Ik heb m'n zus niet meer gesproken. Ze was naar de stad vanmiddag, heeft daar gegeten, en toen ze net thuis kwam was ik weg en nu is ze oppassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe is het afgelopen met JK?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het AD vonden al die ex-Dancing With The Star-gasten dat Irene moest winnen.quote:
kan iemand ff een verslag doen van deze fok dag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!quote:
Rot eens opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!
Hoi Dizer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Hier zit je... jij neppe hollander! Doen alsof je een hollander bent, terwijl je gewoon een buitenlander bent die een hekel heeft aan buitenlanders. In hel zul je branden!
Wat zeg je nou? Je dicrimineert gewoon!! Waar slaat dat nou weer op, waarom zou ik naar mijn eigen land moeten oprotten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |