Zo bezien wel ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Anton houd het nog best lang vol. Meerdijk lijkt me echt zo'n gehucht waar iedereen elkaar kent
Misschien hebben ze hem in een spagaat in de kist gelegdquote:
Ludo kijkt standaard zo:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aysen kijkt standaard zo:![]()
Nuran kijkt standaard zo:
En dan vergeet je nog de dood van Anita.. Of de tijd toen hij onterecht vast zat .Terwijl Rik buiten vreemdgaan om buiten beeld als oplossing om Anita alleen terug naar Meerdijk te laten komen nog nooit iets geflikt heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die Turkse muziekze doen het veel te geforceerd.
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
GTST begint meer weg te krijgen van multi-cultivoorlichting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Ja da's gewoon gejengel, niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad.. en ik vind Turkse muziek al heel snel gejengel
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Achter het gordijntje, in de hal!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan werd Nuran een stalker genoemd, Anton loopt constant achter Maxime aan, ik zou helemaal gek worden van zo'n hondje. En gewoon zoenen midden in de Koning.
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hadden we een cliff dan? Ik zag alleen maar een Turk met een hoofddoekje en een pruillip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die van gister was ook slecht. Rik bij Danny. Er gebeurde niet eens ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het een cliff kan noemen eigenlijk.
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef loezzzje het volgende:
Wanneer was het ook weer dat Nick in zijn broek piste?
Ik dacht even dat je het over Westenwind hadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Nee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?
Ik weet het niet meer precies. Is er een filmpje van op yt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?
Ze dreeg hem toen al zijn ballen heb zijn ballen afhandig te maken geloof ik, uiteindelijk heeft haar dochter Sjors daar al voor gezorgd (samen met Charlie).
En een nare jeugd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Als agent tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Zie ik ineens Erik de Vogel in Deuce Bigalo.
Huh echt? Dat is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Oke, die moet ik zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij vooral irriteerde aan het personage Charlie (gespeeld door Lieke), was dat ze echt overal mee wegkwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)![]()
Kijkers van nu moeten zich voorstellen dat de hele soap plotseling om Nuran en Aysen gaat draaien en de rest van de personages een beetje op het niveau Laura worden benut.
Ja ik zag het ook! Zie hem binnenkort nog wel weggaan.. dat die naar Cyprus mag zegt al genoeg zo'n film opnemen duurt wel ffquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
De schrijvers hadden verscheidene belangrijke personages voor Jef Alberts de serie uitgeschreven: Robert Alberts, Dian Alberts, Dorothea Grantsaan en zelfs Barbara Fischer waren personages die voor Jef erg belangrijk waren. Zelfs de opbouwende flow die hij kreeg met Rosa Gonzalez is verstoord. Het enige belangrijke personage voor Jef is Laura Selmhorst in mijn ogen. Met Rik, Maxime, Lorena en Noud kan Jef ook goed mee opschieten, maar naast Laura zijn er niet echt personages waarmee hij een belangrijke verhaallijn kan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Ja zo zie ik er ook echt uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef loezzzje het volgende:
Mikey, heb je eindelijk een rol in gtst?
Zelfvertrouwen heb je iig genoegquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik maar had hm in Deuce niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.
In die tijd zat hij nog niet zo lang in GTST.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je iig genoeg
[..]
Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemist
Nee heb de aflevering gezien.. daar werd het gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag niet nee. Maandag komt die van vrijdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Geen GTST om 10 uur bij RTL 4?![]()
Niet dat Koffietijd niet leuk is, natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je iig genoeg
[..]
Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik vond dat die zijn accent nog wel een beetje verborg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat die zijn accent nog wel een beetje verborg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]pardon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Oh ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aysen kijkt standaard zo:![]()
Nuran kijkt standaard zo:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]Ik heb de shortie gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
pardon?die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
Ik geloofde het eerst niet maar toen dacht ik tsja met deze schrijvers kan allesquote:
Haha loesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
pardon?die schrijvers hebben me toch een fantasie joh
Kun je nagaan hoe raar de schrijvers zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst niet maar toen dacht ik tsja met deze schrijvers kan allesMaar ik had het dus toch goed
Ja daarom zou het me niks verbazen als ze dat hadden verzonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe raar de schrijvers zijn
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, die shortie, Laura dieJe bedoeld die keer dat ze ging trouwen met een man die haar belazerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vindt het primaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja ik ook maar kijk maar Isabella die was leuk gek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik vindt het primaVoegt wel wat toe eigenlijk. Heb sowieso wel iets met gestoorde figuren in een soap.
Klopt, maar als ze iedere keer hetzelfde zijn is er ook niks meer aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ook maar kijk maar Isabella die was leuk gek.
Klopt ook, maar als ze het elke keer steeds erger maken ruïneren ze het personage.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze iedere keer hetzelfde zijn is er ook niks meer aan.
Het zou wel wat spannender zijn als ze er vaker mee wegkomt. Het feit dat ze nauwelijks emotie toont helpt wel ietsjes. Klinkt gemeen, maar in soaps is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klopt ook, maar als ze het elke keer steeds erger maken ruïneren ze het personage.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilersDe spoilers zien er saai uit, maar ben wel benieuwd naar Mike..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Daar heb je een punt, maar ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als een personage telkens maar erge dingen doet en er steeds van afkomt zonder tegenslag begint het er erg onrealistisch uit te zien, wat niet nodig is in soap, maar ook weer wel. Kijk, in een soap kan alles, maar ze moeten het ook niet tè overdrijven, zoals ze met grote voorbeeld hebben gedaan met Hans van Houten en de Arnie-Dennis kwestie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het zou wel wat spannender zijn als ze er vaker mee wegkomt. Het feit dat ze nauwelijks emotie toont helpt wel ietsjes. Klinkt gemeen, maar in soaps is alles mogelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes eindelijk Lucas in een niet gay verhaalijn ik ben voor
whyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wanneer de hoofddoek van Nuran afgaat!
hm ik deel je mening niet. char en dan vond ik superleuk en nu zijn aysen en nuran mijn favorietjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Moofasah het volgende:
Heb zo'n bloedhekel aan Nuran en Aysen
Kut GTST. Eerst maken ze je blij met een exit van Charlie, en met een vooruitzicht op een exit van Danny.
En wat krijg je daarna, de entree van twee schijt karakters, gespeeld door twee slechte actrices.
Nu kan het eruit wensen van personages dus weer van voor af aan beginnen
Aysen en Nuran favorieten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
hm ik deel je mening niet. char en dan vond ik superleuk en nu zijn aysen en nuran mijn favorietjes.
Als ze gaat batsen met Rikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:22 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd wanneer de hoofddoek van Nuran afgaat!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij prachtig is zonder en ik benieuwd ben hoe ze er dan uitziet.
Zo dus:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze volgens mij prachtig is zonder en ik benieuwd ben hoe ze er dan uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |