Oh, jij bent van de post-Bupatihaanse generatie.quote:
quote:
Ik heb zoiets nooit hoeven meemaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij zou die pijn ook niet kunnen dragen.
Dan snap ik nog niet hoe je aan drie keer één derde komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meer een internationaal experiment.
Ben jij diegene met het zwart-rood gestreepte badpak in de OP, aan de rechterkant?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jij bent van de post-Bupatihaanse generatie.
Die hebben mijn toffe foto's nooit meegemaakt.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet hoe je aan drie keer één derde komt.![]()
Om drie gelijke delen te krijgen moet je toch in totaal drie nationaliteiten/rassen hebben, hoe krijg je dat voor elkaar met 2 mensen?
Ik ben niet zo'n held met wiskunde.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij diegene met het zwart-rood gestreepte badpak in de OP, aan de rechterkant?
Ik vond het al een beetje 'borst vooruit, lipjes getuit', dat je normaal niet zo kijkt lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daar deed ik de Zoolander-look naZo zie ik er normaal niet uit.
Ik heb nog nooit een normale (lees: serieuze) foto van jou gezien. Altijd die gekke bekken van jou. Dat kan niet meer als je volwassen bent hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
PS:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje 'borst vooruit, lipjes getuit', dat je normaal niet zo kijkt lijkt me logisch.
In die andere OP kijk je ook al een beetje... um, scheef.
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een normale (lees: serieuze) foto van jou gezien. Altijd die gekke bekken van jou. Dat kan niet meer als je volwassen bent hoor!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik nou eenmaal.
Het is gewoon leuker om naar mij te kijken als ik gekke bekken trek.
Ja!quote:
quote:
En met die mysterieuze woorden liet hij de makkelijk onder de indruk te krijgen Zhenar stomverbaasd achter...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Mits je me gezien hebt met een serieuze kop.
Just because you have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that you too can't die in a freak gasoline fight accident.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Sinds die film is het mijn droom om als ik oud ben te sterven in eenfreak gasoline accident
!
There was a moment, when she was being sandwiched by the Finnish dwarves and the Maouri tribesmen, when I realised... "I love that girl!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Just because you have chiseled abs and stunning features, it doesn't mean that you too can't die in a freak gasoline fight accident.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
There was a moment, when she was being sandwiched by the Finnish dwarves and the Maouri tribesmen, when I realised... "I love that girl!"
Anastamawattes?quote:
Eindelijk is hij eens nuttig voor Ajax.quote:
Pfff!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef LeBeau het volgende:
Nu ik die quotes lees wil ik erg graag Zoolander een keer kijken.
Een of andere Griek.quote:
Door deze opmerking weet ik eindelijk dat de barbapapa-figuren eigenlijk suikerspinnen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een of andere Griek.
De neef van Papalamepiemelos.
Ik in ieder geval niet.quote:
Goh, boeiend.quote:
-als-PI-dus-ik-ben-niet-serieus-smoes" zou komen.
quote:
Natuurlijk vind ik het niet écht erg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat nu de "Ik-gebruikte-een-[afbeelding]-als-PI-dus-ik-ben-niet-serieus-smoes" zou komen..
-PI te gaan gebruiken
Ga je weer heel vreemd praten en posten zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Pffffft, ik ben een beetje bezopen.
Victor, dood? Ik heb dan al twee weken niet gekeken, maar is ie dood?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef timbob het volgende:
zeg
hoe is victor dood gegaan in ONM?
dat was vroeger altijd zo'n lekkere hufter
ONM = nu reeds kut.
ik las het zonet in het ONM topic..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Victor, dood? Ik heb dan al twee weken niet gekeken, maar is ie dood?
Neeeeee, dan had ik dat al lang al gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je weer heel vreemd praten en posten zo
Maar dat is fictief dusquote:GODVER!!!@@3!11!!11!1 :Lr![]()
![]()
![]()
L:r
![]()
![]()
WAT LAAG, hoe triest kun je zijn????![]()
![]()
![]()
![]()
Tuyurlijk zij heeft tieten als Charisma Carpenter, maar HALLO, hget ois verder een domme dood!!@3## :R ?:r
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeeee, dan had ik dat al lang al gedaan
Voor jou een impressie van wat je mist dus:
[..]
Maar dat is fictief dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |