Het concept trekt mij ook zeker, maar ik ben sceptisch zolang er nog geen enkel screenshot van is verschenen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begin nou niet meteen te happen, chill out dude. Ik zeg toch alleen dat het concept(MMO/Sandbox) APB mij veel meer trekt, niets meer en niets minder.

Doel je niet toevallig op Superman?quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Retarded het volgende:
Ik heb het zoooo gehad met al die free-roaming games als GTA en Saint's Row...

Whehe zou het? Ik vind het toch wel een beetje zelfspot dat ze een Giant Enemy Crab als logo hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Hehe jawel, het trieste is alleen dat ze het allemaal serieus menen

Laat me raden, je hebt te lang Gears of War zitten spelen dat je vriendin maar alvast naar bed is gegaan en nou ligt te slapen en je wil haar niet wakker maken.quote:Op maandag 18 december 2006 00:14 schreef bigore het volgende:
PS. kep zin om te neuken.

quote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef twi het volgende:
Zit ik de hele week te dubben of ik naar de winkel moet rennen voor Viva Pinata, Markplaats en XBazar af te struinen om de game van iemand over te nemen, krijg ik een mailtje binnen dat ik hem heb gewonnen. Geweldig

Ook al?quote:Op maandag 18 december 2006 02:05 schreef twi het volgende:
Zit ik de hele week te dubben of ik naar de winkel moet rennen voor Viva Pinata, Markplaats en XBazar af te struinen om de game van iemand over te nemen, krijg ik een mailtje binnen dat ik hem heb gewonnen. Geweldig

quote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt te lang Gears of War zitten spelen dat je vriendin maar alvast naar bed is gegaan en nou ligt te slapen en je wil haar niet wakker maken.
Gewoon ff op haar buik drukken. Dan moet ze pissen, en als ze gepist heeft is ze gelijk nat.

Lucky bastard!quote:Op maandag 18 december 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ah ik had gisteren een unreadable disc![]()

Nee dit is het wel ff denk ik... gelukkig.quote:Op maandag 18 december 2006 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Maar even serieus, er komt echt geen ene hol uit komende maanden of wel? Star Trek de 21e wat heel misschien een klein beetje interessant is, maar al slechte verhalen over gehoord heb. En that's it eigenlijk, of mis ik een paar games?tussen nu en februari ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |