Bij mij meestal een week (soms 2), heel af en toe een paar dagen. Ga gewoon van een week uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef garnaalboot het volgende:
Er heeft vast wel eens iemand bij play.com besteld, hoe lang duurt het ongeveer voordat het spel in de bus valt?
Wel ranked match gespeeld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef NX het volgende:
Heeft iemand hier CALL OF DUTY 3?
Ik snap iets niet met de multiplayer. Probeerde de multiplayer achievement te halen, precies gedaan zoals dat wordt aangegeven, geen achievement ontvangen? :S
Achievement waar het om ging was: medic
Dat is wat ik dus niet snap, je hebt 2 opties:quote:
Je moet ranked match spelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:35 schreef NX het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus niet snap, je hebt 2 opties:
- Player match
- Ranked match
Als ik naar ranked match ga, kies ik Quick Match, en dan kom ik een soort lobby, maar dan ben ik de enige spelerTeruggaan en een Game Mode selecteren heeft weinig nut, nog steeds de enige speler.
Als ik naar player match ga, zie ik wel 20 matches...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moet ranked match spelen.
En ja het kan ff duren voor je in een game zit, ze zouden hier nog een patch voor maken.
Weet niet of deze er al is.
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Huh heb je daar besteld joh? Dat zijn dikke naaiers met een nepsite!
Ik heb er geen positieve ervaringen meequote:
Ja dat was wel ff lachen net jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Heintje het volgende:
Top Spin 2 is volgensmij het enige spel dat er leuker op wordt met Lag. Slomotion tennis.
Neequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
is Viva Pinata nou leuk of wat. Ik wil iets kopen maar weet niet wat
Viva Pinata is wel leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee
Je krijgt een stuk grond, dat moet je helemaal plat slaan, dan gras zaaien, dan komen er wormen en vogels. Dan moet je huisjes bouwen zodat ze kunnen neuken dan komen er babietjes en zo steeds verder.
Ik alleen maar, de bezorg tijd is lang maar de aanbiedingen zijn mooi.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er geen positieve ervaringen mee![]()
Ik heb die wirless adapter nog niet binnen, is nog niet leverbaar, maar hij is wel uit, volgens mij een beetje een wii verhaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik alleen maar, de bezorg tijd is lang maar de aanbiedingen zijn mooi.
Dan maar een week wachten, als mij dat 15 euro scheelt vind ik het prima
Daarom speel ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk, sta je een halfuur te wachten, komen er ineens twee spelers bij... tjah nu is het wachten op nog 6 spelers...
Thanx voor de info!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |