quote:Toen rafael tegen kaiserlauten twee doelpunten scoorde, ging trainer thomas doll zo uit zijn dak dat hij langs de lijn tegen rafael schreeuwde: "das war geil junge!"
Is dat soms een verkapte tvp?!? De zweep erover!quote:
quote:
Een mijter?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sinterklaas dan krijg ik weer een winterjas
Nee een lange lerenquote:
Mag ik ook een keer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat soms een verkapte tvp?!? De zweep erover!
Mocro-style? (lees: bontkraag)quote:
Bij mij niet. Bij mij doet ie alleen de handstand.quote:
Als de zweep erover mag.quote:
Neuhj!quote:
Airelle, check het Idols-Trivia topic eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
http://absolutefanatic.info/kristin/index.phpquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, Bel Kristin Davis dan maar even.
http://absolutefanatic.info/kristin/gallery/login.phpquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
http://absolutefanatic.info/kristin/index.php.
Monicaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Sven, ik krijg altijd stijve tepels van je gezwam.
[afbeelding]
Die heb ik nog heel lang als Background gehad op mijn stagecomputer in Alphenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
http://absolutefanatic.in(...)paper/orange1024.jpg
Da's beter..
Oh laat me raden... Bracequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle, check het Idols-Trivia topic eens..
Bewijs dat Miljuschka een echte negerslet is.![]()
.
.
Idols-Trivia topic.quote:
de kerstman is afgeleid van de "Nederlandse" Sinterklaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
Kerst sucks, ik wacht nog steeds op een vechtfilm met Sinterklaas die het opneemt tegen die Amerikaanse hond van een Santa Claus.
Nou, kijk dat filmpje maar, ze stond te soppen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
Ohh in play???
Dat heb ik gezien ja.
De vuile slet maar ze vond het niet zo lekker geloof ik
Hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, kijk dat filmpje maar, ze stond te soppen..
Whaha... jij bent al omquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
Okay, ze is een beetje vreemd, maar toch he..... toch heeft ze wel wat..
Duiveltja krijgt er volgens mij ook een harde sjaak van...quote:
Okequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja krijgt er volgens mij ook een harde sjaak van...
Komt er vanavond nog wat spectaculairs op de tv?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Minister Donner hekelt 'Spuiten & Slikken'
Que?quote:
Je kunt sinds kort ook rechtstreeks quoten naar een post...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
Tranceptor mengt zich met serieuze argumenten in het B&H-topique..
(TMF VJ) Miljuschka
Bij dat soort uitdrukkingen 'harde sjaak' word ik altijd een beetje onpasselijkquote:
Hoe? Hoe? HOE?quote:Je kunt sinds kort ook rechtstreeks quoten naar een post...
Al uuuuuuuuuuurenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef Zhenar het volgende:
Oeh de baby is er?!
Ja HALLO!!!!11!!quote:
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
Jocelyn Savanna (oid). Nou ja gelukkig maar zijn we van die onzin af... (nouja over een paar dagen tenminste).
Tanja is tof jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!
"Jij mag wel even met haar spelen hoor!" tegen Lieske.
En vervolgens een paar uur in de jacuzzi liggen smoken.![]()
Ben je d'rquote:
Ik kijk dat baggerprogramma toch niet! Ik bedoelde dat gezever over die baby in de kranten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!
"Jij mag wel even met haar spelen hoor!" tegen Lieske.
En vervolgens een paar uur in de jacuzzi liggen smoken.![]()
Sorrie hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kijk dat baggerprogramma toch niet! Ik bedoelde dat gezever over die baby in de kranten..
Ik vond haar vanaf het begin al tof hoorquote:
Ik vind d'r ook wel tof hoor. Tof in haar asocialiteiten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al tof hoor
Ik zie ook wel dat ze aardig asociaal kan zijn enzo, maar ze is nou ook weer geen John Exp. Rob ofzo, ik kan er wel om lachen
Jaaaja, en roken tijdens de zwangerschap is slecht, nou ze is niet de enige hoor die dat doet..
Ik dacht al.. als iemand dat moet kunnen waarderen is het Zhenar wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel tof hoor. Tof in haar asocialiteiten.
Idd! Hoe lang moeten we trouwens nog in subs blijven praten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht al.. als iemand dat moet kunnen waarderen is het Zhenar wel.
Geen idee, maar het staat wel stoer vind ik...hoewel sups ook tof zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd! Hoe lang moeten we trouwens nog in subs blijven praten?
Gekrijs.... jeetje nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu zitten die andere bewoners met die rot baby opgescheept![]()
Zo enorm mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gekrijs.... jeetje nooit aan beginnen.
Ey Wytske krijgt haar eigen repotage!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo enorm mee eens![]()
.
Dat gekrijs.
Zoals Gordon al zei: "ik vind kinderen geweldig ... op foto's"
Morgen in de winkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Wytske krijgt haar eigen repotage!
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Kinderen kunnen hartstikke tof zijn..
.
Ja, zoalsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] en dan ben ik geen kind meer
Officiëel dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] en dan ben ik geen kind meer
Inderdaad.quote:
Kan wel... maar meestal pas als ze wat ouder zijn...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
.
Wat vind jij 'ouder'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan wel... maar meestal pas als ze wat ouder zijn...
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat vind jij 'ouder'?
Het ligt volgens mij echt niet aan de leeftijd.
Meer aan het milieu waarin ze opgegroeid zijn, de vrienden met wie ze omgaan, etc.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).
Hehe, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Zodra kinderen kunnen lopen en praten is voor mij de lol er wel af.
Jij met je mileu's, wat versta je onder normaal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn nichtje is nu 2 1/2.
En ze is echt kei-lief.![]()
![]()
Maar die is ook opgegroeid in een normaal milieu.
Nee man, dan kun je ze juist gaan vormen naar je eigen wil!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Met (kleine) kinderen kun je meer doen: spelen, praten, lachen, lopen, wandelen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Die kunnen ook best vervelend zijn idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij met je mileu's, wat versta je onder normaal?
Inderdaad, dan word het pas leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, dan kun je ze juist gaan vormen naar je eigen wil!
Zo heb ik een demonisch leger van neefjes, nichtjes en natuurlijk mijn broertje gecreëerd.![]()
En wat normaal is kun je dan zelf wel definiëren, toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...
Zeg dummie, ik vroeg wat je verstond onder normaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...
Idd. Op die leeftijd zijn het netquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word het pas leuk.
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk. Zo'n kind snapt werkelijk waar HELEMAAL niets, krijst, poept enz.
Nee, inderdaad: een kind van drie jaar snapt niks en krijst en poept de hele dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk.
"Dummie", je weet zelf toch wel wat normaal is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeg dummie, ik vroeg wat je verstond onder normaal.
Niet het woord 'milieu' (dat weet ik zelf ook wel).
Ik heb het over kinderen van een jaar of 4.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat normaal is kun je dan zelf wel definiëren, toch?
Niet te erg verwend/verwaarloosd worden, geen verkeerde vrienden, etc...
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het over kinderen van een jaar of 4..
Die kunnen nog niet echt 'verkeerde' vrienden hebben.
Ik had het dan ook niet alleen over vrienden, toen ik het over het normale milieu had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vast wel maar bij het woord 'verkeerde' vrienden zit ik meer te denken aan mensen van onze leeftijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.
Die gaan soms wel al om met oudere jongeren hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel nadenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vast wel maar bij het woord 'verkeerde' vrienden zit ik meer te denken aan mensen van onze leeftijd.
Alsof jij niet meer poept.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word het pas leuk.
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk. Zo'n kind snapt werkelijk waar HELEMAAL niets, krijst, poept enz.
Je kunt vast ook goed moonwalkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met (kleine) kinderen kun je meer doen: spelen, praten, lachen, lopen, wandelen...
Ach het ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gaan soms wel al om met oudere jongeren hoor.
Ja die peuters van tegenwoordig, het gaat echt helemaal de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt vast ook goed moonwalken![]()
.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja die peuters van tegenwoordig, het gaat echt helemaal de verkeerde kant op.Drugs, sex, geweld!
Je bent niet blank?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Maar ik ben niet blank, heb ook geen hoge stem en zit niet aan kleine kinderen.
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent niet blank?
Zo hoor ik ook eens wat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent niet blank?
Zo hoor ik ook eens wat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent niet blank?
Zo hoor ik ook eens wat.
Jullie hebben toch wel eens een foto van mij gezien.quote:
Wist ik al, maar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ja... niet helemaal blank.
Indisch kleurtje.
Wat doet dát er toe?quote:
Op die foto was Dada nog lekker... zucht.quote:
Nu je het zegt... maar als jij zegt "ik ben niet blank" denk ik dat je een enorme neger bent en dat kon ik me niet herinneren. Wel dat je "getint" bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben toch wel eens een foto van mij gezien.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet dát er toe?
Liefde is immers kleurenblind.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... maar als jij zegt "ik ben niet blank" denk ik dat je een enorme neger bent en dat kon ik me niet herinneren. Wel dat je "getint" bent.
En toen was jij er nog niet... zucht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Op die foto was Dada nog lekker... zucht.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Yo, ik ben geen nigga!Jeweettoch?
Half-om-half?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ja... niet helemaal blank.
Indisch kleurtje.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben toch wel eens een foto van mij gezien.![]()
Nou, wat denk je?quote:
Niet om er ook op te mogen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen was jij er nog niet... zucht.
Biologisch experiment?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet om er ook op te mogen.![]()
Wel om hem elk topic in mijn gezicht geworpen te krijgen... "HAH JIJ STAAT ER NIET OP!!!!" Ja... zo gingen de nachtmerries. Elke nacht weer. THE MADNESS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, jij bent van de post-Bupatihaanse generatie.quote:
quote:
Ik heb zoiets nooit hoeven meemaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij zou die pijn ook niet kunnen dragen.
Dan snap ik nog niet hoe je aan drie keer één derde komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meer een internationaal experiment.
Ben jij diegene met het zwart-rood gestreepte badpak in de OP, aan de rechterkant?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jij bent van de post-Bupatihaanse generatie.
Die hebben mijn toffe foto's nooit meegemaakt.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet hoe je aan drie keer één derde komt.![]()
Om drie gelijke delen te krijgen moet je toch in totaal drie nationaliteiten/rassen hebben, hoe krijg je dat voor elkaar met 2 mensen?
Ik ben niet zo'n held met wiskunde.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij diegene met het zwart-rood gestreepte badpak in de OP, aan de rechterkant?
Ik vond het al een beetje 'borst vooruit, lipjes getuit', dat je normaal niet zo kijkt lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daar deed ik de Zoolander-look naZo zie ik er normaal niet uit.
Ik heb nog nooit een normale (lees: serieuze) foto van jou gezien. Altijd die gekke bekken van jou. Dat kan niet meer als je volwassen bent hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
PS:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje 'borst vooruit, lipjes getuit', dat je normaal niet zo kijkt lijkt me logisch.
In die andere OP kijk je ook al een beetje... um, scheef.
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een normale (lees: serieuze) foto van jou gezien. Altijd die gekke bekken van jou. Dat kan niet meer als je volwassen bent hoor!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik nou eenmaal.
Het is gewoon leuker om naar mij te kijken als ik gekke bekken trek.
Ja!quote:
quote:
En met die mysterieuze woorden liet hij de makkelijk onder de indruk te krijgen Zhenar stomverbaasd achter...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Mits je me gezien hebt met een serieuze kop.
Just because you have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that you too can't die in a freak gasoline fight accident.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Sinds die film is het mijn droom om als ik oud ben te sterven in eenfreak gasoline accident
!
There was a moment, when she was being sandwiched by the Finnish dwarves and the Maouri tribesmen, when I realised... "I love that girl!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Just because you have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that you too can't die in a freak gasoline fight accident.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
There was a moment, when she was being sandwiched by the Finnish dwarves and the Maouri tribesmen, when I realised... "I love that girl!"
Anastamawattes?quote:
Eindelijk is hij eens nuttig voor Ajax.quote:
Pfff!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef LeBeau het volgende:
Nu ik die quotes lees wil ik erg graag Zoolander een keer kijken.
Een of andere Griek.quote:
Door deze opmerking weet ik eindelijk dat de barbapapa-figuren eigenlijk suikerspinnen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een of andere Griek.
De neef van Papalamepiemelos.
Ik in ieder geval niet.quote:
Goh, boeiend.quote:
quote:
Natuurlijk vind ik het niet écht erg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat nu de "Ik-gebruikte-een-[afbeelding]-als-PI-dus-ik-ben-niet-serieus-smoes" zou komen..
Ga je weer heel vreemd praten en posten zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Pffffft, ik ben een beetje bezopen.
Victor, dood? Ik heb dan al twee weken niet gekeken, maar is ie dood?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef timbob het volgende:
zeg
hoe is victor dood gegaan in ONM?
dat was vroeger altijd zo'n lekkere hufter
ONM = nu reeds kut.
ik las het zonet in het ONM topic..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Victor, dood? Ik heb dan al twee weken niet gekeken, maar is ie dood?
Neeeeee, dan had ik dat al lang al gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je weer heel vreemd praten en posten zo
Maar dat is fictief dusquote:GODVER!!!@@3!11!!11!1 :Lr![]()
![]()
![]()
L:r
![]()
![]()
WAT LAAG, hoe triest kun je zijn????![]()
![]()
![]()
![]()
Tuyurlijk zij heeft tieten als Charisma Carpenter, maar HALLO, hget ois verder een domme dood!!@3## :R ?:r
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeeee, dan had ik dat al lang al gedaan
Voor jou een impressie van wat je mist dus:
[..]
Maar dat is fictief dus
stel je voor dat er niet elke seconde iemand stierf, maar wel elke ...... (zoek het lekker zelf maar op) iemand geboren werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het niet écht erg.
Want wát is erg?
Zeg nou zelf... Een beetje zitten zeuren over een meervoudsvorm, terwijl er om de seconde iemand sterft.Niet zo netjes, Buup.
Dit is een goede post om de schijnheilige [afbeelding]-PI te gaan gebruiken
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zieligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef timbob het volgende:
ik krijg trouwens altijd de neiging mensen die Euri zeggen een peut te geven tegen danwel de neus of danwel de nier..
maar das misschien heel persoonlijk
achquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zielig
Hoewel ze vaker 'uuuuuro' zegt en het dan ook steevast (FOUT) omrekent naar de guldenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zielig
Ze heeft al een kunstheup dus tja....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ach
zo'n oma kan wel een niertje missen![]()
Dat zei ik niet
een rembrandt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft al een kunstheup dus tja....
Das Wouter Bosquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
het lijkt mij een behoorlijk ouwe vent.
Nee een kunstheup.quote:
Ik vind hem niet leuk.... maar dat heb ik bij bijna ál jouw avatarsquote:
Dat was symbolisch bedoeldquote:
Das geen Nederlanderquote:en arnold dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk.... maar dat heb ik bij bijna ál jouw avatars
Renee was haar geheugen kwijt-->Doktertje ging experimenteren op haar met onderzoek van Victor-->Victor las dat in een blad (hij was in Parijs) en kwam terug.-->Ging toen zelf experimenteren-->Deed Elektrostimulatie op Renée en gebruikte zichzelf als afleider--> Victor dood, Renée genezen-->Renee kreeg toch ineens een hartinfarct, Renée dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ik las het zonet in het ONM topic..
en renee ook
en lizet ook..
oftewel, de oude garde wilde iets anders gaan doen en wordt creatief uit de serie geschreven.
nu mogen de fort alpha drop-outs het overnemen.
En hoe is Joyce hieronder? Is ze al gek verklaard?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Renee was haar geheugen kwijt-->Doktertje ging experimenteren op haar met onderzoek van Victor-->Victor las dat in een blad (hij was in Parijs) en kwam terug.-->Ging toen zelf experimenteren-->Deed Elektrostimulatie op Renée en gebruikte zichzelf als afleider--> Victor dood, Renée genezen-->Renee kreeg toch ineens een hartinfarct, Renée dood.
En Lisette is niet dood, die is naar het buitenland.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Ook mijn American History X avatar?
[afbeelding]
Toen keek ik nog niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef timbob het volgende:
HA!
te lame.
we bedenken ineens hele toffe sci-fi medische dingen die nergens op slaan en dan gaan er mensen dood en genezen worden
vroeger, toen frank nog gewoon in coma lag, was ONM nog leuk.
Speciaal voor jou en svenniepennie heb ik weer mijn AHX avatar terug. Ik wou alleen pberends even opgeilenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
Wouter Bos is een verschrikkelijke man.
Ik sta niet achter Pvda, maar had hem liever als MP dan JPquote:
Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en svenniepennie heb ik weer mijn AHX avatar terug. Ik wou alleen pberends even opgeilen
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.quote:
Tjah, Pim is er niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.
En nu ga ik slapen.
Maar best een leuk hoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.
Zijn kontje schijnt zijn handelsmerk te zijn. Toch?quote:
Het is eng. Ik weet het. Ik doe het wel, maar verander het terug naar wat zij (svensational, bupatih, BVO, Tania18, babette21 en MissBliss) willen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf mijn avatar niet aan te passen, al die kritiek.
Wat een dramatische instelling zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
Ik doe het wel, maar verander het terug naar wat zij (svensational, bupatih en, Tania18, babette21 en MissBliss) willen.
Ja.........quote:
Deze isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf mijn avatar niet aan te passen, al die kritiek.
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet jou erbij te zetten
+ BVO
Ja maar nou heb je pberends helemaal wild gemaakt. Maar aan de andere kant, ik weet nog steeds niet of ie op mannen of op vrouwen valt. Misschien beidequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.........
Maar bij nader inzien bedoelde ik Zhenar.
Ja maar je hippe G-Star broek mag best een scheurtje in hebben hoor. Is weer inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee het was donker en mijn hippe G-Star broek heeft het met succes doorstaan!![]()
Ben je hem nog niet zat?quote:
En ik maar denken... hij zeurt omdat ie er niet bijzit. Maar jah, niet iedereen lijkt op bupatihquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over..
Maar dat je je laat leiden door andermans meningen.. Doe ik nooit, vandaar ook wel mijn "slechte" smaak denk ik.
Volgens mij vrouwen.... en er is niks mis mee pberends eens gek te maken... hoewel ik betwijfel of ik dat kan aangezien ik niet als Charisma Carpenter uitgerust benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar nou heb je pberends helemaal wild gemaakt. Maar aan de andere kant, ik weet nog steeds niet of ie op mannen of op vrouwen valt. Misschien beide
Neequote:
Je lijkt best op haarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij vrouwen.... en er is niks mis mee pberends eens gek te maken... hoewel ik betwijfel of ik dat kan aangezien ik niet als Charisma Carpenter uitgerust ben
Ja, dat grote tieten lang niet altijd mooier zijn dan kleine.quote:
Dat vind ik ookquote:
Whehehehe, nou ja iig bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lijkt best op haarAlleen, je bent gewoon meer de bereikbare versie, zeg maar (en das als een compliment bedoeld
)
True. Ik bedoel.. Lolo Ferrariquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat grote tieten lang niet altijd mooier zijn dan kleine..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik weet nog wel dat je hem een keer had veranderd voor een foto van dezelfde vent
Het gaat gewoon om dieprodent-smile
Nu heb ik jequote:
Is dat weer???????quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Hey, volg jij ANTM eigenlijk nog een beetje? Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe.![]()
Idd! Is toch net afgelopen?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:07 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb zin in Sinterklaas!
Ik weet al wat ik krijg...:Aah wat leuk. Ik weet al wat ik krijg met kerst en sinterklaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Hehe, ik vier het ook altijd met vrienden en zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Dizer, wij doen 'thuis' ook niets aan sinterklaaskado's hoor (en kerst sowieso niet). Maar ik vier het altijd met mijn vriendinnengroepje van school. (chocoladefondeu ofzo).
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Dizer
Kerst gaat om de gedachte inderdaad. Geloven in Jezusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:28 schreef Airelle het volgende:
Sinterklaas gaat ook om kado's. Kerst niet per se (vind ik).
Nou dat is het voor mij ook niet helemaal maargoed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kerst gaat om de gedachte inderdaad. Geloven in Jezus
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is het voor mij ook niet helemaal maargoed.
*geeft aandacht... ga je mee douchen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom voel ik me altijd genegeerd door jullie....
![]()
Que?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Oeeh.. ik moet douchen enzo, ik krijg om 11:15 mijn lenzen![]()
gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk een in mijn FB.
Sinds gister...
Ik heb normaal een bril en zo, nu neem ik (omdat ik met tennis slecht zie en zo) contactlenzenquote:
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom voel ik me altijd genegeerd door jullie....
![]()
Je vraagt wel veel aandacht hoor, zit je probleem niet daar? Dat je dus te veel aandacht vraagt?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellig!
Zeep jij mij eerst in?
En was je dan ook mijn haar?
En scrubben is ook wel fijn...
![]()
Is dat het?quote:
Ik moest toch zo 123 wat verzinnenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat het?
Ik ben gewoon te intergent voor jullie.
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Dizer het volgende:
Je vraagt wel veel aandacht hoor, zit je probleem niet daar? Dat je dus te veel aandacht vraagt?
[/psychiater-Dizer]
Er bestaat vast wel therapie voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
Iedereen zegt altijd dat ik aandachtsgeil ben... en dat valt best mee, vind je niet?
![]()
Mijn ex-therapeut denkt daar anders over...quote:
Ah, op die fiets (om er maar even een leuke uitdrukking tegenaan te gooien ... NOTquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn ex-therapeut denkt daar anders over...
En intergent is een verbastering van intelligent. Een meisje die ik ooit kende dacht echter dat intergent het bestaande woord voor slim was... Sindsdien (en da's al lang) hou ik die erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |