Wauwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Volgens mij wel, ik zag tenminste dat ze haar handen op Danny's schouders legde en hem zodoende de fatale duw gaf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Aysen nou geduwd? Ik kijk nl. alleen de weeksamenvattingen de laatste weken
Allichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dan trekt hij hem er weer per ongeluk vanaf natuurlijk
Precies, ziet ze er meteen een stuk leuker uitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes eindelijk Lucas in een niet gay verhaalijn ik ben voor
Bron: Nu.nlquote:''Louis kruipt in de huid van de mysterieuze Mike Brandt. Zijn personage zal in de loop van de afleveringen evolueren naar een begeerde en invloedrijke man in Meerdijk''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Lees trouwens net iets over de rol van Mike:
[..]
Bron: Nu.nl
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop zakelijk, maar ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daarom zou het me niks verbazen als ze dat hadden verzonnen![]()
[..]
Je bedoeld die keer dat ze ging trouwen met een man die haar belazerde?![]()
![]()
![]()
![]()
De hele aflevering. Ik vond deze erg sterk opgebouwd.
En opdracht voor de kenners: zoek de Ludo tune.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]Bespeur ik dit keer een jatactie uit Bold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Bianca;quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beiden veel beter zo inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind ze wel leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Moofasah het volgende:
Heb zo'n bloedhekel aan Nuran en Aysen
Kut GTST. Eerst maken ze je blij met een exit van Charlie, en met een vooruitzicht op een exit van Danny.
En wat krijg je daarna, de entree van twee schijt karakters, gespeeld door twee slechte actrices.
Nu kan het eruit wensen van personages dus weer van voor af aan beginnen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik denk het ook, maar met haar hoofddoek straalt ze wel meer respect voor haar geloof dan Aysen doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Die hoofddoek gaat nog wel een keer afTegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: