Dank je voor je tip!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff naar eigenschappen -> dan de locatielink kopieren in Media Player bij URL openen. En dan lukt 't
.
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef MissBliss het volgende:
Kut, PI vergeten [afbeelding]
Oh en wees maar blij met je kiezen die mogen blijven zitten.. bij mij is er nu achter het gat waar hij dus uit is, een soort pijnlijke bobbel ontstaan
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan de streams van Talpa nooit in WMP kijken, er zit dan altijd 3sec van een reclamefilmpje voor ofzo en daarna zwart beeld. En daar blijft het bij mij dan hangen..
Oh, en:. Alicia Keys - MTV Unplugged.
.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ook
Gelukkig kijk ik het niet meer![]()
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadtquote:
Zooooo vervelendquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Maar ik spoel eerst maar vaak met dat ontsmettingsspul, dat is waarschijnlijk toch het enige wat de tandarts erop zegt
Hou op, hou op, hou opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
quote:
Ah ok, dat probeer ik evenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadt. Moet je maar even testen, ik weet het ook niet
.
![]()
Naamtopic
![]()
Ik heb niks gekregenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
Het was alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, dat probeer ik even![]()
Ja werd wel een tijd toch?
![]()
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het opquote:
Oiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het op.
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorrenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef Duiveltja het volgende:
Oi
En heeft Bupa nog "moves" gemaakt?
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorren.
Jij hebt zeker ook al andere plannen, vanavond?![]()
Aan jou heb ik ook niets, in tijden van hoge nood...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroeg
Geld of sociaal doen? Keuzes, keuzes en nog eens keuzes, mijn leven als student is maar wat zwaar![]()
"We"? "WE"???!???? Wie zijn "we"?!???????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee, beslissen we altijd bij de bios
En dus ben je wezen uitslapen tot 14 uur?quote:
Twee tentamens gemaakt vanmorgen... maar morgen ben ik vrij (=vanmiddag niet leren=vrij).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dus ben je wezen uitslapen tot 14 uur?![]()
Luckie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik maar even een Luckie roken, kom ik toch nog een beetje tegemoet aan die orale fixatie.
Had ik al verteld dat ik wederom geen werkzin heb?
Bij deze.
28 oktober pasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Airelle het volgende:
Thuis is van de buis trouwens.
Que?
Ja een programma van Talpa.
Gezellig?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
28 oktober pas. Wel jammer, vond het altijd wel een gezellig programma
. En als we de komende week nu eens met z'n allen gaan kijken ...
.
RR als in RobbieRicardo?quote:
Gooi er maar een blikje RedBull over heenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
RR als in RobbieRicardo?
Oh mn pc is nu op sterven na dood
Nee, lukt nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadt. Moet je maar even testen, ik weet het ook niet
.
![]()
Naamtopic
![]()
Whehehe, lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gooi er maar een blikje RedBull over heen.
Defragmenteren dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me geen goed plan
Het is iets hardware-achtigs, maar geen idee wát dus. Wel eens vaker gehad en het is nu ineens weer terug. Dan is hij ineens zn primary master kwijt en doet hij niks meer dus. Na veel gepiel aan stekkertjes krijg ik hem wel weer aan de gang, maar extreem sloom en hij kan elk moment weer uitvallen. Dus nu zit ik een uur ER te kijken voor die 5 minuten aan het eind, zal je zien dat hij uitvaltquote:
702.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Where my bitches at?
Ja diequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
HW? HeatWave?
Oeh, is hijquote:
Ik denk dat iedereen wel eensquote:
Maar was hij de reden van jouw dronkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eensis, maar het meest van de tijd is hij
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar was hij de reden van jouw dronkenpost???
Proberen kan geen kwaad...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenar![]()
Prompt viel FOK! uit bij mij!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben jij veel aanwezig de laatste tijd![]()
Whehehequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad...![]()
Het hoeft niet uitgebreid hoor!![]()
En je kunt ook fluisteren!![]()
Dat hoopte ik jaquote:PS: ik vind die wending dus best wel interessant; dat stemgebeuren verandert de dynamiek volledig! (Al hoopte ik, net als jij waarschijnlijk, dat Esther in die doos zat: "VERRASSING KARL, I'M BAAAAACK!")
Bij mij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prompt viel FOK! uit bij mij!![]()
Ik heb internet thuis en dwaal soms wat af op het werk – “de boog kan immers niet altijd gespannen blijven”, hm? Vandaar dat ik er zo veel ben.
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Don't you like it?![]()
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe
Nee, je zal het moeten doen met af en toe een bezopen-post van mij.
[..]
Dat hoopte ik ja
Maar die nieuwe stemregels kreeg ik niet helemaal mee, omdat de stream haperde op het moment
Maar ze hebben stemmen die ze kunnen inzetten wanneer ze willen ofzo?
Tja, maar die Belgen hebben dus een heleboel meer stemmen en kunnen gelijk alle Nederlanders eruit kickenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!![]()
![]()
![]()
Euh...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, maar die Belgen hebben dus een heleboel meer stemmen en kunnen gelijk alle Nederlanders eruit kicken
Maar toch: Karl eruit klinkt wel goed natuurlijk![]()
Oh nee, die is immuun..
Volgende keer dan dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Voor de NL'ers is het juist zaak ze vroeg in te zetten, als ze ze sparen liggen ze eruit voordat ze ze gebruiken kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!![]()
![]()
![]()
Je klinkt als een politicus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenar![]()
JEEJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
Voetbal!
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.. Zélfs dat duet met die vent van
. Maroon5.
. is prachtig.
.
En ik heb net een diagnostische toets gemaakt voor m'n tentamen van over 2 weken en ik had 16 v/d 20 vragen goed.. Whoehoe.
Media & cultuur. En dat komt neer op Film-, TV- en nieuwe mediawetenschappen. Dus ja, een beetje wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?
Waar wordt je dan voor opgeleid? Soort van journalist/criticus? Of ook daadwerkelijk in het mediabusiness wereldje?
Thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
De ezel van Rob de Nijs is dood..
Lulquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Stom mens trouwens.
Ja, alleen dan met zwerfhonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
mijn kat moest vandaag naar de dokter...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
heb ik al gewonnen met de verkiezing??!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zijn van die dieren-beulen die dat ezeltje gisternacht hem met een bezem verkracht hebben,
Het was alles kapot van binnen..Zware kneuzingenBelinda Meuldijk vertelde gisteren dat bij Boulevard.. En hij had verschrikkelijk veel pijn !
Nu moest Lessie dat ezel ingeslapen worden...Zei ze vanavond.
Vandaar dat ze zei hij is vermoord..
Ik weet het niet hoor.quote:
Haha, ik had hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
Jeez.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld..
oeh tofquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.
Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh tof![]()
al is het wat jammer dat je de -te vergeten bent
Scherp, schat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
edit: zonder die T op 't laatst was ook leuk geweest
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Of zoals Haaibaaike het mooi kan vertellen:
[..].
Haarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zitten![]()
. AAARGGGHHH!!!! THE HORROR
.
Er moeten nog 3 mensen stemmen, beaverhausen, MissBliss en nog één.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ff serieus, hoe staat 't met de verkiezing??
ik dacht ook dat 't een "zij" was.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
Haar???? Ik dacht dat het een hem was.
En het zijn niet alleen typefouten, hij vergeet vaak gewoon woorden in de zin
en? ga je winnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Er moeten nog 3 mensen stemmen, beaverhausen, MissBliss en nog één.
Ik dacht ook altijd dat het "een van de club" was. Waarom ga je anders met een Peter van der Vorst avater rondfokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haar???? Ik dacht dat het een hem was.
En het zijn niet alleen typefouten, hij vergeet vaak gewoon woorden in de zin
Volgens mij is het een kloon.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zitten![]()
. AAARGGGHHH!!!! THE HORROR
.
We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik..
Eens, maar dan moet ze ons wel betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetje![]()
Fouten zoals zij ze maakt zie je vrijwel nooit hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
typ- en taalfouten zijn irritant, maar niet zeldzaam... [en iig niet bewust / breezergedrag]
Het origineel is beter...... maar van voor jouw tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
WAT een geweldig nummer...
Mylo Vs Gloria Estefan - Doctor Pressure.
Een cursus Nederlands van Bupatih lijkt me beter op zijn plaats.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetje![]()
haha zo zie ik 't ook een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik.
Het origineel van Mylo ken ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het origineel is beter...... maar van voor jouw tijd
ik bedoel uiteraard die van Gloria.....quote:
Ik ben nog net niet zo achterlijk om dat niet te kunnen begrijpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel uiteraard die van Gloria.....
die heb ik nog geplaybacked [goed geschreven Buup??] toen ik een klein Babetje was![]()
quote:
Gloria Estefan - Congoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
WAT een geweldig nummer...
Mylo Vs Gloria Estefan - Doctor Pressure.
Conga is weer een ander nummerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gloria Estefan - Congo
Jammer van deze remix, vind het weinig aan.
Is het een vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik..
Je lijkt net Dizer nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:38 schreef Airelle het volgende:
Ohja die mooie meneer in mijn avatar is Gabriel Rios.
Van dat mooie liedje... Broad Daylight..
En ik als aankomend journalist ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]. Als aankomend jurist (of iets dergelijks) kan ik het natuurlijk niet op mijn geweten hebben om spelfouten te maken
.
Ik ook, vooral door die PvdV avatar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is het een vrouw![]()
Ik dacht dat het een homo was![]()
Door haar zat Linda toen in de bak!quote:
Jij mag het sowieso niet... omdat je Bupatih heet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik als aankomend journalist ook niet..
Weet ik, hij had toen een keer Rob Thomas geloof ik. Maar ik vind het gewoon een echte Dizer-avatar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die heeft geen Gabriel Rios hoor.
Daardoor dacht ik het dus ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door die PvdV avatar..
Zeurpiet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik, hij had toen een keer Rob Thomas geloof ik. Maar ik vind het gewoon een echte Dizer-avatar..
Om maar even aan te geven dat CONGA een beter nummer is (IMHO) dan DOCTOR BEATquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Conga is weer een ander nummer.
Deze remix is juist leuk.
PvdV?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door die PvdV avatar..
Kan ik niet over oordelen... ken het origineel niet van doctor beatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven dat CONGA een beter nummer is (IMHO) dan DOCTOR BEAT.
Peter van de vorstquote:
Is er al gezegd dat dat voor jouw tijd was?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen... ken het origineel niet van doctor beat.
Flauw he? ..
Jaja, ik kom al.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Ben ik een keer op IRC, is Bupatih er niet
Dus Bupatihs mogen geen spelfouten maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij mag het sowieso niet... omdat je Bupatih heet..
Ik was er net 4 maanden toen het een hit was dus ik mag het zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat dat voor jouw tijd was?.
Het is een typefoutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anders paste het toch niet in PvdV.
Dummie.
Oi, ik zei toch niet dat ik 'm stom vondquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, ik zei toch niet dat ik 'm stom vond.
OKquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:03 schreef Airelle het volgende:
Het is geen typefout maar als het dan toch moet doorgaan voor typefout is het tenminste een bewuste.
Dan kunnen we binnenkort allemaal een BVO'tje nemenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_131130.html
irc.fok.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:10 schreef mark_03 het volgende:
Waar is dat IRC, Sven?
Ik ben er nu ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
Dan moet je ook maar iets zeggen Sven....
.
helemaal waar, maar 2004 is nog te kort geleden om het nu alweer retro te laten zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
Zeggen dat msn passé is, is zoooooóóóóóóóó 2004..
Je zit dan ook niet in de goede kanalenquote:
Die zitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal waar, maar 2004 is nog te kort geleden om het nu alweer retro te laten zijn
msn is nog steeds hartstikke gewéést!! Zo.
Ik zat in #sho.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zit dan ook niet in de goede kanalen.
Nee joh, #fok!crew moet je heenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zat in #sho.
Moet ik dan naar PUB of SEX gaan ofzo.
visiteeee......
quote:
Que?quote:
Oh, dat.quote:
Krijg nou tietenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Maak eens een avatar. Iemand..
[afbeelding]
Ze is vanquote:
Ik vind haar de laatste tijd ook wel grappigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is van!!! echt naar
!!! gegaan bij mij de laatste 2 weken.
.
Ik ook, hij is veel te veel in de uitzending de laatste dagen... Linda zal eruit gaan ben ik bang.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben bang dat Rob er niet uitgaat morgen![]()
Ik moet nog anderhalve weekquote:
Mensen die Uni doen hebben helemaal geen herfstvakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalve week.
Mensen die het studentenleven al lang geleden achter zich hebben gelaten ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen die Uni doen hebben helemaal geen herfstvakantie
whehehehe
Ach ja... studenten hebben weer andere dingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Tom_tom- is ook de lul wat betreft het niet hebben van een herfstvakantie
Checkt uw mail ik ben belangrijke informatie aan het sturen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die het studentenleven al lang geleden achter zich hebben gelaten ook niet.
Ik moet het met 24 vrije dagen per jaar doen.
Heb je niets terug?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
Checkt uw mail ik ben belangrijke informatie aan het sturen!
Tof, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb als het goed is een maand kerstvakantie..
Laatste tentamen op 10 december.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tof, hoe doe je dat?
Ik ga waarschijnlijk voor het eerst sinds tijden weer op wintersport in december.
Duiveltja stopt als modquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Checkt uw mail ik ben belangrijke informatie aan het sturen!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Oh trouwens, ben jij nu niet zo'n beetje een jaar mod?
Je mag niet lekken uit de crewfora!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb jij op de middelbare school wel een her gebruikt dan?
Ik wist dat het ongeveer nu wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]!!!!
Vandaag dus precies een jaar!!!!!!
Spank youquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist dat het ongeveer nu was
Gefeliciteerd
Wie?quote:Dus Tommerd is bijna een heel jaar weggeweest!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag niet lekken uit de crewfora!
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef Duiveltja het volgende:!!!!
Op de meetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
![]()
Wanneer krijgen we taartjes?
Met een toefje slagroom?
![]()
![]()
Ligt er een meet in het verschiet?quote:
Waarschijnlijk een [Single]-meet van Duifje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt er een meet in het verschiet?
Waarom weet ik daar niets van?
![]()
Neehee, Cc heb ik btw al eens een keer gemeetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een [Single]-meet van Duifje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh...
Heb je niet "volgende keer... in ER" gezien????!!!!!![]()
!!!!11!!!??????
Ja mn pc was brak rememberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaarHW
heeft hem gefixt!
(hopen we
)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat zouden we toch stil houden?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef Duiveltja het volgende:
Neehee, Cc heb ik btw al eens een keer gemeet
Mooi. Behalve dat officiele coverplaatje. Dat trekt het geheel wat naar beneden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:11 schreef Dizer het volgende:
Sven... Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 9
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:11 schreef Dizer het volgende:
Time flies, hèquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
Om even de roddels op gang te brengen. Het was heel gezellig en tijd ging veel te snel
Jij bent RaaRRR !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
Ook in 't weekend gaat mijn wekker.
Ik slaap meestal in het weekend uit tot een uur of tien. Als ik later wakker word vind ik 't zonde van mijn dag. Behalve als ik de avond ervoor gezopen heb, dan blijf ik wel liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent RaaRRR !
Dat is het eerste wat vrijdagochtend door mijn hoofd gaat: "Ha, morgen en overmorgen geen wekker zetten".
Ja, ik hou van uitslapen.
Oh okay.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
Ik slaap meestal in het weekend uit tot een uur of tien. Als ik later wakker word vind ik 't zonde van mijn dag. Behalve als ik de avond ervoor gezopen heb, dan blijf ik wel liggen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]!!!!
Nah ah... dat srticuleert het zwart/wit gehalte van de filmquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:11 schreef Dizer het volgende:
Mijn wekker gaan van maandag tot en met zondagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
Ook in 't weekend gaat mijn wekker.
ken ik niet, en zo te horen wil ik het niet kennenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er zijn serieus mensen die wroeten een leuk progamma vinden![]()
Denk aan die homo van Theo en Thea die aan het tuinieren is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
ken ik niet, en zo te horen wil ik het niet kennen
Jij hebt echt zo'n softe muzieksmaak!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zaterdag kaartjes halen voor James Blunt
Ik had een ruige muzieksmaak, maar ik ben het overgroeidquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n softe muzieksmaak!
Maar James Blunt is idd cool!
Ze zijn inderdaad niet echt ruig neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef Airelle het volgende:
Puddle of Mudd vind ik alles behalve ruig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Airelle het volgende:
Dizzle? Gaan we nog een keertje tennissen of gaan we wachten tot het heeeeeeel koud wordt??.
Ze hebben een leuk liedjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:39 schreef Airelle het volgende:
Puddle of Mudd vind ik alles behalve ruig.
Oh das niet moeilijk toch, gewoon bij mijn plaatselijke club, hoef je maar 2 uurtjes in de trein te zitten....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]Ja maar waaaaar doen we dat? Das een belangrijkere vraag
+ bus + fiets en zo...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh das niet moeilijk toch, gewoon bij mijn plaatselijke club, hoef je maar 2 uurtjes in de trein te zitten....
Uhh nee, serieus... uhhhhhh geen idee.
Wat moet je leren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Airelle het volgende:
Succes op school (Y).
Ik moet leren vandaag.
Airelle's sig al gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben denk ik Sudoku-addicted (die puzzels met die 9 cijfers in die 9 vakjes).
Tijdens een doorsnee college zie ik er de halve zaal mee zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben denk ik Sudoku-addicted (die puzzels met die 9 cijfers in die 9 vakjes).
Haha, neequote:
Er zijn ook bepaalde Su doku's die ook over schuin een rij waarin geen twee dezelfde cijfers mogen voorkomen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef mark_03 het volgende:
Je hebt ook van die Sudoku's met binnenin 4 van die 3x3 vakjes nog een 3x3 vakje. Ook lastig
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde Su doku's die ook over schuin een rij waarin geen twee dezelfde cijfers mogen voorkomen...
Moest je zoeken ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
Wat is dat nou? Helemaal naar onderen gezakt. Vinden jullie dat normaal ofzo?![]()
![]()
*Troostquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou moe, dat zéi ik toch.....
wat loopt Bupa dan te-en???
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht ook dat 't een "zij" was.....
typ- en taalfouten zijn irritant, maar niet zeldzaam... [en iig niet bewust / breezergedrag]
hij/zij heeft er een handje van om anderen na te praten, en da's zeg maar.... minder prettig
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
in mijn bureaula
vond ik chocola
Komt er een gothic-forumquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt er een gothic-forum???
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegt dat zulke meisje ook mooie kanten hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
dat...sheetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
Hey Beev, jij hebt dat Tournament-sheet nu ook.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegt dat zulke meisje ook mooie kanten hebben![]()
@Tania nee van Gadgets, Video & HiFi
gesoliciteerdquote:
Dat zei ik net ook al tegen mijzelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
Hee, Fok heeft een gadgetsforum. Leuk om te weten
PeRiquote:
Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi!
Ik moet voor school en filosofie-opdracht maken. En ik snars er geen snap van..
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi!
Ik moet voor school en filosofie-opdracht maken. En ik snars er geen snap van..
Hmm, hoe lul ik me hier nou weer uit.quote:
Heb je de NiX-factor gezien? Een of andere kneus zong Margaritha van Marco Borsato als volgt:quote:
Op de PABO?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
Iets met 5 filosofen die allemaal iets anders zeggen over vrije wil/ tegenovergestelde en daar moet ik dan een essay over schrijven wat mijn mening is en met wie dat overeenkomt ofzo
Dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hmm, hoe lul ik me hier nou weer uit.
Sheet = blad
Dat blad.
Pfff, beetje twijfelen aan mijn verbetering?quote:Trouwens... die tournament sheet kan ook niet ... volgens mij klopt het gewoon wat ik intikte.
Welke filosofen? Kant en Hegel zeker iig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
Iets met 5 filosofen die allemaal iets anders zeggen over vrije wil/ tegenovergestelde en daar moet ik dan een essay over schrijven wat mijn mening is en met wie dat overeenkomt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |