Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Had ie gewild.
ELM's tactiek:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of niet![]()
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ELM's tactiek:
- Hind belachelijk maken, omdat hij denkt dat het BVO is.
DUDE!!!
Denk je nou echt dat, als BVO het zou zijn, hierin zou trappen/happen en 'boos' zou worden?
Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind Hind een vuile grafsnol jij ook of niet![]()
Wel.quote:
Opeens post jij hier weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
Hoe vaak zou Dizer zich al gerukt hebben op het filmpje met Carpenter?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel.
Eentje deel ik met iemand anders.
Twee kloons gebruik ik niet meer.
En die andere zes komen nog wel eens langs op het forum.
Niet gedownload. Duurde me te lang en zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
Hoe vaak zou Dizer zich al gerukt hebben op het filmpje met Carpenter?
Ja Allah behaarde ballahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
Ik ga mijn gebed doen. Al salam oe alekom
Ja doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
Ik ga mijn gebed doen. Al salam oe alekom
Daar ben ik het wel met die Achemd eens jahquote:
Pff, waar was God dan toen ze dingen over mij zeiden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met die Achemd eens jahZulke dingen zeg je niet over God. Ik ben wel Christelijk hoor
Op de wcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, waar was God dan toen ze dingen over mij zeiden?!
!
!
"Iedereen gelooft erin, maar ze bestaan niet"quote:
Pissen ze wel?quote:
Vrouwen poepen niet, maar ontussen denk je wel aan anale sex met CC. Dat vind ik hypocriet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo.. hoe komen we anders aan zure regen![]()
Anale sex? Bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, maar ontussen denk je wel aan anale sex met CC. Dat vind ik hypocriet.
Bron: The Mindstate Of Menquote:
Even heel serieus: Dat lijkt me dus totaal niksquote:
Wat een onzin. Volgens mij moet je meer Asstraffic series kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Even heel serieus: Dat lijkt me dus totaal niks
Goeie tip!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijken jullie nu ook de TMF Awards van 2000 op TMF?.
Leuk! Jeugdsentiment!
Vengaboys!. Alice Deejay!
.
Ik ben ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijken jullie nu ook de TMF Awards van 2000 op TMF?.
Leuk! Jeugdsentiment!
Vengaboys!. Alice Deejay!
.
Helaas is daar niet veel in veranderdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |