+ bus + fiets en zo...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh das niet moeilijk toch, gewoon bij mijn plaatselijke club, hoef je maar 2 uurtjes in de trein te zitten....
Uhh nee, serieus... uhhhhhh geen idee.
Wat moet je leren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Airelle het volgende:
Succes op school (Y).
Ik moet leren vandaag.
Airelle's sig al gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben denk ik Sudoku-addicted (die puzzels met die 9 cijfers in die 9 vakjes).
Tijdens een doorsnee college zie ik er de halve zaal mee zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben denk ik Sudoku-addicted (die puzzels met die 9 cijfers in die 9 vakjes).
Haha, neequote:
Er zijn ook bepaalde Su doku's die ook over schuin een rij waarin geen twee dezelfde cijfers mogen voorkomen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef mark_03 het volgende:
Je hebt ook van die Sudoku's met binnenin 4 van die 3x3 vakjes nog een 3x3 vakje. Ook lastig
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde Su doku's die ook over schuin een rij waarin geen twee dezelfde cijfers mogen voorkomen...
Moest je zoeken ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
Wat is dat nou? Helemaal naar onderen gezakt. Vinden jullie dat normaal ofzo?![]()
![]()
*Troostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |