Zou ik ook weleens willen weten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:27 schreef GSMboy het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd waar het huidige huis van de Sanders in het echt staat. Bloemendaal is mij wel eens verteld, maar waar?
indderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:
Wat die Turkse muziek betreft, de soap moet toch ook een beetje realistisch blijven. Zat Turken die thuis gewoon die muziek luisteren. Dat ze dat in de soap verwerken vind ik prima. Bij Ludo en Janine hoor je toch ook klassieke muziek en opera. Ik zie het probleem niet.
dat dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:
Wat die Turkse muziek betreft, de soap moet toch ook een beetje realistisch blijven. Zat Turken die thuis gewoon die muziek luisteren. Dat ze dat in de soap verwerken vind ik prima. Bij Ludo en Janine hoor je toch ook klassieke muziek en opera. Ik zie het probleem niet.
Of het moet een bad guy zijn die de vrouwen gaat gebruiken. Een soort Benjamin in zijn beginfase.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die Mike - en dat na het zien van zijn "promo"
Ik voorspel nu al dat Mike een nietszeggende nobody gaat worden die zichzelf onwijs interessant vindtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Of het moet een bad guy zijn die de vrouwen gaat gebruiken. Een soort Benjamin in zijn beginfase.![]()
Maarja, deze schrijvers...
Dat belooft wat voor de 4500e aflevering.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik voorspel nu al dat Mike een nietszeggende nobody gaat worden die zichzelf onwijs interessant vindt![]()
Dat zou ze willen. In geen velden of wegen.quote:
Je haalt 2 faillissementen door elkaar. Ludo woonde eerst in een landhuis dat hij kwijtraakte in zijn eerste faillissement door Dian en Huib met hulp van Bowien. Hierna kreeg het dit huis met een heel ander decor, dàt namen Stefano en Janine hem af en toen ging hij tijdelijk in een flat wonen die Meike voor hem had gehuurd. In die auto ging hij wonen nadat hij de derde keer failliet was gegaan door Martine, Isabella en Yasmin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:24 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja ze hadden een ander huis maar Janine en Stefano hadden toen alles van Ludo afgenomen, hij heeft toen nog een tijdje in zijn auto gewoont.
Op een soort Jack II zit ik eigenlijk ook niet te wachten nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik voorspel nu al dat Mike een nietszeggende nobody gaat worden die zichzelf onwijs interessant vindt![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
Mike mag weer ophoepelen zo snel als hij is gekomen
quote:
Ik vind dit verwarrend.quote:
Ik kan me nog herinneren dat hij dit huis voor een goedkopere prijs kreeg. Hij liet het lijken alsof het huis op vergiftigde grond stond ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hierna kreeg het dit huis met een heel ander decor
Ik wacht nog even af, maar de promo is niet al te hoopvol.quote:
Het zijn zusjesquote:
Dat niet eens. Dan ga ik me eerder afvragen waarom Ron en Edwin er met zo'n noodgang uit moesten..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het vervelend vinden als Mike Homo is en gewoon als nieuwe vriend van Lucas er in wordt geschreven is gelijk al personage degradatie vind ik.
Promo?? Waar??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die Mike - en dat na het zien van zijn "promo"
Op RTLXL, daarnaast heb ik hem gisteren ook gezien op tv. Duurt trouwens maar 11 secondenquote:
Dat kan mij niets schelen, als Mega Toby zonodig de mooiboy moet gaan uithangen is het niet mijn verantwoordelijkheid dat hij Mega Mindy aan het bedriegen isquote:Pas je op dat Mega Mindy het niet leest
Ik kijk eigenlijk alleen de shorties. Heel af en toe kijk ik een gedeelte van een aflevering, maar vaak is het zonde van mijn tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:38 schreef Frey het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik zit weer in een fase dat ik soms alleen de shorties kijk, zo spannend is het.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maxime overdrijft ook een beetje.
Het is niet zo dat ze een vriend-vriend kwijt is. Ze doet nu alsof ze een 'soortvan-weduwe' is.
20?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Rikkie is ook mager. Beide mogen ze wel kilo of 20 erbij hebben.
Evenals deze:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden perfecte persfoto's zijn voor volgend seizoen.
Moet ze weer wat vaker gaan dineren met Ludo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
20?
Rikki vind ik niet veel te dun. Sjors wel. Een kilootje of 10 erbij zou haar veel mooier staan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Evenals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En eerst, met het rode decor?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Even over het nieuwe decor van Huize Sanders: naar mijn idee ziet het er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Maar ik kan het mishebben natuurlijk
Ja dokter Marnix en Hero Muller als gevaarijke oude man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Evenals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is Bennie den Haan, niet Sander de Heerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dokter Marnix en Hero Muller als gevaarijke oude man.
Hij lijkt er precies opquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die onderste is Bennie den Haan, niet Sander de Heer
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden perfecte persfoto's zijn voor volgend seizoen.
Van Jef een barman maken was een grote fout. Tijdelijk zou misschien even leuk geweest zijn, maar dit is niks. Wilbert Gieske miste de scènes met zijn soapbroer ook enorm.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Die twee zijn gewoon baas, de acteurs sowieso, de personages in hun eerste jaren ook. Ik vond ze het best tot en met seizoen 9, ze waren nog wel geloofwaardig tot die Auntie Annie verhaallijn, daarna werden ze meubilair helaas.
Vroeger zag je de decors altijd rammellen zodra er een deur dichtgesmeten werd. Ik kan me zelfs nog een blooper herinneren waarbij iemand een schoen wegggooide waarna er een flinke gat een decorwand zat. Ook zat de nooduitgang-deur-duwer van Scale niet goed vast waarna deze ooit eens naar beneden kletterde... oude tijden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef Frey het volgende:
Het eerste decor was toch prachtig als je het zo weer terugziet.![]()
Dat is een nieuw personage dat er volgende week in komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |