Die lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk.quote:
Dead Rising valt als eerste afquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:22 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede game voor single play en replay value? Gow, Dead rising, cod 3, RSV?
Joh, dit is bagger 1ste klasquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Die lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk.
''Next Gen is starting, right here, right now''quote:
Congrats!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
Mijn Xbox viert vandaag zijn 1ste verjaardag.
Verrek, die van mij ook, zometeen hem maar feliciteren met een nieuw spel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
Lekker uitgebreid valt wel tegen. Het is wel even leuk om te doen, maar ja ik ben nu vooral bezig met viva pinataquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:21 schreef BMH het volgende:
Zijn er hier mensen die Small arms hebben gekocht? De trial speelt wel lekker. Ik vroeg me af of de full versie lekker uitgebreid is.
Bij mij ook niet totdat ik Windows Vista installeerde, werkt perfect nuquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:07 schreef jogy het volgende:
Ja hallo, mijn mediacentre ding wilt mijn xbox 360 niet vinden en kan ik de muziek van mijn 360 ook op mijn pc krijgen?
Hmz, dat is wel kut, ik ga vista er echt niet opgooien tot het een beetje stabiel is. Microsoft kennende duurt dat nog wel ffquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet totdat ik Windows Vista installeerde, werkt perfect nu
Volgens mij vraagt hij naar single player replay value... Dan is Dead Rising juist dé game uit dat rijtje. Misschien grafisch niet de beste game uit dat rijtje, maar de gameplay is erg vet, vooral omdat je nooit alles in één keer kan doen. Je zal het spel dus vaker van begin af aan moeten spelen om echt het volledige spel te kunnen uit spelen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dead Rising valt als eerste af
De overige games zijn gewoon erg goed, maar ik denk dat op langere termijn CoD 3 of RSV je het meest zullen bezighouden. Ik heb CoD 3 gespeeld en dat spel is echt keigoed online, nu nog alleen wachten op de patch die zeer binnenkort zal verschijnen. Maar goed opzich zijn het ook 3 verschillende shooters, het ligt er maar aan wat jouw ding is
Waarom niet moet je eigenlijk vragen. Je kan er demo's op zetten. Al je game saves, muziek etc. etc..... eigenlijk een must.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een hardeschijf zou kopen ipv een memorykaart?
Is zo'n ding nodig om online te kunnen spelen?
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom niet moet je eigenlijk vragen. Je kan er demo's op zetten. Al je game saves, muziek etc. etc..... eigenlijk een must.
Mp3's opslaan, patches installeren, gametrailers kijken, demo's downloaden en als je nog geen xbox360 hebt krijg je er ook een draadloze controller bij + headset en die is echt handig, daar kan je nog doorheen lullen als je vanaf je zolder naar beneden huppelt om bier te halen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een hardeschijf zou kopen ipv een memorykaart?
Is zo'n ding nodig om online te kunnen spelen?
Als je online wilt spelen moet je ook geen core-system kopen want dan lukt het in veel gevallen niet. En ja, er zijn online demo's te krijgen van spellen, arcade is ook een leuk iets om mee te spelen trouwens. Dat zijn spellen die je rechtstreeks op je xbox zet en er zitten verslavende tussen, ook online arcade spellen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.
Is het nu nog steeds must?
Demo's ga je absoluut doen, net zoals het downloaden van trailers. Sommige demo's zijn multiplayerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.
Is het nu nog steeds must?
Als je een core system hebt moet je dus gewoon een hdd kopen anders werkt het online spelen dus niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je online wilt spelen moet je ook geen core-system kopen want dan lukt het in veel gevallen niet.
Voor zover ik weet niet nee, heel veel spellen komen meteen met een patch op de proppen die je moet installeren voordat je online kan gaan. Ik weet niet hoe groot die patches zijn maar ik kan me vorstellen dat als het al mogelijk is op een memorykaart dat ie binnen de kortste keren vol zit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:46 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Als je een core system hebt moet je dus gewoon een hdd kopen anders werkt het online spelen dus niet?
Weet ik. Maar ik krijg dat core ding bij n telefoon. Dus ik ahd niet de keuze de duurdere versie te nemen. Vandaar mijn vraag of je per se een hdd moet kopen wil je online kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef jogy het volgende:
Je kan de HDD er ook later bij kopen hoor, maar dan heb je een HDD gekocht terwijl je voor de totaalprijs een live systeem had kunnen kopen.
Thnx dat wilde ik wetenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet nee, heel veel spellen komen meteen met een patch op de proppen die je moet installeren voordat je online kan gaan. Ik weet niet hoe groot die patches zijn maar ik kan me vorstellen dat als het al mogelijk is op een memorykaart dat ie binnen de kortste keren vol zit.
Yupquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:04 schreef Elocyp het volgende:
Zijn die demo's trouwens gratis te downloaden?
Oeh! een vriend van me had dat ook, even belletje plegen naar de aanbieder en je kan de live versie kopen voor hetzelfde geld dat je moet dokken om een losse hdd te kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:50 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik krijg dat core ding bij n telefoon. Dus ik ahd niet de keuze de duurdere versie te nemen. Vandaar mijn vraag of je per se een hdd moet kopen wil je online kunnen spelen.
Iig alvast bedankt voor de reacties!
Met aanbieder bedoel je de winkel of van wie ik het abonnement heb? Ik neem aan dat je dan gewoon 100 euro erbij moet dokken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh! een vriend van me had dat ook, even belletje plegen naar de aanbieder en je kan de live versie kopen voor hetzelfde geld dat je moet dokken om een losse hdd te kopen..
Dat wel ja, goeie deal lijkt me zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Met aanbieder bedoel je de winkel of van wie ik het abonnement heb? Ik neem aan dat je dan gewoon 100 euro erbij moet dokken?
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wel ja, goeie deal lijkt me zo.
Contacteer tfortelecom even, ik weet het niet. Maar ze kunnen je wel verder helpen daarmee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar bedoel je de winkel (heb m bij tfortelecom gekocht) of de aanbieder van het abonnement (orange)?
Nou daarmee heeft de 360 het al gewonnen zo te zienquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
(tvp)
Maandag maar even bellen dan! Bedankt voor de tip nogquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Contacteer tfortelecom even, ik weet het niet. Maar ze kunnen je wel verder helpen daarmee.. volgens mij had die vriend van mij het ook bij tfortelecom geregeld.
No probs, have fun!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Maandag maar even bellen dan! Bedankt voor de tip nog
Beetje voorbarigquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daarmee heeft de 360 het al gewonnen zo te zien
De WII is een console die veel mensen er bij nemen.. of bij de ps3 of bij de 360 denk ik.
Ik had m al gezien van de week.. de Ps3 zit qua capaciteit tegen de 360 aan.. dus zal het van de spellen moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje voorbarig
Maar ik schrok wel van de CoD3 vergelijking. De Wii versie was minder maar dat weten we. Console is daar niet voor gemaakt. Maar de PS3 en Xbox 360 beelden verbaasde me echt. Vond de 360 versie vele malen mooier. Check dit filmpje. Zet de PS3 en Xbox 360 beelden van CoD3 naast elkaar.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2650
Een tijdje geleden had iemand hier een interview met een developer gepost. Hij zei darain de op het momen alle multi platform spellen voor de 360 gemaakt worden en vervolgens naar de PS3 gepoort. Dus als er niet te veel moeite in die poort gestopt wordt is die altijd slechter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje voorbarig
Maar ik schrok wel van de CoD3 vergelijking. De Wii versie was minder maar dat weten we. Console is daar niet voor gemaakt. Maar de PS3 en Xbox 360 beelden verbaasde me echt. Vond de 360 versie vele malen mooier. Check dit filmpje. Zet de PS3 en Xbox 360 beelden van CoD3 naast elkaar.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2650
Dat verklaart het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had iemand hier een interview met een developer gepost. Hij zei darain de op het momen alle multi platform spellen voor de 360 gemaakt worden en vervolgens naar de PS3 gepoort. Dus als er niet te veel moeite in die poort gestopt wordt is die altijd slechter.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Bastard het volgende:
CoD3 ook uitgespeeld.. die laatste 3 missies zijn toch wel het leukste ook denk ik.. die chaos en schietenEcht kippenvel momenten!
Vet maar ik heb moeite met level 3! Daar waar je zeg maar van uit die loods moet verdedigen. En dan gast helpen een bom te planten op een tank.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spel blijft het gisteren was ook wel lachen op Live.
Samen op een motor beetje het veld door crossen in de chaos van de vijanden.
Ja en moeilijk, niet normaalquote:
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische gamequote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische game
De singleplayer (mp nog niet gechecked) is gewoon bijna perfect, kan weinig minpunten verzinnen tot nu toe. Speelt zo heerlijk en dat dekking zoeken is zo super, minstens zo goed als in GoW. I love Ubisoft games.
Beetje rondkarren en mensen overhoop rijdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spel blijft het gisteren was ook wel lachen op Live.
Samen op een motor beetje het veld door crossen in de chaos van de vijanden.
Zowat bij elke game in de VeronicaGids staat Must-Havequote:Op zondag 3 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Viva Piñata Special Edition gekregen.
In de Veronica-gids stond ie als Must Have en hij is best grappig.
[afbeelding]
In dit geval hebben ze gelijk. Heb net weer een paar uur in m'n tuin zitten klooien, dit is de eerste game sidns lange tijd die me de tijd doet vergeten. Speel doorgaans nooit langer dan een uurtje, nu ben ik uren bezig.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Zowat bij elke game in de VeronicaGids staat Must-Have
Heb ze iniedergeval nog nooit kritiek zien geven op een game.
Wat is je Live nick, stuur ik je pas wat toffe dingen vanavondquote:Op zondag 3 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Viva Piñata Special Edition gekregen.
In de Veronica-gids stond ie als Must Have en hij is best grappig.
[afbeelding]
Dan is het geen volwaardige 5.1 set.quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Manie_Riets het volgende:
Hmm beetje jammer, er zit geen optisch ingang op
Zal wel een goedkoop ding zijn dan want ik heb er 3quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Manie_Riets het volgende:
Hmm beetje jammer, er zit geen optisch ingang op
Inderdaad.... verbaasde me ook over de SP. Normaal gesproken is het MP gedeelte God bij de RB games maar deze keer mag de SP er ook wezen. Prachtige muziek ook daar in Mexico. Top gamequote:Op zondag 3 december 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische game
De singleplayer (mp nog niet gechecked) is gewoon bijna perfect, kan weinig minpunten verzinnen tot nu toe. Speelt zo heerlijk en dat dekking zoeken is zo super, minstens zo goed als in GoW. I love Ubisoft games.
Echt?quote:Op zondag 3 december 2006 13:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het geen volwaardige 5.1 set.
Voor de soorten pakketen zie de OP en tafeltennis spel zit er NIET bij.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Stienn het volgende:
Hej, ik zit er zelf over te denken om een Xbox 360 te kopen. Ten eerste welke moet ik hebben? en zit er standaart dat tafeltennis spelletje bij?
hier meer specs en je hebt inderdaad geen ondersteuning voor optische kabel. Belachelijk zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef Manie_Riets het volgende:
[..]
Echt?
Dit zijn de specs:
THUISBIOSCOOP
LG LH-T250SC
Tuner : Ja
RDS : Ja
Digitale decoder : Dolby Digital, Dolby ProLogic, Dolby ProLogic II, DTS Digital Surround
DVD-recorder : Nee
S-Video : Nee
En er zitten dus 5 boven en een subwoofer aan maar dat spreekt voor zich maar geen optisch ingang dus
Volgens mij is dat tik het sensortje dat detecteert hoe het ding staatquote:Op zondag 3 december 2006 15:51 schreef NX het volgende:
Ik heb de ROD! (Ring Of Death)![]()
Ik heb me X360 altijd verticaal gebruikt, een week of anderhalf geleden heb ik het verplaatst en een dag of twee horizontaal gebruikt, nu functioneerd het niet meerOok niet zonder de HDD... Ben nu aan het bellen met de klantenservice... (sta in de wacht)
Wat vreemd is, dat er iets in de X360 los zit (net als een schroefje), als ik me X360 heen en weer beweeg hoor ik het (natuurlijk staat me X360 uit...)...
quote:Op zondag 3 december 2006 15:51 schreef NX het volgende:
Ik heb de ROD! (Ring Of Death)![]()
Ik heb me X360 altijd verticaal gebruikt, een week of anderhalf geleden heb ik het verplaatst en een dag of twee horizontaal gebruikt, nu functioneerd het niet meerOok niet zonder de HDD... Ben nu aan het bellen met de klantenservice... (sta in de wacht)
Wat vreemd is, dat er iets in de X360 los zit (net als een schroefje), als ik me X360 heen en weer beweeg hoor ik het (natuurlijk staat me X360 uit...)...
Heb promotional copy, zit geen boekje bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef wc-eend het volgende:
Staat dat niet in het boekje?
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Heb promotional copy, zit geen boekje bij
Edit; volgens mij is het al gelukt, toch bedankt![]()
Goede vraagquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Ik moet binnekort mijn live gaan verlengen
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meerquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef Stienn het volgende:
Klopt het dat je games demo's e.d gewoon kunt downloaden en dan op je Xbox kunt spelen?
Volgens mij hebben ze allemaal zon tik ja. Die van mij ook .quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tik het sensortje dat detecteert hoe het ding staat(zeker weten doe ik dat echter niet)
in nederland issie 89:95 toch?quote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meer
[..]
ja, dat kanquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
Vatte het ook niet op als lullig bedoeld, maar imho wel logisch antwoord, toch bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..
OEPS! Loos Alarm!quote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoor het wel vaak nu om me heen. Hoop maar dat mijne het voorlopig nog doet. Hoorde wel dat er trouwens 2 jaar garantie op zit? Kan dit kloppen? In ieder geval moet het snel opgelost zijn.
Klikquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog tot nov 2009 xbox liveHopelijk speel ik er tegen die tijd nog wel mee
![]()
Ik speel onder mijn vriend zijn naamquote:Op zondag 3 december 2006 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is je Live nick, stuur ik je pas wat toffe dingen vanavond
Rondom welk spel?quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap die hype rondom dat spel echt niet, mij lijkt het echt totaal geen leuk spel
Ik heb niks van een hype gemerktquote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij bedoelt dat viva pin.... ding![]()
Dat is in het begin. Later wordt het een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks van een hype gemerkt. Ik kwam het toevallig tegen in een XBOX360 blad, maar dat is normaal, aangezien ie net uit is.
En toen ineens lag ie te wachten op mij thuis, als verrassinkje.
En hij is nog best moeilijk ook.
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
Schijnt wel goed te werken hoor, maar details kan ik je niet vertellen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?![]()
daar is een programma voor, maar volgens mij kost dat geld...quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
dat losse dingetje is inderdaad de sensor voor het hor. en vert. plaatsen van de consolequote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef NX het volgende:
[..]
[b]
Dat losse dingetje, dat wist de helpdesk ook niet, hij heeft er wel een melding van gemaakt en als de AV kabel of X360 problemen oplevert, dan moet het pas ter reparatie!
Ik ben niet zo achterlijk dat ik nog niet heb beseft dat Windows XP ook van Microsoft is.quote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?![]()
Ok, bedankt, weet je waar ik dat programmatje kan vinden?quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar is een programma voor, maar volgens mij kost dat geld...
http://www.nullriver.com/index/products/connect360quote:Op zondag 3 december 2006 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Ok, bedankt, weet je waar ik dat programmatje kan vinden?
Hardstikke bedankt!quote:Op zondag 3 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.nullriver.com/index/products/connect360
20 dollar zo te zien
Anders bestel je 'm gewoon bij zuiderpark, scheelt 5 euro en dan heb je de game in maart ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef twi het volgende:
Pinata komt er ook van de week inderdaad. Maar daar zou het in eerste instantie bij blijven. Nu dus niet meerKost me een vermogen
quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef twi het volgende:
Verdomme! Ik moet morgen Vegas halen! Klote Friends List vol met Vegas spelers
Ja, dat dusquote:Op maandag 4 december 2006 09:01 schreef masterdave het volgende:
Die viva pinata is voor 3+, maar vind um behoorlijk pittig zeg, kep me een zooi beesten in me tuin, niet te zuinig, en me vriendin wordt ook helemaal gek. Toch maar meer hekken gaan gebruiken, ze hebben me iets te vaak ruzie,hehe
Kan nog niet off in Nederlandquote:Op maandag 4 december 2006 09:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand hier de HD-DVD addon al gekocht? Die Vivi Pinata moet ik ook zsm in huis halen.
quote:Eind dit jaar zal de HD DVD drive uiterst beperkt leverbaar worden. Microsoft released de drive in het voorjaar in Nederland. Voor de liefhebber en filmkenner zullen wij wel HD DVD drives elders uit Europa laten komen. Uitlevering gaat in volgorde van bestelling, er kan enige wachttijd onstaan.
Deze versies worden voor de normale prijs geleverd en komen met de gratis bonus HD DVD van King Kong, de talen op deze DVD zijn nu nog niet bekend, echter als bonus en demonstratie van de mogelijkheden van HD is het hoe dan ook een prachtige ervarin
Welke?quote:Op maandag 4 december 2006 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Zometeen nieuwe game halen
Als de winkels maar open zijn
Ik heb daar bijna geen last van. Het helpt om bepaalde objecten te hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
De dokter kan ik om de 3 minuten wel erbij halen, want dan ligt er toch weer eentje dood te gaan.
En ik ga er een topic over openen. Genoeg spelers hier, zo te zien.
Ow, is er al.
[Xbox 360] Viva Pinata #1quote:Op maandag 4 december 2006 09:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna geen last van. Het helpt om bepaalde objecten te hebben
Nope, krijg voor kerst waarschwinlijk nog 2 games en dat worden GOW en Rainbow Six denk ik maar ik ga nu zelf Saints Row halenquote:
Op de forums van Xboxworld.nl en dvd.nl zijn er al mensen die het hebben. Sommige winkels zoals Zuiderpark Computers verkochten het al in NL. Niet de grote winkels die alles officieel doen, maar goed het ging dus hard. Sommigen hebben het besteld via Amazone.dequote:Op maandag 4 december 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan nog niet off in Nederland
[..]
en toch blijf ik het wel gaaf vinden dat het spel gewoon voor 3+ is..quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks van een hype gemerkt. Ik kwam het toevallig tegen in een XBOX360 blad, maar dat is normaal, aangezien ie net uit is.
En toen ineens lag ie te wachten op mij thuis, als verrassinkje.
En hij is nog best moeilijk ook.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14933quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Gajes het volgende:
marvel ultimate alliance is het wat?
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=733?osadcampaign=affiliates_daisyconquote:Op maandag 4 december 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
met RB zet je het weer uit, of als je het ingedrukt houd kan je zelfs night vision gebruikenquote:Op maandag 4 december 2006 12:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gaat rainbow six niet snel vervelen als je het de hele tijd met thermal vision speelt wanneer je tegen terroristen komt te staan?
In de demo doe ik niets anders.
En natuurlijk www.gsmweb.nlquote:Op maandag 4 december 2006 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=733?osadcampaign=affiliates_daisycon
http://www.gsmplaza.nl/
http://www.gsmcity.nl/
http://www.gsmstunts.nl/
Enzovoorts.
Geef mij maar een reden om mijn pc een update te geven zodat ie weer 4 jaar mee kan voor meer dan 1000 euro.quote:Op maandag 4 december 2006 12:40 schreef Morthill het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/748/748098p2.html
Hmm, ik weet niet wat die gast loopt te zeiken, maar met domme opmerkignen als "Why isn't Rainbow Six Vegas exclusive to Xbox 360?" of "give us timely games that make it worthwhile to own an Xbox 360"
Daar heb ik nooit last mee.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef Magneet het volgende:
wat dacht je van het eeuwige gekloot met drivers op pc's om net die 1 fps meer te halen?
En Xbox Live is natuurlijk ook wel een pluspunt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef mij maar een reden om mijn pc een update te geven zodat ie weer 4 jaar mee kan voor meer dan 1000 euro.
Als hij alleen crysis kan noemen dan is het precies hetzelfde verhaal.
En een reden om de 360 versie te spelen inplaats van de pc versie?
1.Xbox live
2.Xbox live
3.Xbox live
4.Proximity Voice die het gamen online erg tactisch kunnen maken (zoals een noot en kepler die tegen elkaar zeggen : Stop daar lopen ze, om je vervolgens om te draaien en hun snel af te knallen)
5.Mijn pc trekt em waarschijnlijk niet full detail
6.Xbox live
Ik heb ook van zo'n aanbieding gebruik gemaakt bij www.gsm-shop.nl.quote:Op maandag 4 december 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
Kan vandaag al zijn.. ik krijg meestal op de dag dat ik van hun de email krijg ook de post binnen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Heb ik het dan ook vandaag of morgen pas?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan vandaag al zijn.. ik krijg meestal op de dag dat ik van hun de email krijg ook de post binnen.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Magneet het volgende:
ik krijg die mails meestal nadat ik de spullen al binnen heb
bol.com faalt daar idd nogal eens inquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Magneet het volgende:
ik krijg die mails meestal nadat ik de spullen al binnen heb
Ja dat snap ik. Maar ik wil niet dalijk een heel spel in het blauw spelen omdat thermal vision zo handig is of zo. Daarbij is nightvision vrijwel waardeloos in de demo omdat thermal zoveel beter is, en zoveel makkelijker.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
met RB zet je het weer uit, of als je het ingedrukt houd kan je zelfs night vision gebruiken
Ik denk dat het wel veilig is om dat spel te kopen hoor, heb er geen probleem over gelezen in een review ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik wil niet dalijk een heel spel in het blauw spelen omdat thermal vision zo handig is of zo. Daarbij is nightvision vrijwel waardeloos in de demo omdat thermal zoveel beter is, en zoveel makkelijker.
kan pas vanavond als de website www.halo3.com open isquote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef quantas het volgende:
dat inschrijven voor die HALO3 beta, iemand al gelukt, en hoe en waar kan dat dan?
Kijk, da's mooi.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
Ik heb thermal nog geen 1 keer gebruikt hoor.
Rainbow Six: Vegas Review
Marvel Ultimate Alliancequote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Gajes het volgende:
marvel ultimate alliance is het wat?
Precies zoals ik het in gedachten heb... denk ik. Moet die game alleen nog wel meer spelen...quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
Ik heb thermal nog geen 1 keer gebruikt hoor.
Rainbow Six: Vegas Review
Doen, hij's vetquote:Op maandag 4 december 2006 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies zoals ik het in gedachten heb... denk ik. Moet die game alleen nog wel meer spelen...
En GRAW vond ik al vet.quote:Op maandag 4 december 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doen, hij's vetVele malen leuker dan Ghost Recon.
Enige wat kut werkt aan het coveren is dat je niet achter alles kan plakken zoals bij gears, dat is even wennenquote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En GRAW vond ik al vet.![]()
Moet wel zeggen dat ik nog niet heel erg kapot ben van het schuilen. Tis echt geen Gears hoor... beetje clunky.
hier precies zelfde...quote:Op maandag 4 december 2006 20:54 schreef devv05 het volgende:
Je kunt wel bijna overal achter coveren hoor en ik vind het echt heerlijk werkenMoet ik wel zeggen dat ik tot nu toe meer Rainbow Six dan Gears of War gespeeld heb
bij Gears kan ik ook niet achter alles coverenquote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige wat kut werkt aan het coveren is dat je niet achter alles kan plakken zoals bij gears, dat is even wennen
Volgens mij kan men na 1360*760 alleen nog maar 1920*1080 kiezen als hogere resolutie.quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NX het volgende:
Even een vraagje heren...
Ik heb een HP W20 breedbeeld LCD scherm... Ik heb me X360 hierop via VGA aangesloten. Ik kan in de Screen Format geen 1680x1050 kiezen, dit wordt wel ondersteunt door mijn scherm en wordt op de scherm als melding gegeven via een popup... (heb alle laatste live updates...)
De enige resolutie waar het er perfect uitziet is 1280x1024!
Hoe kan ik de 1680x1050 resolutie krijgen, Iemand een idee?
Euuhhmm, dat weet ik niet zeker, ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om 1680x1050 te selecteren...quote:Op maandag 4 december 2006 21:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij kan men na 1360*760 alleen nog maar 1920*1080 kiezen als hogere resolutie.
ik vind het erg coolquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens wel een nieuwe trend, dat coveren..
Check back 12-4-2007quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
HALO!111FAP!1
Oké, er staat nog niks maar als het goed is binnen een paar momenten wel.
Jij hebt een 16:10 monitor.. 360 games spelen enkel in 16:9 formaat of 4:3/5:4 letterboxed.quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NX het volgende:
Even een vraagje heren...
Ik heb een HP W20 breedbeeld LCD scherm... Ik heb me X360 hierop via VGA aangesloten. Ik kan in de Screen Format geen 1680x1050 kiezen, dit wordt wel ondersteunt door mijn scherm en wordt op de scherm als melding gegeven via een popup... (heb alle laatste live updates...)
De enige resolutie waar het er perfect uitziet is 1280x1024!
Hoe kan ik de 1680x1050 resolutie krijgen, Iemand een idee?
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
HALO!111FAP!1
Oké, er staat nog niks maar als het goed is binnen een paar momenten wel.
* BMH kijkt naar de screenshots...quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...
Halo 3 is een HOAX!
Je deed het altijd al, alleen de camera stond zo dat je niks meer zag dan.. ze hebben het simpel weg makkelijker en overzichterlijker gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens wel een nieuwe trend, dat coveren..
Same here.quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...
Halo 3 is een HOAX!
Zit te wachten op Monopoly en Risk voor 360.quote:Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
RoboBlitz is de Live Arcade game van deze week
Wel 1200 puntos, maar die heb ik er zeker voor over. Lijkt me echt een toffe game, Unreal 3 engine in 50 MB gepropt en ziet er echt allemaal veelbelovend uitNu Catan nog volgende week en mijn Live Arcade najaar is weer goed.
En trouwens morgen Viva Pinata binnenHeb het er maar druk mee.
Jawel joh, al heb ik het nooit goed gekundquote:Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
Catan nooit gespeeld maar leek me altijd wel leuk! Is dat makkelijk te leren?
totdat je erachter komt dat alles hetzelfde is alsin die 15 minutenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speel nu Superman, en eerste indruk (15 minuten spelen) is best positief![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:33 schreef kepler het volgende:
totdat je erachter komt dat alles hetzelfde is alsin die 15 minuten
Dan istie nu al beter dan de filmquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speel nu Superman, en eerste indruk (15 minuten spelen) is best positief![]()
Oei die trailer is best tof.quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
En ja hoor, daar istie dan, de Halo 3 trailer waar alles om te doen was.
Persoonlijk vind ik 'm aardig cool, alleen jammer dat er geen ingame beelden getoond worden. Eigenlijk weet je nu nog helemaal niks. Ook staat de website online waar je je kunt inschrijven en natuurlijk is die voorlopig(?) weer alleen voor Amerika en CanadaDus daar kunnen we lekker nog even op blijven wachten.
Overigens zou de trailer ook al op Xbox Live Marketplace moeten staan in HDMaar dat heb ik nog niet gechecked. Online heb ik 'm nog niet in HD-versie kunnen vinden helaas. Vind het vooral lullig dat wij weer moeten wachten.
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
En dat is eigenlijk best kut, want daar reken je wel op.quote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]
bij Gears kan ik ook niet achter alles coveren
Wat is datquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
Jammer dat het zo lelijk is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Hoe haal je die?
Is het niet zo iets als die granaten oppakken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook het idee had dat ik recht had op die achievement, maar kennelijk niet
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig danquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
adapter zodat je een muis en toetsenbord op de kruisdoos aan kan sluiten.
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig dan?
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef Ipho het volgende:
Dus kwestie van makkelijk level op easy gaan spelen.
En andere vinden het Cheaten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.
Geef het tijd gijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
Dan niet, hoeft niet.. we kunnen ook niet allemaal van Final houden ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
Mass Effectquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Halo 3 is nog zover weg voor mij. Sowieso vindt ik het na de tegenvaller van het tweede deel moeilijk om hype op te brengen. En er komen nog zoveel goede titels voor die tijd uit: Lost Planet, Bioshock en Half Life 2 bijvoorbeeld.
Ik ben opeens vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben opeens vannaar _________________O_____________
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alleen er mocht wel betere muziek bij.
Zal je eens een "aaaaahhhhhaaaa" geven !quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.
Dat is zeker goed, maar omdat hij in een groepje Brutes springt mog dat andere Halo muziekje wel opstarten, wat hardere Dam dam dam dam dam...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.
Ik vraag me echt af hoe dat ding werkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Geen idee. Mn halve lijst staat vol met mensen (FOKkers volgens mij) die ik niet kenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:08 schreef Ipho het volgende:
Roy heb ik jou eigenlijk al in me Xbox Live vriendjes lijst?
jammer dat de games het, zover ik weet, nog niet ondersteunen. Wat je dan krijgt is dat de muis een joypad simuleert, en dat lijkt me ook niet lekker gamenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Ja wel jammer op zich, had toch graag met 5.1 geluid gespeeld als ik een xbox haalquote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
hier meer specs en je hebt inderdaad geen ondersteuning voor optische kabel. Belachelijk zeg
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee. Mn halve lijst staat vol met mensen (FOKkers volgens mij) die ik niet ken
Welke game?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Hoe haal je die?
Dat er maar snel software matig een ban op mag komenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Tsja ik vind die theme's wel mooi enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
Er staan twee Halo themes online. Eén van de Halo 3 TV-ad en een Halo Wars theme. Beide te downloaden voor 150 Microsoft Points.
Mocht je 'm eerst even willen zien dan staat hier een previewvideo.
Ik vind 'm mooiMn GoW theme ga ik dus alweer aan de kant schuiven
ik zet dat ene plaatje wel gewoon als achtergrond, heb je iets wat er op lijkt voor niksquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
Er staan twee Halo themes online. Eén van de Halo 3 TV-ad en een Halo Wars theme. Beide te downloaden voor 150 Microsoft Points.
Mocht je 'm eerst even willen zien dan staat hier een previewvideo.
Ik vind 'm mooiMn GoW theme ga ik dus alweer aan de kant schuiven
Nou je het zegt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat ding werkt.
Een muis registreerd namelijk hoever hij bij voorbeeld naar links gaat En af hankelijk daarvan ga je op het scherm je dan ook zo ver naar links.
Terwijl een controller registreerd hoever de stick naar kinks is dan vervolgens beweegt het scherm met de bij behorende snelheid naar links.
Dus volgens mij is het onmogelijk om muis bewegingen op de zelfde manier te gebruiken dan op de PC, ik neem tenminste aan dat dat apparaatje gewoon de muis input omzet naar een controller input die naar de Xbox gaat.
juist niet, op easy kan je gemakkelijk 5, 6 keer geraakt worden zonder dood te gaan, dat lukt je op hardened/veteran echt niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef Ipho het volgende:
Dus kwestie van makkelijk level op easy gaan spelen.
Erm CoD3 dus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
juist niet, op easy kan je gemakkelijk 5, 6 keer geraakt worden zonder dood te gaan, dat lukt je op hardened/veteran echt niet.
Yep, heb je wel een beetje gelijk in. Al snap ik ook wel weer dat ze er graag een slaatje uit slaan. De Gears of War theme die ik nu heb was wel gratis en zelfs EA heeft onlangs gratis content op Marketplace gezet. Niet meer dan normaal eigenlijk, alleen voor arcade games, uitbreidingen en echte toevoegingen wens ik te betalen. Maarja je doet er weinig aan behalve het simpelweg niet kopen. Genoeg anderen die het wel kopen en het zo in stand houden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja ik vind die theme's wel mooi enzo.
Maar ik weiger te betalen voor reclame, al is het thema nog zo mooi en maar 150 punten, ik blijf het gewoon als reclame zien!
Het moet gewoon onderdeel van de marketing zijn, en gewoon gratis om gamers te hypen.
Waarom kan het op de PC wel gratis en op de 360 niet? gaat nergens over!
Ik vind het voor gamerpics al helemaal schandalig dat ze geld vragen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, heb je wel een beetje gelijk in. Al snap ik ook wel weer dat ze er graag een slaatje uit slaan. De Gears of War theme die ik nu heb was wel gratis en zelfs EA heeft onlangs gratis content op Marketplace gezet. Niet meer dan normaal eigenlijk, alleen voor arcade games, uitbreidingen en echte toevoegingen wens ik te betalen. Maarja je doet er weinig aan behalve het simpelweg niet kopen. Genoeg anderen die het wel kopen en het zo in stand houden.
dus jij koopt ook geen merkkleding?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het voor gamerpics al helemaal schandalig dat ze geld vragen.
Stel ik koop een halo 3 gamerpic van 100 punten, ik heb geloof ik 98 mensen in mijn lijst staan.
Als ik online kom en mensen kijken mijn profiel of gewoon in hun friendslist en ze zien mijn gamerpic van halo 3.
Dan maak ik reclame voor 98 andere mensen...gaat nergens over!
Die gamerpics kunnen dan nog zo cool of mooi zijn, maar ik betaal principieel niet voor reclame, punt
In ieder geval niet de kledingstukken waarop met koeieletters de naam van het merk opstaat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij koopt ook geen merkkleding?
Deel 2 was denk ik wel het beste spel op de huidige Xbox.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Halo 3 is nog zover weg voor mij. Sowieso vindt ik het na de tegenvaller van het tweede deel moeilijk om hype op te brengen.
aan mij aub !quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bij Gears of War heb ik volgens mij 48 uur Xbox Live Gold gekregen. Iemand die ik daar blij mee kan maken? PM me maar.
Nog gratisquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Is het spelletje TotemBall nog gratis of moet je er nu points voor betalen ?
Kun je hem spelen zonder cam?quote:
NEEquote:
Bijzonder grappig spellekkequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Heintje het volgende:
En met cam is het mogelijk maar nog steeds lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |