Je klinkt als een politicus.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid wou vertellen had ik dat al lang gedaan Zhenar![]()
JEEJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
Voetbal!
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, want ik heb vanavond een feest. Maar ik ga het tapen, want Alicia Keys draag ik een warm hart toe.. Zélfs dat duet met die vent van
. Maroon5.
. is prachtig.
.
En ik heb net een diagnostische toets gemaakt voor m'n tentamen van over 2 weken en ik had 16 v/d 20 vragen goed.. Whoehoe.
Media & cultuur. En dat komt neer op Film-, TV- en nieuwe mediawetenschappen. Dus ja, een beetje wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef Airelle het volgende:
Tof!!! Je deed Media wetenschappen he?
Waar wordt je dan voor opgeleid? Soort van journalist/criticus? Of ook daadwerkelijk in het mediabusiness wereldje?
Thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
Ben ik vrij is er niets leuks op de tv (ja alicia keys unplugged maar das pas keilaat!).
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
De ezel van Rob de Nijs is dood..
Lulquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Stom mens trouwens.
Ja, alleen dan met zwerfhonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze is toch een soort Erodome die met paarden en apen in bed slaapt ofzo?
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
mijn kat moest vandaag naar de dokter...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
heb ik al gewonnen met de verkiezing??!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zijn van die dieren-beulen die dat ezeltje gisternacht hem met een bezem verkracht hebben,
Het was alles kapot van binnen..Zware kneuzingenBelinda Meuldijk vertelde gisteren dat bij Boulevard.. En hij had verschrikkelijk veel pijn !
Nu moest Lessie dat ezel ingeslapen worden...Zei ze vanavond.
Vandaar dat ze zei hij is vermoord..
Ik weet het niet hoor.quote:
Haha, ik had hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LulIk las het verkeerd.
Ik las:
"Die ezel van een Rob de Nijs is dood.."
Jeez.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, z'n ezel is vermoord door een paar randdebielen. Geslagen, geschopt, met een stok mishandeld..
oeh tofquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Ja, je bent nu officieel Babet van het jaar 2005.
Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh tof![]()
al is het wat jammer dat je de -te vergeten bent
Scherp, schat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
edit: zonder die T op 't laatst was ook leuk geweest
Die verschrikkelijke genante typfouten die in elke post van haar zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Of zoals Haaibaaike het mooi kan vertellen:
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |