Daar hoor ik ook goeie verhalen over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Zit te denken aan een actifry.
Kan ik zolang ik geen fatsoenlijke keuken heb, toch zelf koken ipv afhaal en brood te eten.
takkiquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Kan ik zolang ik geen fatsoenlijke keuken heb, toch zelf koken ipv afhaal en brood te eten.
Boa Constrictorquote:
Moet ze er vanaf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
takki
mn zus heeft zo'n ding nog wel ergens ongebruikt in een hoek staan
Het werkt precies hetzelfde als een romertopf waar ik 2 van heb, maar nauwelijks gebruik omdat het zo lang duurt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook goeie verhalen over.
Vanmiddag is dus deze hier in huis:
[ afbeelding ]
zal wel eens vragenquote:
ah ja, jonge ouders op facebookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn FB wall wordt gedomineerd door pics van de baby van mijn stiefzus.
Ik ben nu allemaal lekkere recepten aan het tegenkomen.quote:
Gewoon blokkeren/niet volgen en dan zie je ze niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontvrienden dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Familie ruzie in the making als ik dat doe.quote:
Mja, ik ben daar heel makkelijk in ...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Familie ruzie in the making als ik dat doe.
Ik negeer het wel ofzo.
Mijn tip is beterquote:
ik zou mn zus ook best willen ontvrienden, maar ja, blijft toch je zus he..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer het wel ofzo.
nee joh duurt veel te langquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef Toekito het volgende:
Mn chick heeft een slowcooker gekocht. Iemand hier zo'n ding?
pjltje naast de post aanklikken, optie : ik wil dit niet zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer het wel ofzo.
Sla je mijn tip nu over? Niemand merkt het als je ze ontvolgt, je blijft vrienden maar je ziet hun shit niet meer op je tijdlijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer het wel ofzo.
Owh over heen gelezen Maar dat is wel een goede tip!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Sla je mijn tip nu over? Niemand merkt het als je ze ontvolgt, je blijft vrienden maar je ziet hun shit niet meer op je tijdlijn.
Pezu geeft je nu dezelfde tipquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh over heen gelezen Maar dat is wel een goede tip!
Altijd leuk om elke keer zoiets voorbij te zien komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop een Airfryer! Die is beter. Wel de grote doen, hij lijkt op darth vader, dat is ook een pluspuntquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb geen facebook meer. Heb niet het idee dat ik ook maar íets misquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:45 schreef Solique het volgende:
Daarom post ik maar zo weinig mogelijk op FB, hebben anderen er geen last van.
[..]
Altijd leuk om elke keer zoiets voorbij te zien komen.
ik heb gewoon alle ouders met klein grut op 1 of 2 geblokt met kid pics, ook vd idiote die elek sport beweging melden, tyf op johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook meer. Heb niet het idee dat ik ook maar íets mis
Doen mensen nog steeds 'like en win'? ook zo ergerlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gewoon alle ouders met klein grut op 1 of 2 geblokt met kid pics, ook vd idiote die elek sport beweging melden, tyf op joh
en dan vooral brocante shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen mensen nog steeds 'like en win'? ook zo ergerlijk
Mag niet van facebook, en bedrijven worden steeds slechter gevonden door die flauwekul dus graven ze hun eigen graf door zo'n actie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brocante sjit Het ergste is die zelf 'verpimpte' brocante sjit En dan ook nog geld voor die rommel durven vragen.quote:
Dan daar vaak op like klikken, zie je het automatisch vaker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook FB vrienden die alle foto's posten van vogels, motten, en andere beestjes die ze gezien hebben. Dat vind ik dan wel weer tof
Maar donder op met je kinders, niemand boeit het dat je mormel gepoept heeft.
zo uniek zo persoonlijk dat alles er hetzelfde uit ziet, zelfde vroeger met de alto's ja laten we ons gezellig afzonderen van iedereen die er hetzelfde uitzien door allemaal hetzelfde te dragenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brocante sjit Het ergste is die zelf 'verpimpte' brocante sjit En dan ook nog geld voor die rommel durven vragen.
jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah beter. Nog steeds denk ik dat ik niks misquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag niet van facebook, en bedrijven worden steeds slechter gevonden door die flauwekul dus graven ze hun eigen graf door zo'n actie.
Ik ben gek op oude shit betreft meubelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brocante sjit Het ergste is die zelf 'verpimpte' brocante sjit En dan ook nog geld voor die rommel durven vragen.
brocante is voor mij wit gekalkt oud gemaakte meubels met hartjes en inspirerende teksten...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben gek op oude shit betreft meubels
Maar sommige gaan wel heel erg ver met hun 'brocante'
En daar houd ik weer niet van. Wat jij beschrijft is het Rivera Maison 'brocante' , tegenwoordig main stream gegaan als Action 'brocante' .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
brocante is voor mij wit gekalkt oud gemaakte meubels met hartjes en inspirerende teksten...
Oude sjit is prima. Eames, Jielde, Pastou, Jacobsen... Daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben gek op oude shit betreft meubels
Maar sommige gaan wel heel erg ver met hun 'brocante'
Je vergeet de gehaakte kleedjes eropquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
brocante is voor mij wit gekalkt oud gemaakte meubels met hartjes en inspirerende teksten...
Stoofvlees maken e.d. kan prima met dat ding schijnt.quote:
Ik ben me nu aan het inlezen om een brood te gaan bakken in mijn romertopfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stoofvlees maken e.d. kan prima met dat ding schijnt.
En je moet er op schrijven waar het voor dient. Dus is het een kast dan zet daar 'cabinet' of 'armoire' op. Want anders weet je niet wat het is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergeet de gehaakte kleedjes erop
herbs, sugarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En je moet er op schrijven waar het voor dient. Dus is het een kast dan zet daar 'cabinet' of 'armoire' op. Want anders weet je niet wat het is.
* ieniminimuis maakt briefje voor laptop Portaal tot FOK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En je moet er op schrijven waar het voor dient. Dus is het een kast dan zet daar 'cabinet' of 'armoire' op. Want anders weet je niet wat het is.
Hers, Hisquote:
Nee, het moet wel in het engels of frans. En je moet je laptop eerst wit verven met kalkverf of je doet er een leuke brocante laptop sticker op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis maakt briefje voor laptop Portaal tot FOK!
Een post-it is dus niet voldoende?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, het moet wel in het engels of frans. En je moet je laptop eerst wit verven met kalkverf of je doet er een leuke brocante laptop sticker op.
Armoire?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
of of, lumnieus idee, schoolbord verf op je laptop en dan krijten maar!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, het moet wel in het engels of frans. En je moet je laptop eerst wit verven met kalkverf of je doet er een leuke brocante laptop sticker op.
ja een soort kast en omdat je dan niet vergeet zet je dat in krulletters opd ekastquote:
wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel wat nuttigs doen met mijn leven..
Auf wedersehen
ik gok/hoop iets met scrip en tiequote:
En zo'n toetsenbord:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een post-it is dus niet voldoende?
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik overleef het wel
welke opleiding doe je of begin je?
Dankjequote:
Je schrijft dus kast op een kastquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een soort kast en omdat je dan niet vergeet zet je dat in krulletters opd ekast
Nope... jammer johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een post-it is dus niet voldoende?
Succes!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel wat nuttigs doen met mijn leven..
Auf wedersehen
ik niet maar het gebeurt jaquote:
oke, die vind ik wel tofquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En zo'n toetsenbord:
[ afbeelding ]
oh ja, dat had je al eens verteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek
[..]
Dankje
Oh, er zit verschil in?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een Airfryer! Die is beter. Wel de grote doen, hij lijkt op darth vader, dat is ook een pluspunt
wacht maar, de andere helft volgt nog wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man half ksc lurkte in mijn fobo, er is geen pic van mij
Das eigenlijk een steampunk toetsenbord, die moet dus voor Brocante nog wit gekalkt worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, die vind ik wel tof
[..]
oh ja, dat had je al eens verteld
whut wat waar foto?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jazeker. En heb je een postbakje dan zet je daar 'Letters' op je kunt ook 'Lettres' doen. Dat is frans. Of 'Mail' of 'Notes'. Maar je móet er íets opzetten dat aanduid waar je het voor moet gebruiken.quote:
je lokte ze naar binnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
zo moetje middels ene bordje ook aangeven waarvoor je huis isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker. En heb je een postbakje dan zet je daar 'Letters' op je kunt ook 'Lettres' doen. Dat is frans. Of 'Mail' of 'Notes'. Maar je móet er íets opzetten dat aanduid waar je het voor moet gebruiken.
Een actifryer draait rond en kan je eigenlijk geen snacks in doen want grote kans op kapot gaan (heb je krokettensoep erin) en een Airfryer draait niet en kwak je gewoon alles in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, er zit verschil in?
Moet me nog wat inlezen
Home is wear teh hart is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo moetje middels ene bordje ook aangeven waarvoor je huis is
Maar ik kan helemaal geen Frans, zou Fries ook werken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker. En heb je een postbakje dan zet je daar 'Letters' op je kunt ook 'Lettres' doen. Dat is frans. Of 'Mail' of 'Notes'. Maar je móet er íets opzetten dat aanduid waar je het voor moet gebruiken.
vre-se-lijk!quote:
Verkeerd lettertype en niet mooi op een trapquote:
Doe je gewoon 'Post' of als je klein kan schrijven doe je 'Hjir smyt ik myn post yn'quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen Frans, zou Fries ook werken?
Altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen Frans, zou Fries ook werken?
het enige echt foute dat ik in huis het is dat er home staat op de kapstop, maar ik vond kapstop verder gewoon leuk en precies wat ik zocht en nodig hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vre-se-lijk!
(sorry voor wie het wel heeft )
is er een geod lettertype voor dit dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Verkeerd lettertype en niet mooi op een trap
Schuren of vervenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige echt foute dat ik in huis het is dat er home staat op de kapstop, maar ik vond kapstop verder gewoon leuk en precies wat ik zocht en nodig had
Gewoon op de voordeur(brievenbus) dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je gewoon 'Post' of als je klein kan schrijven doe je 'Hjir smyt ik myn post yn'
het zijn van die houten letters die er op gelijmd zitten, dus die moet ik er inderdaad een keertje van af meppen en gewoon opnieuw schilderenquote:
Comic sansquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er een geod lettertype voor dit dan?
De beste letters zijn dan ook chocoladelettersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn van die houten letters die er op gelijmd zitten, dus die moet ik er inderdaad een keertje van af meppen en gewoon opnieuw schilderen
Ja of daar doe je; Bêste postboade, tink om jo fingers! Groetnis de hûn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon op de voordeur(brievenbus) dus
ben jij ook Fries?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja of daar doe je; Bêste postboade, tink om jo fingers! Groetnis de hûn.
Nope. Groningse van oorsprong. Multi talent ben ikquote:
Ik ha hielendal gjin Hun mei dakje op it uquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja of daar doe je; Bêste postboade, tink om jo fingers! Groetnis de hûn.
Groningen is een heel mooi stuk van Frieslandquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope. Groningse van oorsprong. Multi talent ben ik
(6 jaar in Friesland gewoond)
Moet je klappen of zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is een heel mooi stuk van Friesland
Kun je niet tegen de waarheid ofzo? Waarom meteen zo agressiefquote:
Kan jij niet tegen een beetje flauwe sarcasme ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je niet tegen de waarheid ofzo? Waarom meteen zo agressief
Fryslan boppe Grins yn'e groppe was het toch? En ik vond het toch erg dat ik er heen moest verhuizen Viel 100% mee gelukkig. Maar met het fries kon ik in het begin echt niks. Heb ik pas geleerd toen ik er ging werken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is een heel mooi stuk van Friesland
tegenwoordig rampstedeling?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fryslan boppe Grins yn'e groppe was het toch? En ik vond het toch erg dat ik er heen moest verhuizen Viel 100% mee gelukkig. Maar met het fries kon ik in het begin echt niks. Heb ik pas geleerd toen ik er ging werken.
Blijft altijd strijd Groningers en Friezen, ik woon er al jaren niet meer (gelukkig).
Alle friezen hawwe dochs in hun (mei dakje op ir u), of in hynder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ha hielendal gjin Hun mei dakje op it u
Land is Fries en dat is zichtbaar als je op de kaart kijkt, er wonen alleen tegenwoordig mensen die bewijzen hoe koppig Friezen zijn dat ze zich Groninger noemen(gelukkig alleen in dat deel)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fryslan boppe Grins yn'e groppe was het toch? En ik vond het toch erg dat ik er heen moest verhuizen Viel 100% mee gelukkig. Maar met het fries kon ik in het begin echt niks. Heb ik pas geleerd toen ik er ging werken.
Blijft altijd strijd Groningers en Friezen, ik woon er al jaren niet meer (gelukkig).
Drakin is een ekte ekte!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Land is Fries en dat is zichtbaar als je op de kaart kijkt, er wonen alleen tegenwoordig mensen die bewijzen hoe koppig Friezen zijn dat ze zich Groninger noemen(gelukkig alleen in dat deel)
Ik bin in heale Fries, miskien is dat ut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle friezen hawwe dochs in hun (mei dakje op ir u), of in hynder?
'heale' is ook weer zo'n mooi 'ken net' voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bin in heale Fries, miskien is dat ut?
Al blijf ik "harkje" het mooiste werkwoord vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'heale' is ook weer zo'n mooi 'ken net' voorbeeld.
heale is gewoon limburgs voor heerlenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die zo heten hebben het niet zo getroffen in FRLquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had een jongetje bij mij op het werk die heette 'kjeld'. Ik vond het vrij normaal, collega's nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Mensen die zo heten hebben het niet zo getroffen in FRL
mijn gescheurde milt heet gjaltquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had een jongetje bij mij op het werk die heette 'kjeld'. Ik vond het vrij normaal, collega's niet
Is er bij jou nog wel iets 'heel'quote:
Alles is bij Pezu Healquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is er bij jou nog wel iets 'heel'
ja goede vraagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is er bij jou nog wel iets 'heel'
ooooeh hoe!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Even wat cuteness er in gooien
[ afbeelding ]
Dat lukt jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?
oe hoe hoeoeoequote:
nah, andere uilen zijn jaloers op de oehoe en doen deze na. http://www.uilen.info/geluiden.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe klinkt een homofiele Oehoe?___SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, uilenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Klinkt er echt toch maar eentje als oehoe
daarom zei ik ene ohoe achtig geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ransuilen zeker het meest?quote:
uilenballen zoeken en uitpluizenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, uilen
Bazenbeesten zijn dat
zouden ze lekker smaken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, uilen
Bazenbeesten zijn dat
nee dat zijn ransapenquote:
Photoshop, overduidelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
nee, veel dieren die puur alleen teren op levend voer smaken doorgaans te sterkquote:
Nou ik heb maandenlang in een gebied geslapen met verschillende uilensoorten en ze maakten niet eens geluiden die lijken op oehoe. De ene leek meer op een miauw achtig iets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom zei ik ene ohoe achtig geluid
ooh die enequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik heb maandenlang in een gebied geslapen met verschillende uilensoorten en ze maakten niet eens geluiden die lijken op oehoe. De ene leek meer op een miauw achtig iets.
ik weet niet of ik nu beledigt moet zijn of..quote:
kat schijnt prima te smakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, veel dieren die puur alleen teren op levend voer smaken doorgaans te sterk
Raadpleeg een vogelexpert (ik niet dus)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh die ene
maar die ander hier deed het wel.. e
en nu?
2,5 uur geleden jaquote:
ik vond puma niet zo bijzonder.quote:
of 1,5 tis maar hoe laat je normaal lunchtquote:
Oh Owjeej Kusjenderopquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goede vraag
of hij gescheurd is weet ik niet maar er kwam een fiets stuur keihard tegenaan, (handig zon krat vol zware boodschappen ) had tot gister een donkerpaarse vlek erop, en wat klachtjes ervan
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
leuk en aardig allemaal, maar dit is mijn vogelgeluiden leraar. De beste in zijn vakgebied!
haha Die blijft leuk!quote:
klinkt als Ko's Schijthuis... dus neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg net een uitnodiging voor de Ko Skiterij bij ons in het dorp. Mooi he, dat Fries.
koeschijten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg net een uitnodiging voor de Ko Skiterij bij ons in het dorp. Mooi he, dat Fries.
Knock out op it hûske?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef fietsie het volgende:
Welke Ko gaan we schieten? Ko de Bosnegerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef fietsie het volgende:
dat zeg ik. koeschijtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef fietsie het volgende:
Weiland onderverdelen in vakjes. Vakjes nummeren. Lootjes met die nummers verkopen.
Koe het weiland in sturen en zelf wat gaan drinken (massaal. bier. veel.)
Waar ie poept valt / vallen de prijs(zen)
en ik maar denken dat het iq in limburg het laagst wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef fietsie het volgende:
Weiland onderverdelen in vakjes. Vakjes nummeren. Lootjes met die nummers verkopen.
Koe het weiland in sturen en zelf wat gaan drinken (massaal. bier. veel.)
Waar ie poept valt / vallen de prijs(zen)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
Whiskey het beste middel tegen een ontstoken kaak
Ninja editquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:56 schreef crv het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het iq in limburg het laagst was
Ja vooral gorgelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
dikke vingersquote:
quote:
whiskey is het beste middel tegen wel meerdere dingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen..quote:
neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen..
Die moeten voorzichtig zijn als ze teergevoelige zaken op willen pakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zijn groot geschapen.quote:
hebben grote handschoenen nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel schapen?quote:
en nu wil jij zeker weten of dat klopt ?quote:
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
en nu wil jij zeker weten of dat klopt ?
je weet het al ?quote:
met maar een muizeholletje is dat ook wellicht wel zo verstandigquote:
Het interesseert mij niet zo op dit moment.quote:
jij begint erover dus blijkbaar welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet zo op dit moment.
Je bent zeker druk bezig met je sriptiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet zo op dit moment.
Ja schrijven enzo, is ze heel druk mee. Hele dag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je bent zeker druk bezig met je sriptie
schiet niet echt op dusquote:
hoeveel moet je er nog ?quote:
Geen idee tot dat er niets meer te vertellen valt. Er zit geen min of max aan.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat fylax een talent genoemd wordt?
quote:
quote:
quote:
hahhaha grappig hoor jongens lekker lachen hihahoquote:
Wij zijn dan ook heel grappigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hahhaha grappig hoor jongens lekker lachen hihaho
Godverdomme ik kan je niet blokken omdat je crew bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hahhaha grappig hoor jongens lekker lachen hihaho
vooral jij en ikquote:
niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan je niet blokken omdat je crew bent
Ga klagen in FB/Mail ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan je niet blokken omdat je crew bent
Nouja, ik mis soms wel eens wat posts die ik dan terugzoek, en dan kom je ook dit soort dingen tegen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook heel grappig
Sowieso, de moeite doen om te kijken of er over je geluld wordt
Nee.quote:
Danny gaat het niet aanpassen, weet alleen de reden niet meer.quote:
Want je "mist" ook echt posts in de KSC waar je nooit komt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga klagen in FB/Mail ofzo.
[..]
Nouja, ik mis soms wel eens wat posts die ik dan terugzoek, en dan kom je ook dit soort dingen tegen.
Helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Danny gaat het niet aanpassen, weet alleen de reden niet meer.
Ik zoek gewoon op Sherlock? Daar staan alle topics.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want je "mist" ook echt posts in de KSC waar je nooit komt...
Nah, wel MyCroft, precies t zelfde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
werkt sherlock weer? dan nog, zoeken en reageren op oude topics
zn broer welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
werkt sherlock weer? dan nog, zoeken en reageren op oude topics
het sesamstraattopic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoel altijd op Muis en dan kom ik toch rare topics tegen waar over mij gepraat word....
ik zoek gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoel altijd op Muis en dan kom ik toch rare topics tegen waar over mij gepraat word....
DIG.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
DIG.
Dat ze een nieuwe zoeken enzo, welke nou het beste is
Vleeskeuringen
quote:
kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Gatverdamme wat zitten hier een stel kwallen.
Oh gatver, een blauwe ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
past wel bij je UIquote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Dit is de eerste sc waar ik ging posten toen ik net was geregistreerdquote:
ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is de eerste sc waar ik ging posten toen ik net was geregistreerd
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel weer. Hier wil ik niet tussen zitten.
500 mb is geen probleem voor firefox....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef essnhills het volgende:
Lolz, gister vond ik dat m'n laptopaccu zo kort meeging, en toen ontdekte ik dus dat firefox absurd veel van m'n geheugen in beslag nam. Nu zat ik vanmorgen Sims 2 te spelen, ook op batterij. En dat hield ie langer vol dan internetten En ik zat echt niet op veeleisende sites, keek geen filmpjes enzo
Dit.quote:
Het leek het begin van een FOK! ruzie.quote:
en blij dat we warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is de eerste sc waar ik ging posten toen ik net was geregistreerd
essjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef essnhills het volgende:
Lolz, gister vond ik dat m'n laptopaccu zo kort meeging, en toen ontdekte ik dus dat firefox absurd veel van m'n geheugen in beslag nam. Nu zat ik vanmorgen Sims 2 te spelen, ook op batterij. En dat hield ie langer vol dan internetten En ik zat echt niet op veeleisende sites, keek geen filmpjes enzo
Blauwe kwalquote:
Fylax kleineren achter zijn rug om en daarna klagen als hij verhaal komt halenquote:
Nou ja, met Sherlock houdt je "alles" in de gaten he? Waar je genoemd wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon op Sherlock? Daar staan alle topics.
Denken dat ik het hier in de gaten houd.
Ja zoiets zat ik gister aan idd. Nu maar chrome gedownloadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
500 mb is geen probleem voor firefox....
Roddelen hoort nu eenmaal bij de mensheid. Deal with it. Gewoon niet op jezelf zoeken klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fylax kleineren achter zijn rug om en daarna klagen als hij verhaal komt halen
Ik tel er anders maar 1quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Nee klopt, dat zie ik wel weer hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
Waar je genoemd wordt.Het zal veelal niet positief zijn....
Ik ging het ook gebruiken, was wel grappig om dingen terug te lezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit.
Sherlocken getuigd wel van een bepaalde hoogmoedswaanzin waarin je het belangrijk vindt om te weten of je genoemd wordt...
Aahww lievvvquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en blij dat we waren
[..]
essje
klaar voor morgen?
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nou ja, als je de quote hebt gelezen heb je het hele "gebeuren" wel zo ongeveer gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga vanavond dit hele gebeuren nalezen.
Mwah, ik moet morgen eerst een lange dag werken Zelfs een uur eerder beginnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en blij dat we waren
[..]
essje
klaar voor morgen?
Kleineren ook echtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut geen fan van fylax en dat heb ik ook nooit beweerd, maar in een slowchat over iemand roddelen en belachelijk maken is kinderachtig.quote:
Of hij nou zoekt of niet, dat veranderd niets aan de zaak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roddelen hoort nu eenmaal bij de mensheid. Deal with it. Gewoon niet op jezelf zoeken klaar.
Alle 7325 topicsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga vanavond dit hele gebeuren nalezen.
je bent zelf lievvvquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging het ook gebruiken, was wel grappig om dingen terug te lezen
[..]
Aahww lievvv
Wij proberen het eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zie ik wel weer hier.
Is het nou zo leuk om zo over mij te praten?
Bij deze spreek ik jou er op aan, dat als er mensen aangesproken moeten worden op hun gedrag, dat dat zeer zeker niet jouw taak is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kleineren ook echt
Hij heeft gewoon een historie van irritant ventje zijn. Feit.
Dat wij hem daar op aanspreken is niet meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut geen fan van fylax en dat heb ik ook nooit beweerd, maar in een slowchat over iemand roddelen en belachelijk maken is kinderachtig.
[..]
Of hij nou zoekt of niet, dat veranderd niets aan de zaak.
kleineren hem ook niet eens direct. meer degenen die die omschrijving heeft gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kleineren ook echt
Hij heeft gewoon een historie van irritant ventje zijn. Feit.
Dat wij hem daar op aanspreken is niet meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij deze spreek ik jou er op aan, dat als er mensen aangesproken moeten worden op hun gedrag, dat dat zeer zeker niet jouw taak is.
En je spreekt hem niet aan, je ouwehoert achter zijn rug om.