Dank je voor je tip!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff naar eigenschappen -> dan de locatielink kopieren in Media Player bij URL openen. En dan lukt 't
.
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef MissBliss het volgende:
Kut, PI vergeten [afbeelding]
Oh en wees maar blij met je kiezen die mogen blijven zitten.. bij mij is er nu achter het gat waar hij dus uit is, een soort pijnlijke bobbel ontstaan
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan de streams van Talpa nooit in WMP kijken, er zit dan altijd 3sec van een reclamefilmpje voor ofzo en daarna zwart beeld. En daar blijft het bij mij dan hangen..
Oh, en:. Alicia Keys - MTV Unplugged.
.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ook
Gelukkig kijk ik het niet meer![]()
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadtquote:
Zooooo vervelendquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Maar ik spoel eerst maar vaak met dat ontsmettingsspul, dat is waarschijnlijk toch het enige wat de tandarts erop zegt
Hou op, hou op, hou opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
quote:
Ah ok, dat probeer ik evenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadt. Moet je maar even testen, ik weet het ook niet
.
![]()
Naamtopic
![]()
Ik heb niks gekregenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
Het was alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, dat probeer ik even![]()
Ja werd wel een tijd toch?
![]()
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het opquote:
Oiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het op.
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorrenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef Duiveltja het volgende:
Oi
En heeft Bupa nog "moves" gemaakt?
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorren.
Jij hebt zeker ook al andere plannen, vanavond?![]()
Aan jou heb ik ook niets, in tijden van hoge nood...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroeg
Geld of sociaal doen? Keuzes, keuzes en nog eens keuzes, mijn leven als student is maar wat zwaar![]()
"We"? "WE"???!???? Wie zijn "we"?!???????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee, beslissen we altijd bij de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |