Dank je voor je tip!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff naar eigenschappen -> dan de locatielink kopieren in Media Player bij URL openen. En dan lukt 't
.
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef MissBliss het volgende:
Kut, PI vergeten [afbeelding]
Oh en wees maar blij met je kiezen die mogen blijven zitten.. bij mij is er nu achter het gat waar hij dus uit is, een soort pijnlijke bobbel ontstaan
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zal wel een ontsteking zijn. Misschien is het slim een afspraak te maken bij de tandarts zodat hij er naar kan kijken.
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan de streams van Talpa nooit in WMP kijken, er zit dan altijd 3sec van een reclamefilmpje voor ofzo en daarna zwart beeld. En daar blijft het bij mij dan hangen..
Oh, en:. Alicia Keys - MTV Unplugged.
.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat van die reclame en dat zwarte beeld had ik eerst ook
Gelukkig kijk ik het niet meer![]()
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadtquote:
Zooooo vervelendquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja ik dacht het ook al. Het bleef maar pijn doen maar gisteren die bobbel pas ontdekt want het zit zo ver weg dat ik er met mn tong niet bijkan
Maar ik spoel eerst maar vaak met dat ontsmettingsspul, dat is waarschijnlijk toch het enige wat de tandarts erop zegt
Hou op, hou op, hou opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
quote:
Ah ok, dat probeer ik evenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadt. Moet je maar even testen, ik weet het ook niet
.
![]()
Naamtopic
![]()
Ik heb niks gekregenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n uit de kluiten gewassen spuit gekregen waarmee je diep in die mondwond moet spuiten met zoutoplossing?
Dat vond ik zo horror.
Het was alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, dat probeer ik even![]()
Ja werd wel een tijd toch?
![]()
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het opquote:
Oiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaasch... de laatste was dat mijn leeftijd geen belemmering voor seks was, maar wel voor een serieuze relatie. Dus dan houdt het op.
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorrenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef Duiveltja het volgende:
Oi
En heeft Bupa nog "moves" gemaakt?
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al niet... ik ben me hier toch een partij aan het verdorren.
Jij hebt zeker ook al andere plannen, vanavond?![]()
Aan jou heb ik ook niets, in tijden van hoge nood...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, ik ga of werken of eten, bios en kroeg
Geld of sociaal doen? Keuzes, keuzes en nog eens keuzes, mijn leven als student is maar wat zwaar![]()
"We"? "WE"???!???? Wie zijn "we"?!???????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee, beslissen we altijd bij de bios
En dus ben je wezen uitslapen tot 14 uur?quote:
Twee tentamens gemaakt vanmorgen... maar morgen ben ik vrij (=vanmiddag niet leren=vrij).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dus ben je wezen uitslapen tot 14 uur?![]()
Luckie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik maar even een Luckie roken, kom ik toch nog een beetje tegemoet aan die orale fixatie.
Had ik al verteld dat ik wederom geen werkzin heb?
Bij deze.
28 oktober pasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Airelle het volgende:
Thuis is van de buis trouwens.
Que?
Ja een programma van Talpa.
Gezellig?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
28 oktober pas. Wel jammer, vond het altijd wel een gezellig programma
. En als we de komende week nu eens met z'n allen gaan kijken ...
.
RR als in RobbieRicardo?quote:
Gooi er maar een blikje RedBull over heenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
RR als in RobbieRicardo?
Oh mn pc is nu op sterven na dood
Nee, lukt nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is dat je pas naar eigenschappen gaat als de aflevering begonnen is. Dus dat je dat reclamefilmpje (dat waarschijnlijk apart op de streams staat) niet in je Mediaplayer laadt. Moet je maar even testen, ik weet het ook niet
.
![]()
Naamtopic
![]()
Whehehe, lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gooi er maar een blikje RedBull over heen.
Defragmenteren dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me geen goed plan
Het is iets hardware-achtigs, maar geen idee wát dus. Wel eens vaker gehad en het is nu ineens weer terug. Dan is hij ineens zn primary master kwijt en doet hij niks meer dus. Na veel gepiel aan stekkertjes krijg ik hem wel weer aan de gang, maar extreem sloom en hij kan elk moment weer uitvallen. Dus nu zit ik een uur ER te kijken voor die 5 minuten aan het eind, zal je zien dat hij uitvaltquote:
702.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Where my bitches at?
Ja diequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
HW? HeatWave?
Oeh, is hijquote:
Ik denk dat iedereen wel eensquote:
Maar was hij de reden van jouw dronkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eensis, maar het meest van de tijd is hij
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar was hij de reden van jouw dronkenpost???
Proberen kan geen kwaad...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenar![]()
Prompt viel FOK! uit bij mij!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben jij veel aanwezig de laatste tijd![]()
Whehehequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad...![]()
Het hoeft niet uitgebreid hoor!![]()
En je kunt ook fluisteren!![]()
Dat hoopte ik jaquote:PS: ik vind die wending dus best wel interessant; dat stemgebeuren verandert de dynamiek volledig! (Al hoopte ik, net als jij waarschijnlijk, dat Esther in die doos zat: "VERRASSING KARL, I'M BAAAAACK!")
Bij mij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prompt viel FOK! uit bij mij!![]()
Ik heb internet thuis en dwaal soms wat af op het werk – “de boog kan immers niet altijd gespannen blijven”, hm? Vandaar dat ik er zo veel ben.
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Don't you like it?![]()
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe
Nee, je zal het moeten doen met af en toe een bezopen-post van mij.
[..]
Dat hoopte ik ja
Maar die nieuwe stemregels kreeg ik niet helemaal mee, omdat de stream haperde op het moment
Maar ze hebben stemmen die ze kunnen inzetten wanneer ze willen ofzo?
Tja, maar die Belgen hebben dus een heleboel meer stemmen en kunnen gelijk alle Nederlanders eruit kickenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!![]()
![]()
![]()
Euh...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, maar die Belgen hebben dus een heleboel meer stemmen en kunnen gelijk alle Nederlanders eruit kicken
Maar toch: Karl eruit klinkt wel goed natuurlijk![]()
Oh nee, die is immuun..
Volgende keer dan dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Voor de NL'ers is het juist zaak ze vroeg in te zetten, als ze ze sparen liggen ze eruit voordat ze ze gebruiken kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. En zo kunnen ze stemmen sparen en dus in een later stadium (als ze dan nog meedoen) KEIHARD iemand eruit kicken!!!!![]()
![]()
![]()
Je klinkt als een politicus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenar![]()
JEEJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
Voetbal!
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.. Zélfs dat duet met die vent van
. Maroon5.
. is prachtig.
.
En ik heb net een diagnostische toets gemaakt voor m'n tentamen van over 2 weken en ik had 16 v/d 20 vragen goed.. Whoehoe.
Media & cultuur. En dat komt neer op Film-, TV- en nieuwe mediawetenschappen. Dus ja, een beetje wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?
Waar wordt je dan voor opgeleid? Soort van journalist/criticus? Of ook daadwerkelijk in het mediabusiness wereldje?
Thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
De ezel van Rob de Nijs is dood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |