Ik dacht even dat je het over Westenwind hadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die Turkse muziekze doen het veel te geforceerd.
En een mooie cliff natuurlijk... Ik wachtte minstens op de ontdekking van Max en Anton.
Nee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wij Nederlanders luisteren toch ook allemaal Rene Froger?
Ik weet het niet meer precies. Is er een filmpje van op yt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Toen Martine hem had ontvoerd naar een slachterhuis, toch?
Ze dreeg hem toen al zijn ballen heb zijn ballen afhandig te maken geloof ik, uiteindelijk heeft haar dochter Sjors daar al voor gezorgd (samen met Charlie).
En een nare jeugd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Rik krijgt er wel van langs: straatarm, veel gedoe met zijn vrouw, dan dat ze vertrekt, mot met zn broer omdat die neukt met zijn vrouw, en nu dat zijn broer dood is en de begrafenis nog moet plaatsvinden.
Als agent tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Zie ik ineens Erik de Vogel in Deuce Bigalo.
Huh echt? Dat is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
Oke, die moet ik zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij vooral irriteerde aan het personage Charlie (gespeeld door Lieke), was dat ze echt overal mee wegkwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het allergruwelijkste vond ik nog wel dat ze echt een hele tijd als het middelpunt van de serie werd neergezet. Eerst met die rolstoel, toen die verhaallijn dat ze 2 moeders had, de hele familie Alberts verschoof naar de achtergrond en alles draaide om Charlie (en Barbara)![]()
Kijkers van nu moeten zich voorstellen dat de hele soap plotseling om Nuran en Aysen gaat draaien en de rest van de personages een beetje op het niveau Laura worden benut.
Ja ik zag het ook! Zie hem binnenkort nog wel weggaan.. dat die naar Cyprus mag zegt al genoeg zo'n film opnemen duurt wel ffquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef vencodark het volgende:
De schrijvers hadden verscheidene belangrijke personages voor Jef Alberts de serie uitgeschreven: Robert Alberts, Dian Alberts, Dorothea Grantsaan en zelfs Barbara Fischer waren personages die voor Jef erg belangrijk waren. Zelfs de opbouwende flow die hij kreeg met Rosa Gonzalez is verstoord. Het enige belangrijke personage voor Jef is Laura Selmhorst in mijn ogen. Met Rik, Maxime, Lorena en Noud kan Jef ook goed mee opschieten, maar naast Laura zijn er niet echt personages waarmee hij een belangrijke verhaallijn kan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag daarnet Bartho Braat op Shownieuws en die gaf zelf al duidelijk aan dat hij niet snapt wat hij nog in GTST doet.
Belachelijk hoe zijn rol tegenwoordig wordt vernietigd tot niets.
Ja zo zie ik er ook echt uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef loezzzje het volgende:
Mikey, heb je eindelijk een rol in gtst?
Zelfvertrouwen heb je iig genoegquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik maar had hm in Deuce niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hij heeft ook een bijrol in Flodder 3.
In die tijd zat hij nog niet zo lang in GTST.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb je iig genoeg
[..]
Werd dat in de shortie gezegd? Heb ik namelijk compleet gemist
Nee heb de aflevering gezien.. daar werd het gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |