wat bedoel je met lapo? en sorry heb ik iets verkeerds gedaan? ik zag dat het topic vol was dus maakte een nieuwe. sorry. ik zit hier pas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gezeur of Lapo's of wie de OP wel of niet mag maken moet wat mij betreft ook maar eens afgelopen zijn. Ik houd me wat dat betreft aan de regels van Fok in het algemeen (in dit geval ondersteund door de SHO mods), als users samen dingen onderling afspreken moeten ze dat zelf weten, ik houd me er in ieder geval niet aan. Leven en laten leven
wat mij betreft heb je niks fout gedaan hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat bedoel je met lapo? en sorry heb ik iets verkeerds gedaan? ik zag dat het topic vol was dus maakte een nieuwe. sorry. ik zit hier pas.
Ik ben het meer eens dan ooit, de decors zijn prachtig, de make up is prima, net zoals de kleding en de belichting. Maar waarvoor al die moeite als je geen verhaal hebt en mensen alleen een beetje nutteloos door het beeld wandelen en niks doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
Ik zie liever rammelende decors en microfoons in beeld, dan saaie personages met slechte verhaallijnen.
Om vervolgens te sterven zodat we voorgoed van het personage Charlie af zijnquote:
Nee je hebt niet echt iets verkeerd gedaan, ik erger me er juist meer aan dat er hierover de laatste tijd zo veel gesteggeld wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat bedoel je met lapo? en sorry heb ik iets verkeerds gedaan? ik zag dat het topic vol was dus maakte een nieuwe. sorry. ik zit hier pas.
Charlie is een historisch personage hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om vervolgens te sterven zodat we voorgoed van het personage Charlie af zijn
je hebt niets fout gedaan niet zo serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou, alleen hier meelezen is al een soap op zichquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee je hebt niet echt iets verkeerd gedaan, ik erger me er juist meer aan dat er hierover de laatste tijd zo veel gesteggeld wordt.
Niet voor mij, ze kwam een beetje binnen als de Nuran van nu en veranderde na Lieke van Lexmond in de Aysen van nu en zo ben ik haar altijd blijven zien. Iemand die de generatie Julian, Jessica, Kim en Hewig niet kon vervangen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Charlie is een historisch personage hoor.
Laatste postquote:
Af en toe wel ja, als de schrijvers het niet spannend maken dan doen wij het hier welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou, alleen hier meelezen is al een soap op zich
Helemaal mee eens! Charlie is een van de meest irritante en manische personages ooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet voor mij, ze kwam een beetje binnen als de Nuran van nu en veranderde na Lieke van Lexmond in de Aysen van nu en zo ben ik haar altijd blijven zien. Iemand die de generatie Julian, Jessica, Kim en Hewig niet kon vervangen in mijn ogen.
samen met barbara.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Charlie is een van de meest irritante en manische personages ooit.
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Charlie is een van de meest irritante en manische personages ooit.
Spreken jullie dan gewoon in de OP af dat de laatste in principe een nieuw topic opent. Duurt het langer dan 5 minuten dan mag een ander. Is het meteen klaar met het gezeur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gezeur of Lapo's of wie de OP wel of niet mag maken moet wat mij betreft ook maar eens afgelopen zijn. Ik houd me wat dat betreft aan de regels van Fok in het algemeen (in dit geval ondersteund door de SHO mods), als users samen dingen onderling afspreken moeten ze dat zelf weten, ik houd me er in ieder geval niet aan. Leven en laten leven
Woah meningen verschillen en dat magquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef roos94 het volgende:
Ik vond charlie leuk. Heb lieke in het echt gesproken een paar X en is echt eenmeid. Edwin, Charlie en Danny waren mijn favorietjes.
en allemaal weg.
Dat doen we dus als het aan mij ligt never nooit en voor geen meter, gewoon: 'wie het eerst komt wie het eerst maalt, wie te laat is die baalt'. Zoals in de afgelopen 11 jaren ging, zoals het op de rest van Fok gaat en zoals de mods het willen zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Spreken jullie dan gewoon in de OP af dat de laatste in principe een nieuw topic opent. Duurt het langer dan 5 minuten dan mag een ander. Is het meteen klaar met het gezeur.
Nah, ik zal je zeggen, ik stond bij GTST live, backstage, waar die mensen opmoeten zegmaar. [ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ] en ik zat daar gewoon en hun liepen langs , en ongeveer iedereen keek chagrijnig maar lieke was gewoon aan het lachen en aan het kletsen. ze kwam ook nog een praatje met mij maken toen ik daar zat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah meningen verschillen en dat mag
Maar Lieke lijkt me echt iemand die alles helemaal geweldig vindt en altijd enthousiast en vrolijk is en bij wie het ineens kan omslaan in chagerijn en hysterie. En dit zeg ik niet op grond van het personage Charlie, maar over haar optreden buiten gtst. In mijn ogen gemaakt en nep.
Zou me echt helemaal niks verbazen als dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)![]()
Kijkers van nu moeten zich voorstellen dat de hele soap plotseling om Nuran en Aysen gaat draaien en de rest van de personages een beetje op het niveau Laura worden benut.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ]
Straks de leader in het Turks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me echt helemaal niks verbazen als dat gaat gebeuren
Natuurlijk, ze is aandachtsgeilquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nah, ik zal je zeggen, ik stond bij GTST live, backstage, waar die mensen opmoeten zegmaar. [ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ] en ik zat daar gewoon en hun liepen langs , en ongeveer iedereen keek chagrijnig maar lieke was gewoon aan het lachen en aan het kletsen. ze kwam ook nog een praatje met mij maken toen ik daar zat.
dat wist ik niet, want het was een vip lounge ofzo en de deur stond gewoon open dus wij gingen daar zitten xDquote:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het personage Suzanne Balk in de latere seizoenen een stuk aangenamer vond dan in de eerste seizoenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alhoewel Ingeborg Wieten een keer, maar daar blijft het bij
Het zou me niks verbazen als die turkse wijven dat zouden voorstellen voor onze turkse kijkersquote:
Trek het je dan allemaal niet zo aan joh. *Proest*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doen we dus als het aan mij ligt never nooit en voor geen meter, gewoon: 'wie het eerst komt wie het eerst maalt, wie te laat is die baalt'. Zoals in de afgelopen 11 jaren ging, zoals het op de rest van Fok gaat en zoals de mods het willen zien.
Spreek dat maar af met een groep welwillenden, ik blijf er buiten.
Ik vond haar juist een stuk lelijker (met dat korte, hippe kapsel) en een stuk zeikeriger. Wel was het een minder zielig geval dan in met name de eerste 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat ik het personage Suzanne Balk in de latere seizoenen een stuk aangenamer vond dan in de eerste seizoenen.
Ja dat is stomvan hun dan om de deur open te latenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat wist ik niet, want het was een vip lounge ofzo en de deur stond gewoon open dus wij gingen daar zitten xD
ja idd maar ik moest wel het pand verlaten, terwijl het hun fout was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat is stomvan hun dan om de deur open te laten
Wellicht schiet ik het doel weer voorbij, maar dat wil ik juist voorkomen, leest een paar topics terug maar eens hoe topics in elkaar overliepen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Trek het je dan allemaal niet zo aan joh. *Proest*
Ik heb nooit iets tegen Suzanne gehad toen. Ik vond het zelfs jammer dat ze eruit ging.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond haar juist een stuk lelijker (met dat korte, hippe kapsel) en een stuk zeikeriger. Wel was het een minder zielig geval dan in met name de eerste 2 jaar.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja idd maar ik moest wel het pand verlaten, terwijl het hun fout was.
heel dom van hun, want die gtst mensen gingen later in die lounge zitten. ik had wel een bom kunnen neerleggen ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Nooit ergens zomaar naar binnen lopen
Begin seizoen 4 was wel het toppunt, toen liep ze echt zielig te doen, te janken en te zeiken om niks. Ineens was Peter niet goed meer en mocht ie niks en kon ie niks. Goed ik snap natuurlijk ook wel dat dat was omdat ie eruit moest, maar tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets tegen Suzanne gehad toen. Ik vond het zelfs jammer dat ze eruit ging.
Maar in de eerste seizoenen vond ik haar vaak vreselijk. Vooral tegen Peter.
Daarentegen had ze wel veel spannende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Begin seizoen 4 was wel het toppunt, toen liep ze echt zielig te doen, te janken en te zeiken om niks. Ineens was Peter niet goed meer en mocht ie niks en kon ie niks. Goed ik snap natuurlijk ook wel dat dat was omdat ie eruit moest, maar toch
Ze was ook een hoertje toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarentegen had ze wel veel spannende verhaallijnen.
Ja en dat is haar altijd blijven achtervolgen.quote:
Tsja als je eenmaal de business ingaat kom je er niet meer vanafquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja en dat is haar altijd blijven achtervolgen.
Dat mag volgens mij niet eensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef roos94 het volgende:
toen ging ik nog foto's maken en toen moest ik mn camera aan die trol geven die daar werkte en die heeft de fotos verwijderd maar niet alleen van daar ook andere fotos die ik eerder had gemaakt, echt een trolwijf
Kijk, dat is nou helemaal waar!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Begin seizoen 4 was wel het toppunt, toen liep ze echt zielig te doen, te janken en te zeiken om niks. Ineens was Peter niet goed meer en mocht ie niks en kon ie niks. Goed ik snap natuurlijk ook wel dat dat was omdat ie eruit moest, maar toch
Nou, dat nog niet eens zozeer, maar ze kon behoorlijk zaniken en zeiken om proberen haar gelijk te halen of om ervoor te zorgen dat er iets gebeurd op de manier zoals zij dat wou hebbenquote:
De eerste fase was het leukste. Die ontknoping in het theater.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
tot de Lisanne-verhallijn in seizoen 5,
Yep, daarna ging het mij iets te lang door en maakte het personage Lisanne ook opeens een grote ontwikkeling: van grijze muis naar een doorgeslagen stalkster. En het werd mij ook iets te stompzinnig afgesloten: na één gesprekje met Suzanne komt ze tot de inkeer en gaat ze naar een kliniek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:43 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste fase was het leukste. Die ontknoping in het theater.
Die is inderdaad erg goed, en deed me een beetje denken aan de laatste scène van Alice de Boer in seizoen 3.quote:
In seizoen 1/2 vond ik haar gruwelijk irritant en hier juist geweldig.quote:
Hopelijk krijg je haar terugkeer nog te zien.quote:
Dat is altijd zo op vrijdag.quote:
Rik deed het wel goed ja. Maar die meiden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik voel het bijna in m'n strot die stem van Rik.
Misschien komt Cohen wel een keertje langs..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef Blondgirl21 het volgende:
Dat ze daar in Toko nog niet misselijk zijn geworden van al die thee...
Zo bezien wel ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Anton houd het nog best lang vol. Meerdijk lijkt me echt zo'n gehucht waar iedereen elkaar kent
Misschien hebben ze hem in een spagaat in de kist gelegdquote:
Ludo kijkt standaard zo:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aysen kijkt standaard zo:![]()
Nuran kijkt standaard zo:
En dan vergeet je nog de dood van Anita.. Of de tijd toen hij onterecht vast zat .Terwijl Rik buiten vreemdgaan om buiten beeld als oplossing om Anita alleen terug naar Meerdijk te laten komen nog nooit iets geflikt heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die Turkse muziekze doen het veel te geforceerd.
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
GTST begint meer weg te krijgen van multi-cultivoorlichting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Ja da's gewoon gejengel, niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Achter het gordijntje, in de hal!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan werd Nuran een stalker genoemd, Anton loopt constant achter Maxime aan, ik zou helemaal gek worden van zo'n hondje. En gewoon zoenen midden in de Koning.
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die van gister was ook slecht. Rik bij Danny. Er gebeurde niet eens ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef loezzzje het volgende:
Wanneer was het ook weer dat Nick in zijn broek piste?
Ik dacht even dat je het over Westenwind hadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Nee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?
Ik weet het niet meer precies. Is er een filmpje van op yt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?
Ze dreeg hem toen al zijn ballen heb zijn ballen afhandig te maken geloof ik, uiteindelijk heeft haar dochter Sjors daar al voor gezorgd (samen met Charlie).
En een nare jeugd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Als agent tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Zie ik ineens Erik de Vogel in Deuce Bigalo.
Huh echt? Dat is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Oke, die moet ik zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij vooral irriteerde aan het personage Charlie (gespeeld door Lieke), was dat ze echt overal mee wegkwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)![]()
Kijkers van nu moeten zich voorstellen dat de hele soap plotseling om Nuran en Aysen gaat draaien en de rest van de personages een beetje op het niveau Laura worden benut.
Ja ik zag het ook! Zie hem binnenkort nog wel weggaan.. dat die naar Cyprus mag zegt al genoeg zo'n film opnemen duurt wel ffquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
De schrijvers hadden verscheidene belangrijke personages voor Jef Alberts de serie uitgeschreven: Robert Alberts, Dian Alberts, Dorothea Grantsaan en zelfs Barbara Fischer waren personages die voor Jef erg belangrijk waren. Zelfs de opbouwende flow die hij kreeg met Rosa Gonzalez is verstoord. Het enige belangrijke personage voor Jef is Laura Selmhorst in mijn ogen. Met Rik, Maxime, Lorena en Noud kan Jef ook goed mee opschieten, maar naast Laura zijn er niet echt personages waarmee hij een belangrijke verhaallijn kan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Ja zo zie ik er ook echt uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef loezzzje het volgende:
Mikey, heb je eindelijk een rol in gtst?
Zelfvertrouwen heb je iig genoegquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik maar had hm in Deuce niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.
In die tijd zat hij nog niet zo lang in GTST.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je iig genoeg
[..]
Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemist
Nee heb de aflevering gezien.. daar werd het gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag niet nee. Maandag komt die van vrijdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Geen GTST om 10 uur bij RTL 4?![]()
Niet dat Koffietijd niet leuk is, natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je iig genoeg
[..]
Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik vond dat die zijn accent nog wel een beetje verborg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat die zijn accent nog wel een beetje verborg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]pardon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Oh ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aysen kijkt standaard zo:![]()
Nuran kijkt standaard zo:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]Ik heb de shortie gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
pardon?die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
Ik geloofde het eerst niet maar toen dacht ik tsja met deze schrijvers kan allesquote:
Haha loesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
pardon?die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
Kun je nagaan hoe raar de schrijvers zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst niet maar toen dacht ik tsja met deze schrijvers kan allesMaar ik had het dus toch goed
Ja daarom zou het me niks verbazen als ze dat hadden verzonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe raar de schrijvers zijn
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, die shortie, Laura dieJe bedoeld die keer dat ze ging trouwen met een man die haar belazerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vindt het primaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja ik ook maar kijk maar Isabella die was leuk gek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik vindt het primaVoegt wel wat toe eigenlijk. Heb sowieso wel iets met gestoorde figuren in een soap.
Klopt, maar als ze iedere keer hetzelfde zijn is er ook niks meer aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ook maar kijk maar Isabella die was leuk gek.
Klopt ook, maar als ze het elke keer steeds erger maken ruïneren ze het personage.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze iedere keer hetzelfde zijn is er ook niks meer aan.
Het zou wel wat spannender zijn als ze er vaker mee wegkomt. Het feit dat ze nauwelijks emotie toont helpt wel ietsjes. Klinkt gemeen, maar in soaps is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klopt ook, maar als ze het elke keer steeds erger maken ruïneren ze het personage.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilersDe spoilers zien er saai uit, maar ben wel benieuwd naar Mike..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Daar heb je een punt, maar ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als een personage telkens maar erge dingen doet en er steeds van afkomt zonder tegenslag begint het er erg onrealistisch uit te zien, wat niet nodig is in soap, maar ook weer wel. Kijk, in een soap kan alles, maar ze moeten het ook niet tè overdrijven, zoals ze met grote voorbeeld hebben gedaan met Hans van Houten en de Arnie-Dennis kwestie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het zou wel wat spannender zijn als ze er vaker mee wegkomt. Het feit dat ze nauwelijks emotie toont helpt wel ietsjes. Klinkt gemeen, maar in soaps is alles mogelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes eindelijk Lucas in een niet gay verhaalijn ik ben voor
whyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wanneer de hoofddoek van Nuran afgaat!
hm ik deel je mening niet. char en dan vond ik superleuk en nu zijn aysen en nuran mijn favorietjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Moofasah het volgende:
Heb zo'n bloedhekel aan Nuran en Aysen
Kut GTST. Eerst maken ze je blij met een exit van Charlie, en met een vooruitzicht op een exit van Danny.
En wat krijg je daarna, de entree van twee schijt karakters, gespeeld door twee slechte actrices.
Nu kan het eruit wensen van personages dus weer van voor af aan beginnen
Aysen en Nuran favorieten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
hm ik deel je mening niet. char en dan vond ik superleuk en nu zijn aysen en nuran mijn favorietjes.
Als ze gaat batsen met Rikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wanneer de hoofddoek van Nuran afgaat!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij prachtig is zonder en ik benieuwd ben hoe ze er dan uitziet.
Zo dus:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij prachtig is zonder en ik benieuwd ben hoe ze er dan uitziet.
Wauwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Volgens mij wel, ik zag tenminste dat ze haar handen op Danny's schouders legde en hem zodoende de fatale duw gaf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Aysen nou geduwd? Ik kijk nl. alleen de weeksamenvattingen de laatste weken
Allichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dan trekt hij hem er weer per ongeluk vanaf natuurlijk
Precies, ziet ze er meteen een stuk leuker uitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes eindelijk Lucas in een niet gay verhaalijn ik ben voor
Bron: Nu.nlquote:''Louis kruipt in de huid van de mysterieuze Mike Brandt. Zijn personage zal in de loop van de afleveringen evolueren naar een begeerde en invloedrijke man in Meerdijk''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Lees trouwens net iets over de rol van Mike:
[..]
Bron: Nu.nl
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop zakelijk, maar ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daarom zou het me niks verbazen als ze dat hadden verzonnen![]()
[..]
Je bedoeld die keer dat ze ging trouwen met een man die haar belazerde?![]()
![]()
![]()
![]()
De hele aflevering. Ik vond deze erg sterk opgebouwd.
En opdracht voor de kenners: zoek de Ludo tune.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]Bespeur ik dit keer een jatactie uit Bold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Bianca;quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beiden veel beter zo inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind ze wel leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Moofasah het volgende:
Heb zo'n bloedhekel aan Nuran en Aysen
Kut GTST. Eerst maken ze je blij met een exit van Charlie, en met een vooruitzicht op een exit van Danny.
En wat krijg je daarna, de entree van twee schijt karakters, gespeeld door twee slechte actrices.
Nu kan het eruit wensen van personages dus weer van voor af aan beginnen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik denk het ook, maar met haar hoofddoek straalt ze wel meer respect voor haar geloof dan Aysen doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Die hoofddoek gaat nog wel een keer afTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Donderdag (?) werd Rick mobiel gebeld door 'mam' Hij nam niet op.
Zou hij zijn moeder inmiddels gebeld hebben? Of heb ik dat gemist?
Hopelijk komt Joke Bruys (mam) niet over om bij de begrafenis van Danny te zijn.![]()
Voor de geloofwaardigheid zo het beter zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 00:50 schreef kissaa het volgende:
Donderdag (?) werd Rick mobiel gebeld door 'mam' Hij nam niet op.
Zou hij zijn moeder inmiddels gebeld hebben? Of heb ik dat gemist?
Hopelijk komt Joke Bruys (mam) niet over om bij de begrafenis van Danny te zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zou idd wel heel slecht zijn als ze niet op de begrafenis van haar zoon is. Ik bedoel wat is er nou belangrijker![]()
![]()
Aysen heeft sowieso geen respect; alleen dat wat zij doet is goed en wat de rest doet is fout.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar met haar hoofddoek straalt ze wel meer respect voor haar geloof dan Aysen doet.
Met die instelling zou ze een goeie bitch kunnen zijn, alleen zijn de huidige schrijvers vergeten wat een echte bitch nou eigenlijk doet. Dus het is een verloren zaak.![]()
Gelukkig zijn ze die nog niet aan het verwijderen.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een Martine Hafkamp zal ze nooit worden, ben ik bang.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aysen heeft sowieso geen respect; alleen dat wat zij doet is goed en wat de rest doet is fout.
Met die instelling zou ze een goeie bitch kunnen zijn, alleen zijn de huidige schrijvers vergeten wat een echte bitch nou eigenlijk doet. Dus het is een verloren zaak.
Wat heb je nu eigenlijk nog aan schurken?
Jack is een lachertje en zelfs Ludo is softer geworden (hij is natuurlijk nog steeds), waar zijn de Frits van Houten's, Martine Hafkamp's, Herman Hogendoorn's, Dian Albert's & Onno P. Wassenaar's gebleven?
Ik zat b.v. in de jaren '90 echt voor de buis van hoe het verder ging met de Sanders/maffia verhaallijnen.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik lees net dat Ronald Schilperoort schijnbaar ontslagen is door Endemol/GTST:quote:Hans Anders op juni 6, 2011 op 23:00 zei:
Weten jullie wel dat Endemol de vaste GTST componist er na duizenden afleveringen uit heeft gegooid?
Ben benieuwd wie het nu gaat doen.Bron: http://gtstcourant.weblog(...)heater-vredenburg-2/quote:sb op juni 7, 2011 op 15:19 zei:
@ Hans Anders
Je maakt een grapje hoop ik……
Al moet ik wel zeggen dat de componist al jaren niet meer inbrengt wat hij ooit deed. Ik mis de thema’s e.d. die bij zoveel verhalen en karakters ooit zo typerend en ondersteunend waren.
Maar GTST zonder Ronald Schilperoord…
Eeuwig zonde, en evenals in bovenstaande reactie: GTST zonder Ronald Schilperoort...![]()
Kut die schrijvers denken ze willen toch een schurk ? Gaan ze weer zeuren op fok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ik lees net dat Ronald Schilperoort schijnbaar ontslagen is door Endemol/GTST:
[..]
[..]
Bron: http://gtstcourant.weblog(...)heater-vredenburg-2/
Eeuwig zonde, en evenals in bovenstaande reactie: GTST zonder Ronald Schilperoort...![]()
![]()
Willen Kennard en zijn hulpjes soms dat GTST van de buis gehaald wordt?![]()
Ze lijken er in ieder geval wel hun best voor te doen ...There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Op het moment lijkt het in ieder geval weer nergens op. Verhaallijnen van niks.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik snap het niet. Ik dacht dat de oude componist al een lange tijd weg was en er inmiddels al een jaar of 2 een nieuwe is? Of gaat dit gewoon over die oude?quote:Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ronald Schilperoort was erbij van seizoen 1 tot en met seizoen 21. (1990-2011).quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik dacht dat de oude componist al een lange tijd weg was en er inmiddels al een jaar of 2 een nieuwe is? Of gaat dit gewoon over die oude?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ze kijken nu vast veel naar ATWT, en we weten hoe het daarmee is afgelopenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Willen Kennard en zijn hulpjes soms dat GTST van de buis gehaald wordt?![]()
Ze lijken er in ieder geval wel hun best voor te doen ...![]()
![]()
Jantien van der Meer beweerde laatst met droge ogen bij EénVandaag dat ze geen verhaallijnen jatten van andere soaps (zoals ATWT), maar dat het "puur toeval" isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze kijken nu vast veel naar ATWT, en we weten hoe het daarmee is afgelopen
Wat kan ze toch goed liegen![]()
![]()
Eeuwig zonde dat ze hem hebben ontslagen (om welke reden dan ook)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort was erbij van seizoen 1 tot en met seizoen 21. (1990-2011).
Niet dat de muziek van Fons Merkies slecht is (zijn wat vooraf ging/aftitelingsmuziek vind ik echt sterk, evenals zijn Virus-tune), maar Ronald heeft vanaf de allereerste aflevering de muziek gecomponeerd en heeft in de loop der jaren hele mooie tunes gemaakt.![]()
De makers weten ons elke keer weer te verbazen. Een nieuw dieptepuntquote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze hem hebben ontslagen (om welke reden dan ook)
Niet dat de muziek van Fons Merkies slecht is (zijn wat vooraf ging/aftitelingsmuziek vind ik echt sterk, evenals zijn Virus-tune), maar Ronald heeft vanaf de allereerste aflevering de muziek gecomponeerd en heeft in de loop der jaren hele mooie tunes gemaakt.![]()
![]()
Endemol had er beter aangedaan om Kennard, Jantien, Rohan en Martin eruit te schoppen ipv Ronald. Maar ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De makers weten ons elke keer weer te verbazen. Een nieuw dieptepunt![]()
Dit is toch wel weer een punt van pure afbraak, straks werken ze Jef er ook nog eens uit. Ik vraag me echt af wat zo iemand als Rogier Proper nou denkt als ie het huidige gtst ziet of er iets over leest.Een heer met stijl![]()
In hoeverre hij er al niet is uitgewerktquote:Op maandag 5 maart 2012 09:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is toch wel weer een punt van pure afbraak, straks werken ze Jef er ook nog eens uit.Ik ookquote:Ik vraag me echt af wat zo iemand als Rogier Proper nou denkt als ie het huidige gtst ziet of er iets over leest.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die nieuwe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer is de comeback van pip ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:10 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik herinner me nog een oude scene van iets van 3 a 4 jaar geleden.
Nina wou toen indruk maken op Morris op Milan door haarzelf in de Rozenboom in toiletpapier te verhullen, zodat Morris of Milan haar kon onthullen?
Het moest een verrassing voorstellen, welke niet echt zo geslaagd bleek te zijn geloof ik?
Hoe zat dat ook alweer? Zijn daar ook nog beelden van?![]()
Dat was toen toch toen ze net terug was uit Miami ofzo? Toen was ze gaan internetdaten met Milan geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:06 schreef GSMboy het volgende:
Ik herinner me nog een oude scene van iets van 3 a 4 jaar geleden.
Nina wou toen indruk maken op Morris op Milan door haarzelf in de Rozenboom in toiletpapier te verhullen, zodat Morris of Milan haar kon onthullen?
Het moest een verrassing voorstellen, welke niet echt zo geslaagd bleek te zijn geloof ik?
Hoe zat dat ook alweer? Zijn daar ook nog beelden van?![]()
Mooi laat maar voor terug komen net als Sill.quote:
Als je tegenwoordig mensen mag vermoorden in gtst of als de schrijvers echt vinden dat het bij Aysen een ongeluk was was dan mogen deze twee ook zeker wel weer terug. Sil zelfverdediging en ja wiet schoot op de verkeerde toch.. Laten we Martine en Alice de boer ook weer toe. want ja vermoorden mag tegenwoordig in gtst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van de frontpage:GTST-sterren in Joris & Boris-filmquote:Bartho Braat en Inge Ipenburg gaan in de familiefilm Joris & Boris en het Geheim van de Tempel spelen. Dat maakt distributeur Entertainment One Benelux bekend. De twee acteurs kennen elkaar nog van hun rollen als respectievelijk Jef Alberts en Martine Hafkamp in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Ipenburg speelt in de jeugdfilm een gemene tante en Braat treedt op als haar hulpje Grudo. De twee acteurs zijn momenteel op Cyprus voor de opnamen van de film. De hoofdrol in de film wordt gespeeld door Rick Mackenbach. Ook zijn jongere broer Ralf heeft een rolletje.
Joris & Boris en het Geheim van de Tempel gaat over de boeven Joris en Boris, die eerder te zien waren in de Sinterklaasfilms van Martijn van Nellestijn. De regisseur speelt zelf de boef Joris. De jeugdfilm is vanaf juli te zien in de bioscopen.Een heer met stijl![]()
Jef weer een tijdje missen dus wel leuk voor Bartho kan ie zijn acteer talent weer eens echt laten zien.
Aysen is trouwens best een lekkerwijf buiten gtst jammer dat ze er in gtst zo vreemd overkomt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aysen is het jongere zusje van Nuran... ik dacht andersom wel vreemd ik ken alleen maar situaties waar de oudere broer of zus voor de jongere opkwam maar nooit andersom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zal me niets verbazen als Bartho zelf weer een verhaallijntje heeft moeten verzinnen om zijn tijdelijke afwezigheid te kunnen verklaren, want die zogenaamd geweldige schrijvers kunnen niets anders dan kopieëren van andere soaps.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van de frontpage:
[..]
GTST-sterren in Joris & Boris-film![]()
Hoezo weer,vorige keer ook dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als Bartho zelf weer een verhaallijntje heeft moeten verzinnen om zijn tijdelijke afwezigheid te kunnen verklaren, want die zogenaamd geweldige schrijvers kunnen niets anders dan kopieëren van andere soaps.![]()
Yups, de verhaallijn rondom Jefs verdwijning eind vorig/begin dit seizoen heeft Bartho destijds zelf geopperd. Als het aan de schrijvers zou liggen zouden ze een verklaring als "Jef is even naar de brouwerij" of "Jef is even naar de groothandel" geven.quote:![]()
Euh dat dacht ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aysen is het jongere zusje van Nuran... ik dacht andersom wel vreemd ik ken alleen maar situaties waar de oudere broer of zus voor de jongere opkwam maar nooit andersom.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
ja ik ook maar schijnbaar is Nuran de oudstequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups, de verhaallijn rondom Jefs verdwijning eind vorig/begin dit seizoen heeft Bartho destijds zelf geopperd. Als het aan de schrijvers zou liggen zouden ze een verklaring als "Jef is even naar de brouwerij" of "Jef is even naar de groothandel" geven.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe...Die zat bij de moeder van Rik en Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zal ook wel niet naar de begrafenis komen van Danny![]()
Deze mooie muziek zat in het begin van de aflevering, maar op het eind hadden ze weer zo'n liedje gebruikt.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:52 schreef PeterKelder het volgende:
Twee mooie muziekstukken van Schilperoort uit seizoen 19:
Dat las ik ja, mooi gedaan Freyquote:Op maandag 5 maart 2012 17:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze mooie muziek zat in het begin van de aflevering, maar op het eind hadden ze weer zo'n liedje gebruikt.![]()
![]()
![]()
Ik hoor de muziek zelden.Let er gewoon niet op.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
GETVERDEMMEquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na twee seconden uitgezet, ben blij met jouw montage Frey![]()
![]()
Dat dus. Terwijl ik bij mijn eigen filmpje gewoon kippenvel krijg op het eind.quote:
Muziek is zo belangrijk.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Beter regisseur Steven de Jong als nieuwe uitvoerend producent, alleen al om onderstaande reden:quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dus. Terwijl ik bij mijn eigen filmpje gewoon kippenvel krijg op het eind.
Muziek is zo belangrijk.Alles beter als uitvoerend producent dan Knuppel Kennardquote:Toen ik in 1994 mijn eerste film maakte “De Gouden Swipe”, deed ik dat voornamelijk met vrienden! Eén van hen was Ronald Schilperoort, begenadigd componist van het eerste uur voor al mijn films en TV-series die ik heb mogen maken!![]()
![]()
Meest fan ben ik toch nog wel van de muziek eind jaren 90.
Ach, Ronald heeft echt zoveel mooie muziek gemaakt in al die jaren. En dan niet alleen voor GTST, maar ook voor ONM (t/m seizoen 15), alle films en tv-series van Steven de Jong, Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Vrienden voor het Leven etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Frey het volgende:
Meest fan ben ik toch nog wel van de muziek eind jaren 90.![]()
![]()
De eerste Rik en Anita tune.
In seizoen 18 ook nog te horen.
2:14Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Aan het eind van de compilatie op de blauwe DVD hoor je ook nog de tune van Sonja uit seizoen 5.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
Hier ook hele mooie muziek(vanaf 0:41)
Nou die nieuwe is niet echt een lekker hapje.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou daar is de "knappe" man hoor.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Uitlokken dat ze die vraag stelt en dan doet ze dat en dan wordt ze boos...pffffHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Aysen![]()
Ze zou een perfecte match met Bing zijn, beiden hele dag zo kijkend:![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Jammer van dat accent. Zachte G, brrrr.There's a lesson that you always have to learn
ik vind Mike lekker
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ik ook.quote:![]()
Alleen dat accent vind ik echt een afknapper.There's a lesson that you always have to learn
ik vind het wel geil eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Alleen dat accent vind ik echt een afknapper.![]()
Die pruim van Laura is ook uitgedroogd dat ze hem binnen 2 minuten aanneemt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: