zonde, zitten een paar hele leuke tussenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef wc-eend het volgende:
TeVeelPret..
Agh jah.. heb nog geen enkele arcade game gekocht
Stel je niet aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef TwyLight het volgende:
gvd heb je die lange kut OP ook weer
Wat chainsaw Carl zegt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Smots het volgende:
Ik kies voor optie vier: het maakt me echt geen hol uit.
Ik wil vanavond in ieder geval geen grappen over 'zaagmans' en 'het midden van de week' horen!quote:
ah, bedankt..quote:
ik kon er alleen uit opmaken dat het een stomme vraag wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik gaf toch antwoord?
Vandaag geen XBLA game, wel verrassing (Ghost Recon 2 dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
Komt Worms vandaag?
ja mijn foutquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef TwyLight het volgende:
20% ik wil spelen. nu, nu, nu, nu, nu.
Net een filmpje gezien met Salvation, vond het geweldig en heerlijk om te spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:10 schreef Smots het volgende:
Ik heb gisteren op IGN een clipje gedownload van de 360-versie van Guitar Hero II.
Het nummer wat gespeeld werd (van the Toadies) vond ik echt compleet ruk.
Leek me ook helemaal niet leuk om te spelen.
That would be a first.....
als je ze een negatieve review geeft, dan zul je minder snel met die gamers in een game komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
In het vorige topic ging het over die zone's, wat ik me eigenlijk meer afvraag wat je aan die reputatie hebt. Heb al zat mensen een negative review gegeven maar dat maakt niks uit. Tegenwoordig geef ik ook bijna geen feedback meer omdat het toch een zin heeft.
En het zou ook zo moeten zijn dat als je rep te laag is dat je niet meer ranked kan spelen.
Misschien dat er dan minder mensen quiten bij GoW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |