zonde, zitten een paar hele leuke tussenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef wc-eend het volgende:
TeVeelPret..
Agh jah.. heb nog geen enkele arcade game gekocht
Stel je niet aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef TwyLight het volgende:
gvd heb je die lange kut OP ook weer
Wat chainsaw Carl zegt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Smots het volgende:
Ik kies voor optie vier: het maakt me echt geen hol uit.
Ik wil vanavond in ieder geval geen grappen over 'zaagmans' en 'het midden van de week' horen!quote:
ah, bedankt..quote:
ik kon er alleen uit opmaken dat het een stomme vraag wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gaf toch antwoord?
Vandaag geen XBLA game, wel verrassing (Ghost Recon 2 dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
Komt Worms vandaag?
ja mijn foutquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef TwyLight het volgende:
20% ik wil spelen. nu, nu, nu, nu, nu.
Net een filmpje gezien met Salvation, vond het geweldig en heerlijk om te spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:10 schreef Smots het volgende:
Ik heb gisteren op IGN een clipje gedownload van de 360-versie van Guitar Hero II.
Het nummer wat gespeeld werd (van the Toadies) vond ik echt compleet ruk.
Leek me ook helemaal niet leuk om te spelen.
That would be a first.....
als je ze een negatieve review geeft, dan zul je minder snel met die gamers in een game komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
In het vorige topic ging het over die zone's, wat ik me eigenlijk meer afvraag wat je aan die reputatie hebt. Heb al zat mensen een negative review gegeven maar dat maakt niks uit. Tegenwoordig geef ik ook bijna geen feedback meer omdat het toch een zin heeft.
En het zou ook zo moeten zijn dat als je rep te laag is dat je niet meer ranked kan spelen.
Misschien dat er dan minder mensen quiten bij GoW.
Heb je Graw 1 wel gespeeld dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:29 schreef Leonos het volgende:
Graw 2 vind ik niet echt leuk, schieten enzo gaat niet echt lekker.
Was ik al een beetje bang voor.. naja, ff downloaden!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef BMH het volgende:
Graw 2 demo... anticlimax! Zooo kort en ze laten echt niets nieuws zien. Het speelde precies als Graw 1.
Hoe moet je dan ooit beginnen met ranked spelen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
In het vorige topic ging het over die zone's, wat ik me eigenlijk meer afvraag wat je aan die reputatie hebt. Heb al zat mensen een negative review gegeven maar dat maakt niks uit. Tegenwoordig geef ik ook bijna geen feedback meer omdat het toch een zin heeft.
En het zou ook zo moeten zijn dat als je rep te laag is dat je niet meer ranked kan spelen.
Misschien dat er dan minder mensen quiten bij GoW.
Tja, meer van hetzelfde idd..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Was ik al een beetje bang voor.. naja, ff downloaden!
is niet waarquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Tournament III eerst naar Xbox 360, dan PS3
Zie het nu ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:46 schreef kepler het volgende:
[..]
is niet waar
komt gewoon gelijktijdig op alledrie uit
De oude centrale Xbox topics hadden overzichtelijk screens van aankomende games in de OP, dat vond ik wel handig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Smots het volgende:
Ik kies voor optie vier: het maakt me echt geen hol uit.
Mee eens ja voorals je iedereen keer weer opnieuw moet selecteren!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:26 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik trouwens ook erg storend vind is dat je altijd een storage device moet selecteren.
Ik heb alleen maar een HDD dus ik vind dat de xbox zelf maar moet bepalen dat die het daar op moet pleuren.
Maar stel nou dat je het ze normaal op een mem kaart zet, en die zit er niet in dan ben je je save game in eens "kwijt"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mee eens ja voorals je iedereen keer weer opnieuw moet selecteren!
Jammer dat het samen met het stunten het enigste boeiende is in de game naar mijn mening.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef Bastard het volgende:
Jezus wat is de wereld groot in Just Cause
Ik heb m net uitgespeeld vandaag, biedt inderdaad veel te weinig variatie.. Heb me er wel mee vermaakt, maar daar is t wel mee gezegdquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jammer dat het samen met het stunten het enigste boeiende is in de game naar mijn mening.
Stopt die politie ook nog eens met schieten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb m net uitgespeeld vandaag, biedt inderdaad veel te weinig variatie.. Heb me er wel mee vermaakt, maar daar is t wel mee gezegd![]()
iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stopt die politie ook nog eens met schieten?
Ja hoor, in het begin lijk je constant onder vuur te liggen, maar je krijgt gewoon al heel snel de politie achter je aan bij een botsinkje ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stopt die politie ook nog eens met schieten?
Welke next gen dingen verwacht je nog meer?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik had de demo gedownload. matig hoor. hij rent heel raar, en vind het allemaal niet echt 2nd gen uitzien behalve dan sommige graphics en de grootte van het spel.
Ik zou zijn profiel eraf halen en zelf een profiel aanmaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef TheMikeMan het volgende:
Hey ik heb vandaag ff een 360 op de kop weten te tikken. Er zit tot het einde van de maand nog live gold op. Kan ik dit op de 1 of andere manier nog over zetten op mijn eigen profiel?
Of hoe gaat dit eigelijk in zijn werk. Ik heb nu gewoon mijn eigen profiel gemaakt, maar van die andere gozer staat er nog in met live gold...Moet je voor elk profiel een nieuw abo kopen? Ik heb geen zin om door te spelen op zijn account, en dan als ik niet meer online kan weer opnieuw te beginnen...
Ik vond t wel een goed spelquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:49 schreef NrSiX het volgende:
Ik was van plan Amped te kopen maar naar het spelen van de demo ben ik toch van mening veranderdhandig dat xboxlive
Ik heb ook een 2e handse 360 (nieuw t.w.v. 720 euro gekocht voor 355) en ik heb hier ook nog steeds de account van de vorige eigenaar erop staan. Waarom? Omdat hij arcade games gekocht heeft & nog wat betaalde downloads voor games... Als ik zijn account verwijder kan ik die dingen nooit meer opnieuw downloadenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik zou zijn profiel eraf halen en zelf een profiel aanmaken.
Dus ook de savegames data.
Anders zelf ff een nieuw Abbo kaartje halen.
Het is dus niet mogelijk om mijn nieuwe profile voor de rest v/d maand online te krijgen mbv zijn abo/profile ofzoiets?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb ook een 2e handse 360 (nieuw t.w.v. 720 euro gekocht voor 355) en ik heb hier ook nog steeds de account van de vorige eigenaar erop staan. Waarom? Omdat hij arcade games gekocht heeft & nog wat betaalde downloads voor games... Als ik zijn account verwijder kan ik die dingen nooit meer opnieuw downloaden
Dus mijn advies: laat het er gewoon op staan.
moet je daar dan niet 60E voor neerleggen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je een nieuw account aanmaakt, dan heb je toch sowieso een maand gold gratis?
nee ik melde me aan en kreeg gratis maand gold heb hem inmiddels wel verlengdquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
moet je daar dan niet 60E voor neerleggen?
Bij een nieuw account krijg je (3x max. per console) één maand gratis live gold.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
moet je daar dan niet 60E voor neerleggen?
Dat klopt, dat kan. maar dan moet je al je vrienden iedere maand op de hoogte stellen van je nieuwe naam. Je zal nooit een hoge gamerscore halen. En dan kan je wel zeggen dat je die gamerscore niet boeit, maar als je online gaat spelen en mensen zien dat je minder dan 1000 punten hebt wordt je toch gezien als newbie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toch niet alleen als je een nieuwe account aanmaakt?
Dan kan je toch gewoon oneindige accounts aanmaken?
alsof je bij iedereen gaat kijken wat voor gamerscore die heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat klopt, dat kan. maar dan moet je al je vrienden iedere maand op de hoogte stellen van je nieuwe naam. Je zal nooit een hoge gamerscore halen. En dan kan je wel zeggen dat je die gamerscore niet boeit, maar als je online gaat spelen en mensen zien dat je minder dan 1000 punten hebt wordt je toch gezien als newbie.
Je weet dat je met schieten aparte lichaamsdelen kunt selecteren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef TwyLight het volgende:
Na nog ff spelen vind ik Crackdown toch wel een béétje leuk, en vooral het springen van gebouw naar gebouw enzo dan.
Het schieten en auto rijden is allemaal niet zo speciaal vind ik.
Da's juist leuk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat klopt, dat kan. maar dan moet je al je vrienden iedere maand op de hoogte stellen van je nieuwe naam. Je zal nooit een hoge gamerscore halen. En dan kan je wel zeggen dat je die gamerscore niet boeit, maar als je online gaat spelen en mensen zien dat je minder dan 1000 punten hebt wordt je toch gezien als newbie.
Huh? Al mijn vrienden? Ik speel nooit online, dus die heb ik niet. Als ik vrienden heb zitten ze bij mij op de bank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
dan heb je ook geen gold nodigquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Huh? Al mijn vrienden? Ik speel nooit online, dus die heb ik niet. Als ik vrienden heb zitten ze bij mij op de bank.
Gamerscore boeit dus ook niet. Newbie? Ach, dat ben ik ook, en anders speel ik wel zodat ze weten dat ik geen nieuwbie ben.
Tuurlijk wel, ik wil crackdown ook zo snel mogelijk spelen en al die andere "een week eerder als je gold hebt" crap uitproberen.quote:
zo, de tactiek van MS werkt blijkbaar erg goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik wil crackdown ook zo snel mogelijk spelen en al die andere "een week eerder als je gold hebt" crap uitproberen.
En multipleyerdemo's bijvoorbeeld.
Ik zeg ook niet dat ik het nooit ga doen, maar als het even gratis kan. Ik ben toch geen "hardcore" gamer.
Ik ben een slaaf der consumptie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
zo, de tactiek van MS werkt blijkbaar erg goed
Ik wil echt zo graag Bioshockquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef TwyLight het volgende:
IK WIL NU GTA IV, GRAW 2, FORZA 2, C&C 3 EN NOG MEER GAMES
Verschillend, soms een paar dagen, maar heb een keer 2 weken gewacht op een spel..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef garnaalboot het volgende:
Er heeft vast wel eens iemand bij play.com besteld, hoe lang duurt het ongeveer voordat het spel in de bus valt?
netwerkkabel erin stoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef -Dries- het volgende:
Help, Ik kom niet meer op live.
Het is een verrassende game die zeker de moeite waard is om te spelen. Maar als ik er zo op terug kijk niet de 60 euro waard die die kost. Voor 30 euro is het wel te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
is Viva Pinata nou leuk of wat. Ik wil iets kopen maar weet niet wat
Leuk, maar een vriend van me heeft ook moeite met aanmelden, zijn er nog meer mensen met moeilijkheden?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Leuk, maar een vriend van me heeft ook moeite met aanmelden, zijn er nog meer mensen met moeilijkheden?
Bij mij meestal een week (soms 2), heel af en toe een paar dagen. Ga gewoon van een week uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef garnaalboot het volgende:
Er heeft vast wel eens iemand bij play.com besteld, hoe lang duurt het ongeveer voordat het spel in de bus valt?
Wel ranked match gespeeld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef NX het volgende:
Heeft iemand hier CALL OF DUTY 3?
Ik snap iets niet met de multiplayer. Probeerde de multiplayer achievement te halen, precies gedaan zoals dat wordt aangegeven, geen achievement ontvangen? :S
Achievement waar het om ging was: medic
Dat is wat ik dus niet snap, je hebt 2 opties:quote:
Je moet ranked match spelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:35 schreef NX het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus niet snap, je hebt 2 opties:
- Player match
- Ranked match
Als ik naar ranked match ga, kies ik Quick Match, en dan kom ik een soort lobby, maar dan ben ik de enige spelerTeruggaan en een Game Mode selecteren heeft weinig nut, nog steeds de enige speler.
Als ik naar player match ga, zie ik wel 20 matches...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moet ranked match spelen.
En ja het kan ff duren voor je in een game zit, ze zouden hier nog een patch voor maken.
Weet niet of deze er al is.
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Huh heb je daar besteld joh? Dat zijn dikke naaiers met een nepsite!
Ik heb er geen positieve ervaringen meequote:
Ja dat was wel ff lachen net jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Heintje het volgende:
Top Spin 2 is volgensmij het enige spel dat er leuker op wordt met Lag. Slomotion tennis.
Neequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
is Viva Pinata nou leuk of wat. Ik wil iets kopen maar weet niet wat
Viva Pinata is wel leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee
Je krijgt een stuk grond, dat moet je helemaal plat slaan, dan gras zaaien, dan komen er wormen en vogels. Dan moet je huisjes bouwen zodat ze kunnen neuken dan komen er babietjes en zo steeds verder.
Ik alleen maar, de bezorg tijd is lang maar de aanbiedingen zijn mooi.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er geen positieve ervaringen mee![]()
Ik heb die wirless adapter nog niet binnen, is nog niet leverbaar, maar hij is wel uit, volgens mij een beetje een wii verhaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik alleen maar, de bezorg tijd is lang maar de aanbiedingen zijn mooi.
Dan maar een week wachten, als mij dat 15 euro scheelt vind ik het prima
Daarom speel ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk, sta je een halfuur te wachten, komen er ineens twee spelers bij... tjah nu is het wachten op nog 6 spelers...
Thanx voor de info!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |