Damn, ben ik natuurlijk net blut door de Wiiquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Alleen vanavond tussen 20.00 en 22.00 bij alle Media Markten het Xbox 360 Core System voor 222 euro!
Zie http://www.mediamarkt.nl
Achtelijke opmerking ook weer.quote:Op maandag 18 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Damn, ben ik natuurlijk net blut door de Wii.
(daarom zal het ook wel zijn)
Nee hoor. Die cores gaan in de aanbieding omdat ze niet verkopen (iedereen gaat logischerwijs voor de premium) en nu zijn ze goedkoper dan de Wii die zo goed als uitverkocht is.quote:
Ik ga vanavond een gokje wagen bij de Media Markt in Eindhoven, ben benieuwd of ze hem nog hebben....quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die cores gaan in de aanbieding omdat ze niet verkopen (iedereen gaat logischerwijs voor de premium) en nu zijn ze goedkoper dan de Wii die zo goed als uitverkocht is.
Hence, cores vliegen de deur uit.
Onthoud wel dat je een HDD erbij nodig hebt, die kosten ook zo'n 90 tot 100 euro volgens mij...quote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Modi het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een gokje wagen bij de Media Markt in Eindhoven, ben benieuwd of ze hem nog hebben....
Boeiend, PS3 wordt toch wel een succes, en who cares eigenlijk, ik ben gewoon blij met me 360, als de PS3 ook een goed apparaat wordt, is toch alleen maar mooi.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Konami: Metal Gear Solid 4 is PS3-exclusive
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Dan ben ik nog goedkoper uit, ik hoef namelijk geen headset en draadloze controller en een HDTV heb ik ook niet (ik koop wel een scart kabel)... Of zie ik nog een verschil over t hoofd?quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onthoud wel dat je een HDD erbij nodig hebt, die kosten ook zo'n 90 tot 100 euro volgens mij...
Had het toch niet gekocht. Die playstation spellen zullen me een reet roesten.quote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef Fliepke het volgende:
Helaas pindakaas:
Mass effect.quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef Caas het volgende:
Spellen waarvan ik weet dat ik er naar uit moet kijken zijn:
GTA IV
Assasins Creed
Halo 3
Kan iemand mijn lijstje aanvullen?
18 mei 2007quote:
Je kan niet wachten hequote:
Forum Opties | |
---|---|