Ik heb m'n zus niet meer gesproken. Ze was naar de stad vanmiddag, heeft daar gegeten, en toen ze net thuis kwam was ik weg en nu is ze oppassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe is het afgelopen met JK?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het AD vonden al die ex-Dancing With The Star-gasten dat Irene moest winnen.quote:
kan iemand ff een verslag doen van deze fok dag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!quote:
Rot eens opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!
Hoi Dizer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!
Wat zeg je nou? Je dicrimineert gewoon!! Waar slaat dat nou weer op, waarom zou ik naar mijn eigen land moeten oprotten?quote:
Vergelijk me niet met die vieze nep-hollanderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Dizer.!
Beter je best doen met je klonen..
Ok, dit is niet grappig...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met die vieze nep-hollander
Mijn kloon-detector ging weer eens af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met die vieze nep-hollander
Misschien omdat ie ook niet hier is geboren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Wat grappig dat je dezelfde schrijfwijze hebt als Dizer.![]()
.
Jah, dus het kan ook iemand anders zijn die zin heeft in een matige grapquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom gaat Yvonne de crew verlaten? Deel2
En jij grappen maken over mijn naam en als slaaf werkend op Sharm El Sheikh ook nietquote:
Jaaaaaja, Dizer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah, dus het kan ook iemand anders zijn die zin heeft in een matige grap
Dan hoop ik dat ik je daar niet tegenkomquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
En jij grappen maken over mijn naam en als slaaf werkend op Sharm El Sheikh ook niet
Nou.. ik ben het echt niet. Volgens mij is het Svenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaja, Dizer.!
We kennen je nu toch al langer dan vandaag.
Volgens mij ben jij hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaja, Dizer.!
We kennen je nu toch al langer dan vandaag.
Yeah right.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ik ben het echt niet. Volgens mij is het Sven
Nee, het kan Bupa niet zijn. Die heeft maar twee klonnen en die erkent ie ook als zijn kloonquote:
Ik zou beter mijn best doen met een icoontje en ik zou een minder lange naam kiezen.quote:
Dat kan toch ook net zo goed iemand anders zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yeah right.
Jij bent de enige van de SHO'ers die in het tweede deel van die FB-reeks postte.
Je postte om 21:11 een opmerking en binnen 7 minuten had jij je kloontje klaar.
En oh ja: hij gaat alleen op jou(w reacties) in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan toch ook net zo goed iemand anders zijn?![]()
Had ie gewildquote:
Wou je zeggen dat ik zo een lelijke icon zou maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou beter mijn best doen met een icoontje en ik zou een minder lange naam kiezen.
Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Had ie gewild.
ELM's tactiek:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of niet![]()
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ELM's tactiek:
- Hind belachelijk maken, omdat hij denkt dat het BVO is.
DUDE!!!
Denk je nou echt dat, als BVO het zou zijn, hierin zou trappen/happen en 'boos' zou worden?
Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of niet![]()
Wel.quote:
Opeens post jij hier weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
Hoe vaak zou Dizer zich al gerukt hebben op het filmpje met Carpenter?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel.
Eentje deel ik met iemand anders.
Twee kloons gebruik ik niet meer.
En die andere zes komen nog wel eens langs op het forum.
Niet gedownload. Duurde me te lang en zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
Hoe vaak zou Dizer zich al gerukt hebben op het filmpje met Carpenter?
Ja Allah behaarde ballahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
Ik ga mijn gebed doen. Al salam oe alekom
Ja doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
Ik ga mijn gebed doen. Al salam oe alekom
Daar ben ik het wel met die Achemd eens jahquote:
Pff, waar was God dan toen ze dingen over mij zeiden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met die Achemd eens jahZulke dingen zeg je niet over God. Ik ben wel Christelijk hoor
Op de wcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, waar was God dan toen ze dingen over mij zeiden?!
!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |