Dat vraag ik niet ..quote:Op zondag 17 december 2006 20:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat xbox het hardst pwnd van alle dingen vermoed ik
quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Ipho het volgende:
gamedemon, ik probeer je telkens op Xbox Live toetevoegen. Al een jaar en net weermaar dat lukt gewoon niet probeer jij mij eens...
Als het goed is kreeg je de melding : G Demon's friendslist is fullquote:
PWNGquote:Op zondag 17 december 2006 20:07 schreef Ipho het volgende:
Ik weet het ook niet. Denk dat de Xbox goed is![]()
Ik lees overal pwn, denk dat het 1337 voor own isMaar wanneer je TT uitlegt gaat de kracht er af.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is kreeg je de melding : G Demon's friendslist is full
Ik kick er wel even iemand uit en voeg ik je toe
Ik zal je face eens mappen!quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
Jammer dat Gears of War geen face mapping ondersteund...![]()
De graphics van GoW zijn zo mooi, dat kan met face-mapping nooit geëvenaard worden.quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
Jammer dat Gears of War geen face mapping ondersteund...![]()
Ik geef het kofschip en mijn IQ de schuld mijn vuurvliegvangende vriendquote:
Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef devv05 het volgende:
Sony zwaai maar gedag naar je exclusives![]()
Je hoeft je frustratie niet op mij af te reageren hoorquote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Btw je loopt mij uit maken voor Sony fanboy terwijl jij een net zo grote MS fanboy bent![]()
![]()
Het is een gerucht en menneertje loopt van de daken te schreeuwen dat MGS zo goed als zeker naar de Xbox 360 komt. Zeg volgens Xbox360only zouden Final Fantasy en Kingdom Hearts ook op de PS3 verschijnen hé ?quote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hoeft je frustratie niet op mij af te reageren hoor
Wees blij dat je MGS straks op je 360 kunt spelen.
Op dit moment is het niets meer dan een gimmick. Als ik jouw was zou ik nog gewoon wachten totdat de camera beter wordt ondersteund.quote:Op zondag 17 december 2006 20:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die hun camera echt gebruiken? Zou het zelf niet zo snel kopen.
Ja,.. voor Rainbow Six, Uno,... en hete sex chatsquote:Op zondag 17 december 2006 20:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die hun camera echt gebruiken? Zou het zelf niet zo snel kopen.
Heb ik je toch niet voor niets op Xblquote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. voor Rainbow Six, Uno,... en hete sex chats
quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heb ik je toch niet voor niets op Xbl![]()
Huiliequote:Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een gerucht en menneertje loopt van de daken te schreeuwen dat MGS zo goed als zeker naar de Xbox 360 komt. Zeg volgens Xbox360only zouden Final Fantasy en Kingdom Hearts ook op de PS3 verschijnen hé ?
Blijkbaar hebben jullie uit betrouwbare bronnen vernomen dat het waar is, want het staat al op de frontpage van jullie sitequote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
De frustratie druipt er wel een beetje vanaf nu hoor, met je gehap en gejankop een verkapte tvp
Maar voor Kingdom Hearts is nog geen platform bekend en er gaan inderdaad geruchten dat Square Enix aan 2 games voor de Xbox 360 werkt of gaat werken. Of het waar is, who knows.
Sjeez, je bent zeker lid van het Sony Defense Force ofzo
[afbeelding]
Laten we het inderdaad maar hierbij houden, de plaat voor je kop is schijnbaar niet weg te slaan. Maar goed laten we maar weer on-topic gaan.quote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
Zucht, ik ga er niet eens meer op in. Soms is het toch jammer dat Fok geen ignore functie heeft. Ga nu maar weer trollen in je PS3 topic plz.
quote:Lead Multiplayer Designer Halo 3 vertrekt bij Bungie
Halo xbox 360
Geplaatst door: Rogier Voet op 15 dec 2006 om 13:12 uur
Veel spelmakers beginnen op den duur voor zichzelf. Zo ook Max Hoberman, de Lead Multiplayer Designer van Halo 3.
Het vertrek klinkt redelijk dramatisch, maar volgens Hoberman heeft het geen invloed op de ontwikkeling van Halo 3. “De mensen bij Bungie waren al een geruime tijd op de hoogte van mijn plannen om voor mezelf te beginnen. Het solide MP-fundament van Halo 3 staat er en mijn directe collega’s zijn zeker in staat om de klus te klaren” aldus Hoberman.
De nieuwe ontwikkelstudio van Hoberman ; genaamd Certain Affinity blijft trouwens wel samenwerken met Bungie. De eerste klus is namelijk het maken van een uitgebreid Halo 2-mappack dat via Xbox Live zal worden uitgebracht. Daarna wil de designer aan de slag met een eigen Xbox 360-titel.
Wat is jouw probleem, ga toch krassenquote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad maar hierbij houden, de plaat voor je kop is schijnbaar niet weg te slaan. Maar goed laten we maar weer on-topic gaan.
[..]
Ja precies.quote:Op zondag 17 december 2006 21:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, ga toch krassen![]()
Toch zijn sommige plaatjes wel grappigquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huilie
Je bent zeker lid van het Sony Defense Force
[afbeelding]
Ouch, ik heb menneertje gekwetst met mijn opmerkingen. Gut o gut denken we nog om onze bloeddruk ?quote:Op zondag 17 december 2006 21:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, ga toch krassen![]()
(X)TC Koffieshopquote:Op zondag 17 december 2006 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik geef het kofschip en mijn IQ de schuld mijn vuurvliegvangende vriendCheck dat envelopje eens bovenin je scherm?
Hehe jawel, het trieste is alleen dat ze het allemaal serieus menenquote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toch zijn sommige plaatjes wel grappig
[afbeelding]
Sony extriemisten, ze radicaliseren te snel.quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe jawel, het trieste is alleen dat ze het allemaal serieus menen
quote:Op zondag 17 december 2006 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ouch, ik heb menneertje gekwetst met mijn opmerkingen. Gut o gut denken we nog om onze bloeddruk ?![]()
Zeg was jij die persoon die vorige week van die achterlijke vragen zat te stellen en de topics constant vol zat te spammen ?quote:Op zondag 17 december 2006 21:34 schreef TwyLight het volgende:
Achja. zo heb je er altijd een paar tussen zitten. en zo is het vast ook wel met xbox 360 fanboys.
maar feit is dat die cyberia18 of whatever gewoon met zijn ass uit dit topic moet blijven en lekker moet gaan posten in het ps3 topic.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg was jij die persoon die vorige week van die achterlijke vragen zat te stellen en de topics constant vol zat te spammen ?
Maar goed laten we maar kappen met het gebash onderling en de sfeer hier nog aangenaam te houden![]()
goed planquote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar goed laten we maar kappen met het gebash onderling en de sfeer hier nog aangenaam te houden![]()
Wat vinden jullie tot dusver van het spel ? Heb het spel op de Gameplay even kunnen spelen, maar het wist me op geen enkel punt te overtuigen. Geef mij maar All Points Bulletinquote:GTA bedenker praat over Crackdown
Next-Gen had een interview met Dave Jones, bedenker van zowel Lemmings als Grand Theft Auto, over zijn nieuwe Xbox 360 games: Crackdown.
Jones stichtte in 2002 zijn eigen game studio in Schotland: Real Time Worlds. Met deze studio richt hij zich op next generation games met veel online mogelijkheden. Op het moment wordt er gewerkt aan Crackdown, een game die volgend jaar moet verschijnen, en All Points Bulletin, waarvan nog weinig bekend is.
Crackdown is een Xbox 360 game in het sandbox genre. De game is al drie jaar in ontwikkeling en zal exclusief uitkomen op de Xbox 360. In Crackdown is de hoofdpersoon een soort van super agent die de criminelen in Pacific City hard aanpakt. Verwacht geen eerlijke berechtingen hier, maar eerder flink geschiet en gebeuk.
Jones vertelt in zijn interview met Next-Gen dat de game veel gebruik zal maken van de Achievements. Het sandbox genre is er immers om dingen uit te proberen, en daarom zullen er voor de vreemdste dingen achievements zijn. Ook kunnen ze hiermee precies bijhouden wat de gamers nou eigenlijk allemaal doen in de game en dit later weer gebruiken voor nieuwe games of downloadable content.
Daarnaast vertelt hij dat hij erg onder de indruk is van Xbox Live, het online systeem van Microsoft. Crackdown zal hier veel gebruik van maken, maar hoe precies wilde hij niet vertellen. Het enige dat Jones losliet over dit onderwerp was dat er gesprekken waren met Microsoft over nieuwe content over Xbox Live.
Over zijn vorige creatie, de Grand Theft Auto serie, vertelde hij dat het erg moeilijk zal worden om die te overtreffen. En eigenlijk wil hij dat ook helemaal niet met Crackdown. Hij vertelt dat het team zich ook helemaal niet bezig houd met het idee om GTA's succes te overtreffen en gewoon al hun enthiousiasme in hun eigen games steken.
De games die op dit moment in ontwikkeling zijn bij Real Time Worlds zijn allemaal voor de Xbox 360. Jones heeft echter niks tegen Sony's PlayStation 3 of Nintendo's Wii. Het probleem is gewoon dat hij er nog bijna niet op heeft gespeeld.
Begin nou niet meteen te happen, chill out dude. Ik zeg toch alleen dat het concept(MMO/Sandbox) APB mij veel meer trekt, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef devv05 het volgende:
All Points Bulletin heb je wel al gespeeld? Lijkt me nogal vroeg om iets te zeggen over een game waar je nog totaal niets van gezien hebt. Crackdown zag er grafisch erg goed uit en kan me voorstellen dat de game het erg goed gaat doen, maar het superhelden cell-shaded gedoe trekt mij persoonlijk niet zo.
Hij geeft gewoon zijn mening hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begin nou niet meteen te happen, chill out dude. Ik zeg toch alleen dat het concept(MMO/Sandbox) APB mij veel meer trekt, niets meer en niets minder.
De eerste woorden komen wat aanvallend over, maar nogmaals (zucht) laten we de sfeer even aangenaam houden. En please bemoei je er aub niet mee, want straks gaan we de boel alleen maar stokenquote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon zijn mening hoor.
Waarom zou ik me er niet mee mogen bemoeien? volgens mij is dit een openbaar forum waar gediscussieerd mag worden. als je hem persoonlijk wil spreken vraag je maar of die je op msn wil.quote:Op zondag 17 december 2006 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De eerste woorden komen wat aanvallend over, maar nogmaals (zucht) laten we de sfeer even aangenaam houden. En please bemoei je er aub niet mee, want straks gaan we de boel alleen maar stoken
Mijn excusses bij dezequote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Ipho het volgende:
Bedenk ik een puike TT verkrachten ze het topic zo
13.gif
Heb ik ook last van, goed dat dit eens aan de kaak word gesteld.quote:Op zondag 17 december 2006 22:05 schreef The_Verve het volgende:
'Lampje 2' van één van mijn controllers blijft licht branden wanneer ik de 360 uitzet. Weet iemand wat dat inhoudt?
Bied jij ook even je excuses aan, is wel zo netjes namelijk in plaats van het alleen maar verder in te gaan wrijven.quote:Op zondag 17 december 2006 22:05 schreef TwyLight het volgende:
Nou het is niet mijn bedoeling hoor, en het liefste heb ik ook dat al die posts worden verwijdert.
Ik erger me gewoon aan die gast en dat mag die weten ook.
Volgens mij moet het signaal juist afgesteld worden door op het knopje: (((( te drukken. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 22:05 schreef The_Verve het volgende:
'Lampje 2' van één van mijn controllers blijft licht branden wanneer ik de 360 uitzet. Weet iemand wat dat inhoudt?
Neej, hij is mijn mattiejquote:Op zondag 17 december 2006 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bied jij ook even je excuses aan, is wel zo netjes namelijk in plaats van het alleen maar verder in te gaan wrijven.
[..]
Er wordt door iedereen geschreeuwd dat we on-topic moeten gaan en wat blijkt ? Onze hamburger komt nog even aankakken, please on-topic!!!!!quote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Hamburcher het volgende:
Cyberia18, als je echt geen flamewar wenst zal ik toch echt eens naar jezelf kijken. Het anti xbox gehalte druipt van je af. In alles wat je doet, zelfs het zogenaamd random xbox360 berichten posten.
Net geprobeerd. Werkt niet.quote:Op zondag 17 december 2006 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij moet het signaal juist afgesteld worden door op het knopje: (((( te drukken. Ik kan het mis hebben hoor.
Het concept trekt mij ook zeker, maar ik ben sceptisch zolang er nog geen enkel screenshot van is verschenen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begin nou niet meteen te happen, chill out dude. Ik zeg toch alleen dat het concept(MMO/Sandbox) APB mij veel meer trekt, niets meer en niets minder.
Doel je niet toevallig op Superman?quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Retarded het volgende:
Ik heb het zoooo gehad met al die free-roaming games als GTA en Saint's Row...
Whehe zou het? Ik vind het toch wel een beetje zelfspot dat ze een Giant Enemy Crab als logo hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Hehe jawel, het trieste is alleen dat ze het allemaal serieus menen
Laat me raden, je hebt te lang Gears of War zitten spelen dat je vriendin maar alvast naar bed is gegaan en nou ligt te slapen en je wil haar niet wakker maken.quote:Op maandag 18 december 2006 00:14 schreef bigore het volgende:
PS. kep zin om te neuken.
quote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef twi het volgende:
Zit ik de hele week te dubben of ik naar de winkel moet rennen voor Viva Pinata, Markplaats en XBazar af te struinen om de game van iemand over te nemen, krijg ik een mailtje binnen dat ik hem heb gewonnen. Geweldig
Ook al?quote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef twi het volgende:
Zit ik de hele week te dubben of ik naar de winkel moet rennen voor Viva Pinata, Markplaats en XBazar af te struinen om de game van iemand over te nemen, krijg ik een mailtje binnen dat ik hem heb gewonnen. Geweldig
quote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt te lang Gears of War zitten spelen dat je vriendin maar alvast naar bed is gegaan en nou ligt te slapen en je wil haar niet wakker maken.
Gewoon ff op haar buik drukken. Dan moet ze pissen, en als ze gepist heeft is ze gelijk nat.
Lucky bastard!quote:Op maandag 18 december 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ah ik had gisteren een unreadable disc![]()
Nee dit is het wel ff denk ik... gelukkig.quote:Op maandag 18 december 2006 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Maar even serieus, er komt echt geen ene hol uit komende maanden of wel? Star Trek de 21e wat heel misschien een klein beetje interessant is, maar al slechte verhalen over gehoord heb. En that's it eigenlijk, of mis ik een paar games?tussen nu en februari ongeveer.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 18 december 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Bij mij precies hetzelfde verhaal, alleen won ik Rainbow Six: Vegasquote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef twi het volgende:
Ik vond de MP demo maar gaar.. SP lijkt me wel tofquote:Op maandag 18 december 2006 09:18 schreef Retarded het volgende:
Lost Planetkijk ik nog meer naar uit dan GoW!
Die MP was LANGZAAM, gewoon te erg voor woorden, na 5 minuten eruit geflikkerd uit frustratie.quote:Op maandag 18 december 2006 09:29 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik vond de MP demo maar gaar.. SP lijkt me wel tof
Hier dus ook, gister voor het eerst gespeelt na 3uur GoW.. ik kon niet wacht om weer aan GoW te mogen beginnenquote:Op maandag 18 december 2006 09:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Die MP was LANGZAAM, gewoon te erg voor woorden, na 5 minuten eruit geflikkerd uit frustratie.
Star Trek Legacy (december), Lost Planet (januari), Crackdown (1e kwartaal), Fuzion Frenzy 2 (1e kwartaal), TimeShift (1e kwartaal), Haze (1e kwartaal), Stranglehold (1e kwartaal) en nog een zootje titels die voor het 1e kwartaal staan, en wat kleinere voor januari die ik niet genoemd heb (Snooker, King of Fighters, etc)quote:Op maandag 18 december 2006 08:45 schreef bigore het volgende:
Maar even serieus, er komt echt geen ene hol uit komende maanden of wel? Star Trek de 21e wat heel misschien een klein beetje interessant is, maar al slechte verhalen over gehoord heb. En that's it eigenlijk, of mis ik een paar games?tussen nu en februari ongeveer.
Ranked matches spelen gaat goed hequote:Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hier dus ook, gister voor het eerst gespeelt na 3uur GoW.. ik kon niet wacht om weer aan GoW te mogen beginnen
Dus ja...lost planet is overigens wel echt een strakke game hoop ik.quote:Op maandag 18 december 2006 10:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Star Trek Legacy (december), Lost Planet (januari), Crackdown (1e kwartaal), Fuzion Frenzy 2 (1e kwartaal), TimeShift (1e kwartaal), Haze (1e kwartaal), Stranglehold (1e kwartaal) en nog een zootje titels die voor het 1e kwartaal staan, en wat kleinere voor januari die ik niet genoemd heb (Snooker, King of Fighters, etc)
Vanaf maart wordt het weer echt feest met een nieuwe zooi toppers
Yep, ook nog als het goed is. Dus dat wordt weer duur zat...quote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe zit het met Brothers in Arms, die komt toch ook het 1e kwartaal?
Q2/Q3 2007 pas toch? Volgens mij hoeven we die game voor de zomer niet te verwachtenquote:
Dacht Juni iddquote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Q2/Q3 2007 pas toch? Volgens mij hoeven we die game voor de zomer niet te verwachten
quote:Conclusion
Blue Dragon is a great RPG which I really enjoyed. Some might find it too easy, or too traditional, but personally I really enjoyed the sights and sounds the game provided. The gameplay gave me a good level of customization for my party, and I never had to worry about which characters to swap in or out. The adventure was of a good length and never did it feel that it was going to be too short or too long. Nothing felt dragged out and 40 hours should be considered a good length by any standards.
The characters were nice and youthful and it's good to see a story with such characters work out well because it just shows that you don't need dark brooding angst to tell a JRPG story all the time. The worldview was lovely, and I really enjoyed exploring every corner of the world. It's really refusing to see a next-generation RPG feature a real world map with an airship you can fly around as well. Not only did it all look great but it also tickled vibes in me that I haven't felt in some time.
In a day and age where all genres are moving forward to be more innovative and more creative than before, it's interesting to see that a game that captures a traditional feel so well can also be so enjoyable. I would personally have liked the game to be more challenging, but I don't feel that the lower difficulty overall really hurts the game. If you find yourself looking for a new RPG that successfully captures the feeling of old RPGs but in a newer and prettier skin, do not pass this one by.
Oblivion heb ik orgineel voor de pc. Ik vond het spel na een paar dagen maar bagger, voelde me als een ongestuurde raket...oid. Geen idee wat ik moest doen, ik vind een beetje sturing wel wenselijk in een spelquote:Op maandag 18 december 2006 11:44 schreef Jheronimus het volgende:
Gelukkig is het de komende maanden wat rustiger, gisteren even een inventarisatie gemaakt van wat ik nog op stapel heb liggen en het blijkt dat ik sneller koop dan gameAlleen Oblivion heb ik uit den treure gespeeld, verder liggen er nog 12 (!!!) spellen te wachten totdat ik hun achievements binnenhark
Dat zijn mooie actie's.quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Alleen vanavond tussen 20.00 en 22.00 bij alle Media Markten het Xbox 360 Core System voor 222 euro!
Zie http://www.mediamarkt.nl
Damn, ben ik natuurlijk net blut door de Wiiquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Alleen vanavond tussen 20.00 en 22.00 bij alle Media Markten het Xbox 360 Core System voor 222 euro!
Achtelijke opmerking ook weer.quote:Op maandag 18 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Damn, ben ik natuurlijk net blut door de Wii.
(daarom zal het ook wel zijn)
Nee hoor. Die cores gaan in de aanbieding omdat ze niet verkopen (iedereen gaat logischerwijs voor de premium) en nu zijn ze goedkoper dan de Wii die zo goed als uitverkocht is.quote:
Ik ga vanavond een gokje wagen bij de Media Markt in Eindhoven, ben benieuwd of ze hem nog hebben....quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die cores gaan in de aanbieding omdat ze niet verkopen (iedereen gaat logischerwijs voor de premium) en nu zijn ze goedkoper dan de Wii die zo goed als uitverkocht is.
Hence, cores vliegen de deur uit.
Onthoud wel dat je een HDD erbij nodig hebt, die kosten ook zo'n 90 tot 100 euro volgens mij...quote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Modi het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een gokje wagen bij de Media Markt in Eindhoven, ben benieuwd of ze hem nog hebben....
Boeiend, PS3 wordt toch wel een succes, en who cares eigenlijk, ik ben gewoon blij met me 360, als de PS3 ook een goed apparaat wordt, is toch alleen maar mooi.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Konami: Metal Gear Solid 4 is PS3-exclusive
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Dan ben ik nog goedkoper uit, ik hoef namelijk geen headset en draadloze controller en een HDTV heb ik ook niet (ik koop wel een scart kabel)... Of zie ik nog een verschil over t hoofd?quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onthoud wel dat je een HDD erbij nodig hebt, die kosten ook zo'n 90 tot 100 euro volgens mij...
Had het toch niet gekocht. Die playstation spellen zullen me een reet roesten.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Mass effect.quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef Caas het volgende:
Spellen waarvan ik weet dat ik er naar uit moet kijken zijn:
GTA IV
Assasins Creed
Halo 3
Kan iemand mijn lijstje aanvullen?
18 mei 2007quote:
Je kan niet wachten hequote:
zonder muisquote:
Hij zegt omdat mensen nu schijnbaar blut zijn doen ze hem in de aanbiedingen. Zodat weinig ze kopen daar doelt hij op.quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die cores gaan in de aanbieding omdat ze niet verkopen (iedereen gaat logischerwijs voor de premium) en nu zijn ze goedkoper dan de Wii die zo goed als uitverkocht is.
Hence, cores vliegen de deur uit.
Nee ik doelde op wat Roy zei, het stond er inderdaad niet heel duidelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 14:58 schreef Ipho het volgende:
Hij zegt omdat mensen nu schijnbaar blut zijn doen ze hem in de aanbiedingen. Zodat weinig ze kopen daar doelt hij op.
teringjantje dat's wel goedkoopquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik doelde op wat Roy zei, het stond er inderdaad niet heel duidelijk.
Ik vind ze juist te hyperactief. Ik heb er toch zeker geen zin in dat ik niet iets op mijn gemakje kan doen? Ik houd niet van zo'n race-tegen-de-klok principe en veel RTS games zijn dat wel...Helaas.quote:
Wow leeft hij nog?quote:Op maandag 18 december 2006 15:22 schreef NeoTribalist het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-299171508285970694&q=xbox360
Vrolijke kerel, knap ook, ziet eruit alsof ie heel wat bereikt heeft in deze maatschappijquote:Op maandag 18 december 2006 15:22 schreef NeoTribalist het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-299171508285970694&q=xbox360
Vlgs mij slaapt hij in dat filmpje ookquote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Wow leeft hij nog?
Deze gast moet echt is uit de kelder van zijn moeder komen en contact maken met het zonlicht, hij heeft honderden videos op googlevideo staan die NERGS OVER GAAN, net zoals deze trouwens.
Er staat zelfs een video van hem op van 9 uur, waarbij die 9 uur slaapt, lol.
check hier dan nog eens bij 12 december.. andere site... kopje screenshots!quote:
Gijs, check het formaat. Die foto is 4:3, screens zijn 16:9quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
check hier dan nog eens bij 12 december.. andere site... kopje screenshots!
http://www.insidegamer.nl/xbox360/nbastreethomecourt/screenshots/![]()
EY DAN NIET HE???quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, check het formaat. Die foto is 4:3, screens zijn 16:9
Het gras vooraan is ook te echt om ingame te zijn.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 18 december 2006 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
EY DAN NIET HE???
Als het niet op fokgames staat is het zeker niet waar
Het gigantische verschil in kwaliteit met de andere screens is duidelijkerquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, check het formaat. Die foto is 4:3, screens zijn 16:9
Het gras vooraan is ook te echt om ingame te zijn.
Ik vind van welquote:Op maandag 18 december 2006 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietIk zeg gewoon dat deze screen geen screen is
gaan er nu alweer mensen foto's posten als zijnde screenshots? Net als toen met die CoD4 "screens"?quote:
klaar?quote:Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gaan er nu alweer mensen foto's posten als zijnde screenshots? Net als toen met die CoD4 "screens"?
Ja check het verschil eens tussen die screens en die eerste die je postte...quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
check hier dan nog eens bij 12 december.. andere site... kopje screenshots!
http://www.insidegamer.nl/xbox360/nbastreethomecourt/screenshots/![]()
Je hebt gelijk, nu zie ik het ook.quote:Op maandag 18 december 2006 16:42 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ja check het verschil eens tussen die screens en die eerste die je postte...
je eerste screen is dood?quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, nu zie ik het ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's is ook van een andere plaats genomenquote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En op 't 2e screenshot is de linker basket ineens verplaatst ten opzichte van die foto die je eerst plaatste. En dat ronde ding op dat gebouw is ineens wit geworden ipv bruin....
Wat wil je nou horen? Afmetingen van het veld kloppen niet tov de stand van de maan op een Dinsdag in Februari tijdens een schrikkeljaar?quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je eerste screen is dood?
En op 't 2e screenshot is de linker basket ineens verplaatst ten opzichte van die foto die je eerst plaatste. En dat ronde ding op dat gebouw is ineens wit geworden ipv bruin....
Je weet dat je gaat verliezen...quote:Op maandag 18 december 2006 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
B geloof mij nou maar die game gaat dik sucken.
Iemand potje Pro Evo doen?
Hoezo zou die gaan "sucken" dan? Persoonlijk vind ik de games van EA Big meestal erg vermakelijk, vooral om met een paar man gewoon bij je thuis op de bank te spelen. Het sfeertje in die games is meestal erg goed. Daarnaast moet ik zeggen dat ondanks het natuurlijk nooit 100% er zo uit ziet als in het echt ze het wel erg mooi hebben nagemaakt op die screens. En de graphics in dat filmpje waren ook zeker niet lelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Die tweede is wel meer bling bling.quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Bastard het volgende:
Je hebt gelijk, nu zie ik het ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook helemaal geen intresse in het spelquote:Op maandag 18 december 2006 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
idd Basketbalquote:
Fight Nightquote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
idd Basketbalzowiezo al die sportspellen
![]()
Outlaw Volleybalquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef kepler het volgende:
is er eigenlijk ooit een serieuze volleybal-game geweest? (dus niet DOAX)
Waarom zou DOAX niet serieus zijnquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef kepler het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef kepler het volgende:
Omdat het beachvolleybal is?quote:
Bijna iedere dag.quote:Op maandag 18 december 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig maar, dan zou je jezelf opstellen voor een teleurstellingquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen intresse in het spel![]()
Of je koopt de Premium Edition, zit ie standaard bijquote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW chapter 2 voor de helft van de prijs
Wie hem nog niet heeft tis een aanrader, nu voor 600M$.
Ik had hem meteen al gekocht toen ie er was.quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Of je koopt de Premium Edition, zit ie standaard bij
Skiq is da place to bequote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is de draadloze headset het goedkoopst? Bij Dimplus issie 48, maar goedkoper heb ik m nog niet gezien.
Werden er veel Core's verkocht dan?quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Caas het volgende:
Haha, was net in de Media Markt..
Iedereen liep met een 360 door de winkel omdat het nog geen 20:00 was, mooi gezicht..![]()
Kies je nieuwe games, krijg je Top Spin 2, Quake 4 en Gunquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Skiq is da place to beHoudt gij er wel rekening mee dat er een filiaal van Primera in de buurt diend te zijn om je headset af te kunnen halen
Oh ja, je betaalt overigens geen verzendkosten.
Ach ja de site is niet zo update, maar doet er niet echt veel aan toe. Ik heb daar een aantal games gekocht voor 50 euro en dat is toch best netjes. Het grote voordeel is overigens dat je ook geen verzendkosten betaald. Heb er meerdere keren wat besteld en ben te spreken over de servicequote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kies je nieuwe games, krijg je Top Spin 2, Quake 4 en GunMaar in de meeste gevallen scheelt het in prijs bijna niks.
Het was maar een tip, aan jouw de keuze wat je ermee doetquote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Of je zoekt wat op ebay, eventueel 2e hands voor de helft van de prijs.
Altijd hendigquote:Op maandag 18 december 2006 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die in de loop van de week van plan zijn om een nieuwe Xbox 360 spel te halen kunnen eventueel gebruik maken van de Nedgame Kerstactie. Op alle spellen 10% korting!![]()
www.nedgame.com
OPGELET:quote:
quote:Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!
Dat is dan geen doen nee op een game wachten is altijd het moeilijkst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef Heintje het volgende:
De camera is ook behoorlijk goedkoop bij Skiq. In spellen schelde het eerst meer, Nou niet echt veel meer. Zeker voor die paar euro heb ik liever mijn spel meteen. En als je daar iets besteld dat ze niet op voorraad hebben kan het lang duren. Heb al twee keer een maand op een spel moeten wachten.
Beach Spikersquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef kepler het volgende:
Ik hoop eerst op een demoquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations: Midway op 30 januari in de winkels
Lijkt me ook een leuke game.
Ik was één van hen, vanaf kwart voor zeven liep ik doelloos rond te wachten, maar heb nu wel een Xbox360quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Caas het volgende:
Haha, was net in de Media Markt..
Iedereen liep met een 360 door de winkel omdat het nog geen 20:00 was, mooi gezicht..![]()
Leuk spel is dat Beach Spikers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:07 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Beach Spikers
[afbeelding]
Voor de xbox en Gamecube.
Maar ik vond DOAX helemaal niet zo slecht overigens.![]()
Ja pcies dat dacht ik dus ook... en ben nu nog steeds goedkoper uit dan de premium, heb in totaal 322 betaald voor xbox+ harde schijf, dus best redelijke prijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef TwyLight het volgende:
Is ook wel een must eigenlijk hoor, de HDD.
Sommige games kunnen trouwens ook niet zonder, en van de mooie dingen van xbox live is toch ook wel de demo's en de trailers hoor.
Mooi, dus Lost Planet & Battlestations Midway in Januari erbij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations: Midway op 30 januari in de winkels
Lijkt me ook een leuke game.
bij de premium zit nog een wireless controller en een hd kabel tochquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Modi het volgende:
[..]
Ja pcies dat dacht ik dus ook... en ben nu nog steeds goedkoper uit dan de premium, heb in totaal 322 betaald voor xbox+ harde schijf, dus best redelijke prijs
en een headsetquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:11 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
bij de premium zit nog een wireless controller en een hd kabel toch
Omdat het gister avond heerlijk ging... in 1 potje 4 headshots met de sniper, 3 tegen 1 (de rest was al dood) en ik win het nog.. dat geeft altijd een heerlijk gevoel.quote:
Hij bedoelt mij, maar dat is toch niet zoquote:
jullie bakken poffertjes op school?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Omdat je bij mij op school zit...
Wie ben je danquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Je moet je vriendin meer neuken joh, niet zoveel xboxenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
Nou julie het er over hebben wil ik ook GoW spelen.
Gisteren is mijn Xbox heel de avond online gebleven dus zal ik het vanavond maar weer eens proberen.
hehe heb je wel 3 invites gestuurd maar je reageerde nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
Nou julie het er over hebben wil ik ook GoW spelen.
Gisteren is mijn Xbox heel de avond online gebleven dus zal ik het vanavond maar weer eens proberen.
Wat lul je nou domquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik doe toerisme laatste jaar...
Maak dat mijn vriendin maar eens wijs.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef bigore het volgende:
[..]
Je moet je vriendin meer neuken joh, niet zoveel xboxen![]()
Je had kunnen zien dat toen je die invites stuurde ik een DVD aan het kijken was. Dus gezien de laatste update is de kans redelijk groot dat ik jouw invites niet eens gezien heb.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
hehe heb je wel 3 invites gestuurd maar je reageerde niet![]()
![]()
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom
Dan weet je toch niet wie ik ben
En het kan ook niet want overal hier in het netwerk en je komt op fok log je in als mij
Want al die sletjes hier fokken niet
Homoquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:27 schreef koentje.k het volgende:
[..]
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...
En ik ben ziek thuis.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:27 schreef koentje.k het volgende:
[..]
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...
En ik ben ziek thuis.
quote:
en vandaag vragen ze er dus weer lekker 300 voor...quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef pmponer het volgende:
was alleen gister
Je snapt 't begrip aanbieding niet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:17 schreef HansU het volgende:
[..]
en vandaag vragen ze er dus weer lekker 300 voor...
Wat een demotiverende aanbieding. Iemand die gister ff geen tijd had kon er geen halen dus.
Ik wou best een 360 halen voor 222, nu haal ik hem dus gewoon niet of haal ik hem wel ooit bij de concurrent
Mediamarkt![]()
Media markt snapt het begrip klant tevredenheid niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je snapt 't begrip aanbieding niet?.
Als jij graag minstens 5 euro meer betaald....quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:25 schreef HansU het volgende:
Als ik me games wil halen ga vanaf nu ff naar de FRS.
Met zon VIG pas van de PU gaat er weer 7,50 af !quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als jij graag minstens 5 euro meer betaald....
Ja zeker, denk dat ze nu wel door de hele voorraad heen zijn daar! Tenminste, het was toen nog geen 20:00u en iedereen liep al met zo'n core rond, waren er toen nog maar een paar over..quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Werden er veel Core's verkocht dan?
Laat me raden, met een GoW spel erbij zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef Caas het volgende:
[..]
Ja zeker, denk dat ze nu wel door de hele voorraad heen zijn daar! Tenminste, het was toen nog geen 20:00u en iedereen liep al met zo'n core rond, waren er toen nog maar een paar over..
Mwoah... denk 't niet hoor. MM snapt het heel wat beter dan jij doorhebt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:25 schreef HansU het volgende:
[..]
Media markt snapt het begrip klant tevredenheid niet.
Da's te merken aan de forumposts van een niet nader te noemen 'mannetje'.quote:Die mannetjes die gister wel tijd hadden, die zijn tevreden, degene die geen tijd hadden zijn alles behalve tevreden.
Jawel, jij was er gewoon niet op tijd bij. That's all.quote:Het doel van een aanbieding is een win win situatie te creeeren voor zowel klant als organisatie, dat lukt dus niet met zo'n klote aanbieding.
Daar zullen ze bij de MM wakker van liggen.quote:Als ik me games wil halen ga vanaf nu ff naar de FRS.
Haha grappig dat je het zegt, want ik zat er een beetje op te letten. Iedereen had er natuurlijk wel een of meerdere spellen bij. Veel GoW inderdaad!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat me raden, met een GoW spel erbij zeker?
ZOMGquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
Externe Harddisk van 320 GB voor 99 euro
Welk merk, als ie goed is rij ik ff langs namelijk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
NFS: Carbon is gewoon een zeer populaire games, staat in veel verkooplijsten bovenaan. Is echt een racegame voor de mainstream. En dat gezeik op MM vind ik nergens op slaan. Is gewoon een actie voor Kerst, elke avond hebben ze een nieuwe aanbieding deze week. Had je er maar op tijd bij moeten zijn.
Vanavond Superman Returns DVD voor 7,50 en Externe Harddisk van 320 GB voor 99 euro
Jij zou je niet genaaid voelen zeker...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
En dat gezeik op MM vind ik nergens op slaan. Is gewoon een actie voor Kerst
LaCiequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:57 schreef bigore het volgende:
[..]
Welk merk, als ie goed is rij ik ff langs namelijk?
En wat dan jongenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik kan vanavond maar beter geen media markt medewerkers tegenkomen![]()
Nou, de meeste spellen kosten 64,99. Dan ben ik met 6,50 korting met mijn VIP pas nog steeds duurder uit, doorgaans. En in veel winkels liggen gewoon budget titels voor de volle prijs! Kameo Classics-serie voor 64,99quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met zon VIG pas van de PU gaat er weer 7,50 af !
Stel je alsjeblieft niet zo aan. kleuterquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij zou je niet genaaid voelen zeker...
Ik baal nog steeds als een stekker. ¤78 kunnen uitsparen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft niet zo aan. kleuter
Want anders?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Alle winkels zijn kutwinkels, hun aanbiedingen zijn niet zoals ik het en wanneer ik het wilquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat Mens was zo gaar als een aap! Wat een gekke vrouw!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.
You have no Idea!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]Is dat echt gebeurt? in Nederland?
Echt grappig ja die vrouw was helemaal de weg kwijt er door. en ze flipt nu steeds als ze haar postcode hoort zei ze!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]Is dat echt gebeurt? in Nederland?
Kom maar op, al speel ik liever ranked...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef koentje.k het volgende:
[..]
You have no Idea!
Ik ga om half 8 weer GoW spelen dus Heintje, bigore en de rest, ik ga hosten, en ik zal jullie uitnodigen
Ben je ook lekker optijd mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |