quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Omdat je bij mij op school zit...
Je moet je vriendin meer neuken joh, niet zoveel xboxenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
Nou julie het er over hebben wil ik ook GoW spelen.
Gisteren is mijn Xbox heel de avond online gebleven dus zal ik het vanavond maar weer eens proberen.
hehe heb je wel 3 invites gestuurd maar je reageerde nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
Nou julie het er over hebben wil ik ook GoW spelen.
Gisteren is mijn Xbox heel de avond online gebleven dus zal ik het vanavond maar weer eens proberen.
Wat lul je nou domquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik doe toerisme laatste jaar...
Maak dat mijn vriendin maar eens wijs.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef bigore het volgende:
[..]
Je moet je vriendin meer neuken joh, niet zoveel xboxen![]()
Je had kunnen zien dat toen je die invites stuurde ik een DVD aan het kijken was. Dus gezien de laatste update is de kans redelijk groot dat ik jouw invites niet eens gezien heb.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
hehe heb je wel 3 invites gestuurd maar je reageerde niet![]()
![]()
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom
Dan weet je toch niet wie ik ben
En het kan ook niet want overal hier in het netwerk en je komt op fok log je in als mij
Want al die sletjes hier fokken niet
Homoquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:27 schreef koentje.k het volgende:
[..]
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...
En ik ben ziek thuis.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:27 schreef koentje.k het volgende:
[..]
een gast in mijn klas kent jou.. ik hoorde jullie een keer praten...
En ik ben ziek thuis.
quote:
en vandaag vragen ze er dus weer lekker 300 voor...quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef pmponer het volgende:
was alleen gister
Je snapt 't begrip aanbieding niet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:17 schreef HansU het volgende:
[..]
en vandaag vragen ze er dus weer lekker 300 voor...
Wat een demotiverende aanbieding. Iemand die gister ff geen tijd had kon er geen halen dus.
Ik wou best een 360 halen voor 222, nu haal ik hem dus gewoon niet of haal ik hem wel ooit bij de concurrent
Mediamarkt![]()
Media markt snapt het begrip klant tevredenheid niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je snapt 't begrip aanbieding niet?.
Als jij graag minstens 5 euro meer betaald....quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:25 schreef HansU het volgende:
Als ik me games wil halen ga vanaf nu ff naar de FRS.
Met zon VIG pas van de PU gaat er weer 7,50 af !quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als jij graag minstens 5 euro meer betaald....
Ja zeker, denk dat ze nu wel door de hele voorraad heen zijn daar! Tenminste, het was toen nog geen 20:00u en iedereen liep al met zo'n core rond, waren er toen nog maar een paar over..quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Werden er veel Core's verkocht dan?
Laat me raden, met een GoW spel erbij zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef Caas het volgende:
[..]
Ja zeker, denk dat ze nu wel door de hele voorraad heen zijn daar! Tenminste, het was toen nog geen 20:00u en iedereen liep al met zo'n core rond, waren er toen nog maar een paar over..
Mwoah... denk 't niet hoor. MM snapt het heel wat beter dan jij doorhebt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:25 schreef HansU het volgende:
[..]
Media markt snapt het begrip klant tevredenheid niet.
Da's te merken aan de forumposts van een niet nader te noemen 'mannetje'.quote:Die mannetjes die gister wel tijd hadden, die zijn tevreden, degene die geen tijd hadden zijn alles behalve tevreden.
Jawel, jij was er gewoon niet op tijd bij. That's all.quote:Het doel van een aanbieding is een win win situatie te creeeren voor zowel klant als organisatie, dat lukt dus niet met zo'n klote aanbieding.
Daar zullen ze bij de MM wakker van liggen.quote:Als ik me games wil halen ga vanaf nu ff naar de FRS.
Haha grappig dat je het zegt, want ik zat er een beetje op te letten. Iedereen had er natuurlijk wel een of meerdere spellen bij. Veel GoW inderdaad!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat me raden, met een GoW spel erbij zeker?
ZOMGquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
Externe Harddisk van 320 GB voor 99 euro
Welk merk, als ie goed is rij ik ff langs namelijk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
NFS: Carbon is gewoon een zeer populaire games, staat in veel verkooplijsten bovenaan. Is echt een racegame voor de mainstream. En dat gezeik op MM vind ik nergens op slaan. Is gewoon een actie voor Kerst, elke avond hebben ze een nieuwe aanbieding deze week. Had je er maar op tijd bij moeten zijn.
Vanavond Superman Returns DVD voor 7,50 en Externe Harddisk van 320 GB voor 99 euro
Jij zou je niet genaaid voelen zeker...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
En dat gezeik op MM vind ik nergens op slaan. Is gewoon een actie voor Kerst
LaCiequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:57 schreef bigore het volgende:
[..]
Welk merk, als ie goed is rij ik ff langs namelijk?
En wat dan jongenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik kan vanavond maar beter geen media markt medewerkers tegenkomen![]()
Nou, de meeste spellen kosten 64,99. Dan ben ik met 6,50 korting met mijn VIP pas nog steeds duurder uit, doorgaans. En in veel winkels liggen gewoon budget titels voor de volle prijs! Kameo Classics-serie voor 64,99quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met zon VIG pas van de PU gaat er weer 7,50 af !
Stel je alsjeblieft niet zo aan. kleuterquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij zou je niet genaaid voelen zeker...
Ik baal nog steeds als een stekker. ¤78 kunnen uitsparen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft niet zo aan. kleuter
Want anders?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Alle winkels zijn kutwinkels, hun aanbiedingen zijn niet zoals ik het en wanneer ik het wilquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat Mens was zo gaar als een aap! Wat een gekke vrouw!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van die vrouw die de postcode loterij aan gaat klagen omdat ze geen loten had terwijl de prijs bij haar in de straat viel.
You have no Idea!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]Is dat echt gebeurt? in Nederland?
Echt grappig ja die vrouw was helemaal de weg kwijt er door. en ze flipt nu steeds als ze haar postcode hoort zei ze!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]Is dat echt gebeurt? in Nederland?
Kom maar op, al speel ik liever ranked...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef koentje.k het volgende:
[..]
You have no Idea!
Ik ga om half 8 weer GoW spelen dus Heintje, bigore en de rest, ik ga hosten, en ik zal jullie uitnodigen
Ben je ook lekker optijd mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |