Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Charlie is een van de meest irritante en manische personages ooit.
Spreken jullie dan gewoon in de OP af dat de laatste in principe een nieuw topic opent. Duurt het langer dan 5 minuten dan mag een ander. Is het meteen klaar met het gezeur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gezeur of Lapo's of wie de OP wel of niet mag maken moet wat mij betreft ook maar eens afgelopen zijn. Ik houd me wat dat betreft aan de regels van Fok in het algemeen (in dit geval ondersteund door de SHO mods), als users samen dingen onderling afspreken moeten ze dat zelf weten, ik houd me er in ieder geval niet aan. Leven en laten leven
Woah meningen verschillen en dat magquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef roos94 het volgende:
Ik vond charlie leuk. Heb lieke in het echt gesproken een paar X en is echt eenmeid. Edwin, Charlie en Danny waren mijn favorietjes.
en allemaal weg.
Dat doen we dus als het aan mij ligt never nooit en voor geen meter, gewoon: 'wie het eerst komt wie het eerst maalt, wie te laat is die baalt'. Zoals in de afgelopen 11 jaren ging, zoals het op de rest van Fok gaat en zoals de mods het willen zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Spreken jullie dan gewoon in de OP af dat de laatste in principe een nieuw topic opent. Duurt het langer dan 5 minuten dan mag een ander. Is het meteen klaar met het gezeur.
Nah, ik zal je zeggen, ik stond bij GTST live, backstage, waar die mensen opmoeten zegmaar. [ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ] en ik zat daar gewoon en hun liepen langs , en ongeveer iedereen keek chagrijnig maar lieke was gewoon aan het lachen en aan het kletsen. ze kwam ook nog een praatje met mij maken toen ik daar zat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah meningen verschillen en dat mag
Maar Lieke lijkt me echt iemand die alles helemaal geweldig vindt en altijd enthousiast en vrolijk is en bij wie het ineens kan omslaan in chagerijn en hysterie. En dit zeg ik niet op grond van het personage Charlie, maar over haar optreden buiten gtst. In mijn ogen gemaakt en nep.
Zou me echt helemaal niks verbazen als dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)![]()
Kijkers van nu moeten zich voorstellen dat de hele soap plotseling om Nuran en Aysen gaat draaien en de rest van de personages een beetje op het niveau Laura worden benut.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ]
Straks de leader in het Turks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me echt helemaal niks verbazen als dat gaat gebeuren
Natuurlijk, ze is aandachtsgeilquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nah, ik zal je zeggen, ik stond bij GTST live, backstage, waar die mensen opmoeten zegmaar. [ daar mocht ik eigelijk niet komen maar dat even buiten beschouwing ] en ik zat daar gewoon en hun liepen langs , en ongeveer iedereen keek chagrijnig maar lieke was gewoon aan het lachen en aan het kletsen. ze kwam ook nog een praatje met mij maken toen ik daar zat.
dat wist ik niet, want het was een vip lounge ofzo en de deur stond gewoon open dus wij gingen daar zitten xDquote:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het personage Suzanne Balk in de latere seizoenen een stuk aangenamer vond dan in de eerste seizoenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alhoewel Ingeborg Wieten een keer, maar daar blijft het bij
Het zou me niks verbazen als die turkse wijven dat zouden voorstellen voor onze turkse kijkersquote:
Trek het je dan allemaal niet zo aan joh. *Proest*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doen we dus als het aan mij ligt never nooit en voor geen meter, gewoon: 'wie het eerst komt wie het eerst maalt, wie te laat is die baalt'. Zoals in de afgelopen 11 jaren ging, zoals het op de rest van Fok gaat en zoals de mods het willen zien.
Spreek dat maar af met een groep welwillenden, ik blijf er buiten.
Ik vond haar juist een stuk lelijker (met dat korte, hippe kapsel) en een stuk zeikeriger. Wel was het een minder zielig geval dan in met name de eerste 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat ik het personage Suzanne Balk in de latere seizoenen een stuk aangenamer vond dan in de eerste seizoenen.
Ja dat is stomvan hun dan om de deur open te latenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat wist ik niet, want het was een vip lounge ofzo en de deur stond gewoon open dus wij gingen daar zitten xD
ja idd maar ik moest wel het pand verlaten, terwijl het hun fout was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat is stomvan hun dan om de deur open te laten
Wellicht schiet ik het doel weer voorbij, maar dat wil ik juist voorkomen, leest een paar topics terug maar eens hoe topics in elkaar overliepen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Trek het je dan allemaal niet zo aan joh. *Proest*
Ik heb nooit iets tegen Suzanne gehad toen. Ik vond het zelfs jammer dat ze eruit ging.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond haar juist een stuk lelijker (met dat korte, hippe kapsel) en een stuk zeikeriger. Wel was het een minder zielig geval dan in met name de eerste 2 jaar.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja idd maar ik moest wel het pand verlaten, terwijl het hun fout was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |