Laatste.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:59 schreef Airelle het volgende:
Waar moet ik stemmen beev?
Sho-TOUR. of BN'ers?
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:02 schreef Airelle het volgende:
Bij dezen
Nou ja, ergeren...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:04 schreef Airelle het volgende:
Erger jij je aan mensen die 'bij dezen' als 'bij deze' of 'bijdeze' schrijven?.
Ja, die dus. En [Singles] in GC waar ze altijd postte, mag niet meer.quote:
Mag de rest ook komenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die dus. En [Singles] in GC waar ze altijd postte, mag niet meer.
Wat denk je?quote:
Tuurlijk weet ik dat wel, dan ben je jarigquote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je?
Pfff, jullie vergeten het toch weer.Net als vorig jaar.
Oh ja, kut. Dat wou ik nog doen met dat nadoen-gebeuren.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je?
Pfff, jullie vergeten het toch weer.Net als volgend jaar.
Ik heb het topic anders geopend.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuukie
Mijn missie is geslaagd.
trut die je d'r bent.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel, dan ben je jarig![]()
Dat zou ik toch nooit vergeten![]()
Gelukkig stond het in je profiel
Uuuuuhm.....quote:
Maar ik begon ermee.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het topic anders geopend..
We kunnen er eentje uitzonderen voor jequote:Op donderdag 29 september 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uuuuuhm.....iedereen bedoel je??
Hihihiquote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuukie
Mijn missie is geslaagd.
Ik ook wel eens, is volkomen normaalquote:
geen kliekjes gedrag hequote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We kunnen er eentje uitzonderen voor je![]()
Want dat is helemaal niet sneu ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
Als jullie weer eens een naamtopic voor mij(n verjaardag) vergeten....dan edit ik de TT zelf wel.![]()
![]()
Maar nu moet je wel hier blijven, natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We kunnen er eentje uitzonderen voor je![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Want dat is helemaal niet sneu ofzo![]()
quote:
Jij ook wel eens?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook wel eens, is volkomen normaal [afbeelding]
Minder sneu dan een verjaardagstopic voor Bupatih vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
das slimquote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Levende kleurplaat vergeet jequote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk, blauw, 28, Zuid-Limburg, Nerd, Autofreak, Filmfanaat, Kroegtijger en wodkaliefhebber
Voor meer vragen, nou ja... die zie ik dan wel komen
Precies.quote:
Oiquote:
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef TheThirdMark het volgende:
alvast feli dan maar, mijn geheugen kenende vergeet ik het toch
Ja halloquote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik begon ermee.
En jij moet mij altijd na-apen!!!!!111
Eerst met de OP bijhouden, toen met dat avatar+sig en ondertitel-gedoe...toen met het imiteren dmv posts, nu dit!!!
LAAT ME TOCH EENS MET RUST, ENGE STALKER!!!!!
WAAAHH!!! IK WORD GEKKK!!!!![]()
![]()
Leef je uitquote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk, blauw, 28, Zuid-Limburg, Nerd, Autofreak, Filmfanaat, Kroegtijger en wodkaliefhebber
Voor de rest kent ze hier haast niemand, toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
En jij gebruikte mij als lokkertje voor Mukie, dus ik mag dat.
Hij moet eerst leren spellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Welkom enzo.
Ik geloof dat ze mij ook wel kentquote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de rest kent ze hier haast niemand, toch?
Ik zei toch ook "haast"quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze mij ook wel kent
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leef je uit [afbeelding]
Tof!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben boven de 16 en drink geen breezahs, noch heb ik een CU2-site of ben ik op sugababes gespotquote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leef je uit [afbeelding]
Maar wil je nou saus erop of ernaast?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben boven de 16 en drink geen breezahs, noch heb ik een CU2-site of ben ik op sugababes gespot
ligt aan het vleesquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wil je nou saus erop of ernaast?
Beetje bruin, jong en goed doorbakken vlees?quote:
doorbakkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje bruin, jong en goed doorbakken vlees?
Oh.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
doorbakken![]()
Ik ga voor medium en veel ook![]()
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
Maar vertel eens, wat maakt SHO zo geweldig?
Hey, ik ook hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijk.
En ik nu ook evenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ook hoor
Oh en mukie: onze meets gaan wél door...
Naja, meets.. 1 tot nu toe
Het kan niet op.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijk.
Tania18, niksan, MissBliss, Dizer, LeBeau, beaverhausen, Bupatih, Svensational, BVO, bar_rel, _ELMaikel_, mark_03, Airelle, babette21, toetatoet, Tom_Tom-, PeRi, Skaai, Duiveltja, Copycat, pberends, Dada en Zhenar.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
Over vanalles en nog wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
En waar discussieren jullie zoal over?
Euh...ik heet nog steeds Bupa hoor.quote:Sven, jij maakt elk topic toch speciaal?
Nee idd, wat we ook doen, je blijft maar over jezelf pratenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar meestal draait het om mij.Kunnen die lieverds ook niets aan doen.
Het zijn elke keer dezelfde tournaments hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
We houden trouwens ook hele toffe tournaments
Heb je cola op ofzo? Je bent nu net zo ad rem als ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee idd, wat we ook doen, je blijft maar over jezelf praten![]()
Die eerste is oninteressantquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zijn elke keer dezelfde tournaments hoor.
Ik wacht nog steeds op de Favoriete Andijvie 2005-, de Wie is toffer: MissBliss of ZOWIEE?- en de Bupa van het Jaar-toernooien...
Eerste: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die eerste is oninteressant
Die tweede is natuurlijk wel duidelijk
Die derde is nutteloos
ZOWIEE leeft voort in mij, dus je hoeft haar niet te missen Bupaquote:Op donderdag 29 september 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerste: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.
Tweede: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.Euh..ik bedoel: ZOWIEE was anders ook héél tof.
Derde: Oh ja..Die win ik toch op mijn sloffen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE leeft voort in mij, dus je hoeft haar niet te missen Bupa![]()
![]()
![]()
Lion King.quote:Hear the words and have faith
Have faith
She lives in you
She lives in me
She watches over
Everything we see
Into the water
Into the truth
In your reflection
She lives in you
*stil*quote:
Ik ben the master in alles, Airelle.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Buup???
Jij was goed in streams omzetten in MP3 he?.
Behalve in programma's kijken op de talpa-sitequote:Op donderdag 29 september 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben the master in alles, Airelle.
Hela, hela, hela...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve in programma's kijken op de talpa-site
past wel in mn straatjequote:Op donderdag 29 september 2005 17:44 schreef BVO het volgende:
Politiek, Muziek, Mannen, Vrouwen, Sport, Televisie, Films, Showbizz, School, Werk, Onzin, Liefde, Verdriet, enz.....
Leukste SHO-user.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
wat houden die tournaments in dan
Interesse
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
Bupa, je bent een schat.
Wende Snijders.
Mooi was die tijd...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leukste SHO-user.
En één keer in het jaar (ongeveer gelijk met het algemene Fok!-tournament), zo in december, een tournament met allerlei verschillende dingen waarvoor je kan winnen.
Die van vorig jaar ziet er zo uit: De FOK SHO Awards 2004!! De uitslagen
quote:Grappigste User
Bupatih IIIIIIIIIIIIII (14 stemmen)
quote:De grootste dorpsgek van SHO
Bupatih IIII (4 stemmen)
Wat hij zegt.quote:
Snijders?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
Bupa, je bent een schat.
Wende Snijders.
ik ga voor de De Georgina Verbaans tieten Awardquote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leukste SHO-user.
En één keer in het jaar (ongeveer gelijk met het algemene Fok!-tournament), zo in december, een tournament met allerlei verschillende dingen waarvoor je kan winnen.
Hoeveel stemmen had jij voor grappigste SHO user ?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe, onbekende mensen!
Heeft er iemand traangas?
ik ben best lief hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe, onbekende mensen!
Heeft er iemand traangas?
Oeh...dan mag je wel je best doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ga voor de De Georgina Verbaans tieten Award![]()
Ik ga pas een paar maanden mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen had jij voor grappigste SHO user ?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh...dan mag je wel je best doen.![]()
quote:
Lees je in.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee johquote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TheThirdMark --> Mark_03[afbeelding]
Had ik stiekum al gedaan! Hihiquote:
geen idee, zou je het kunnen eten?quote:
Was wel verdacht.quote:
Dat is mijn manier om SHO-gasten te prikkelen... MAAR JIJ ONDERMIJNT DAT WEER EENS!!!!!11!!!!!!!1!~!1!@!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag dan niet naar de bekende weg.
Het klinkt als schimmel, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen idee, zou je het kunnen eten?
Hmm, met wat saus erop (of ernaast)quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen idee, zou je het kunnen eten?
JA DOE DAN NIET ZO RAAR!!!! EN ZEG GEWOON DAT JE ZE PRIKKELT, MAN!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is mijn manier om SHO-gasten te prikkelen... MAAR JIJ ONDERMIJNT DAT WEER EENS!!!!!11!!!!!!!1!~!1!@!!!!!
1
!!!~1!@
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Ohja, 0 awards voor mijquote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leukste SHO-user.
zo oud ben ik nu ook weer nietquote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het klinkt als schimmel, dus ik denk het niet.![]()
![]()
rauwquote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, met wat saus erop (of ernaast)
Yepquote:Op donderdag 29 september 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
Maareh, Mukie is dus nieuw in SC.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JA DOE DAN NIET ZO RAAR!!!! EN ZEG GEWOON DAT JE ZE PRIKKELT, MAN!!!!!![]()
?P!(!!O :Rrr:R
: r!!
Mooi was dat, hèquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, 0 awards voor mij
MAARRRRRRRRR................... wel winnares van het ShowChat-tournament
En daar teer je nog steeds op.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, 0 awards voor mij
quote:
Muukquote:
Ja. Dat het gezellig is.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WIL JE DAAR SOMS IETS MEE ZEGGEN?!
![]()
En je zit nog steeds in het toernooi van 2005quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, 0 awards voor mij
Hoe issie?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Muuk
[..]
Ja. Dat het gezellig is.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En je zit nog steeds in het toernooi van 2005.
HOU JE BEK JALOERSE RELNICHT!!1!11!1quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En daar teer je nog steeds op.Sneutje.
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]Is dat toernooi nóg niet uit elkaar gevallen van ellende?!
[/Bitterheid vanwege verliezen in Ronde 1]Hup MB!
![]()
Hihi!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HOU JE BEK JALOERSE RELNICHT!!1!11!1:r;r;
![]()
![]()
!!112#4%6
[..]
Oeh!
Uhmquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
Over rellen gesproken, wanneer is er hier eigenlijk voor het laatst een echte rel geweest?
Jááááquote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Laatste wat ik weet dat Christine Bupa een slijmbal vond maar dat is al lang geleden.
Uhh...jij en Skaai zijn ook niet de grootste maatjes, hè?quote:
De top 10 beste Fok!-rellenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
Over rellen gesproken, wanneer is er hier eigenlijk voor het laatst een echte rel geweest?
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm
Geen idee
Laatste wat ik weet dat Christine Bupa een slijmbal vond maar dat is al lang geleden.
Verder zijn wij heel lief![]()
Tijd voor ontspanningquote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moe van het werken, maar dat is normaal. Verder best okay.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef 907 het volgende:
zomaar m`n mukie uit GC halen ... wat doe je!
Blijf je?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Mukie het volgende:
Ze hebben het echt heel lief gevraagd hoor![]()
Jawel!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
De top 10 beste Fok!-rellen
Maar een rel hoeft toch niet?
Nou sinds ik dr op de L&S-meeting gezien heb vind ik haar tof! Maar daarvoor liep het niet echt neequote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhh...jij en Skaai zijn ook niet de grootste maatjes, hè?
Dan zul je eerst een verstokte SIngle moeten zijn met kennis van auto's, ondergetattooeerd en een wodka-addictionquote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Ghostbuster het volgende:
GC ook al
* Ghostbuster Muuk gaat klonen
Ik weet nog wel een relletje uit de singles-reeksquote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
tot nu toe vinnik het wel leuk jaquote:
mwah... rel, rel...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een relletje uit de singles-reeks
bij de meeste zat ik erbij, dus tja ken hetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Ik haal seksuele bevrediging uit FOK!-rellen.
Noem het een fetish.
Oh.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou sinds ik dr op de L&S-meeting gezien heb vind ik haar tof! Maar daarvoor liep het niet echt nee
Zoals?quote:Ik heb dat met wel meer US-ers die hier gekomen zijn![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
tot nu toe vinnik het wel leuk ja
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een relletje uit de singles-reeks
quote:
Volgens mij poste jij er toen nog niet, maar een rel was het wel te noemen jaquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.Dat had je me wel mogen vertellen.
Ik heb dagenlang mezelf in slaap gehuild, omdat ik het zo moeilijk vond om partij te kiezen voor een van jullie.! Badend in het zweet werd ik wakker, omdat ik nachtmerries had dat ik moest kiezen.
Dat verzin je zelf maarquote:Zoals?
Ja en nee ik ga het niet navertellenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Bupatih het volgende:! Vertel!
Gaat dit over TC?
Of volg ik het allemaal niet?.
.
Wat is L&S?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou sinds ik dr op de L&S-meeting gezien heb vind ik haar tof! Maar daarvoor liep het niet echt nee
*snik* *snotter*quote:
PeRi?quote:Dat verzin je zelf maar
Ja! Jij had er ook mooi tussen gepastquote:
Aha.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en nee ik ga het niet navertellen
Ik zei sorryquote:
Verzin dat zelf maarquote:PeRi?
QyRoz?
Mukie?
Weet ik.quote:
Oooooooohquote:Verzin dat zelf maar
hij staat bij die 10 grootste hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij poste jij er toen nog niet, maar een rel was het wel te noemen ja![]()
Q is geen US-erquote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*snik* *snotter* [afbeelding]
[..]
PeRi?
QyRoz?
Mukie?
Wat denk je dan nu?quote:
Welke rel heb je het over dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij staat bij die 10 grootste hoor
JA HALLO!quote:
Weet ik veel...ik lul gewoon een beetje mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk je dan nu?
Naja, zeg maar niet, maar ik was niet duidelijk ofzo
dan wassie ook niet zooooo grootquote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke rel heb je het over dan?Volgens mij staat degene waar ik het over heb écht niet in dat topic
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:59 schreef Airelle het volgende:
Wie?
Had dat niet iets met KKK te maken?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke rel heb je het over dan?Volgens mij staat degene waar ik het over heb écht niet in dat topic
Ik zei ook niet dattie zooooo groot was, alleen dat ik me een relletje uit het singkestopic herinnerdequote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan wassie ook niet zooooo groot
Ben je maar aant plagen hoor
Pfff, de KKK.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had dat niet iets met KKK te maken?
Toen ik jou ontmaskerde als Klan-member ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had dat niet iets met KKK te maken?
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto'squote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto's
![]()
Nee ik bedoel die kip!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik jou ontmaskerde als Klan-member ja.
Oooooooooowquote:
Was toch allemaal heel subtiel achter de schermen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooooooooow
Nee, die bedoelde ik niet
Was wel een minirelletje hier toen
Grotendeels wel ja, in 1 topic van SC ook nog wel een beetje ruzie gehad maar dat merkte niemand toen geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was toch allemaal heel subtiel achter de schermen?
Om 21.50 uur pas.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is er trouwens geen BB reguliere uitzending?
Komt na de Live.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is er trouwens geen BB reguliere uitzending?
Behalve die valse opmerking van Renate over dat met Brainpower in die autoquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het interview met Hind bij play niet zo bijster interessant eigenlijk.
nou ligt dat meer aan tmf dan aan hind denk ik ... maartoch.... jij beev?
Ken je mij al?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
Wat is de OP veranderd zeg.Beavje is de zwakste schakel.
Of één van de zwakste schakels, in ieder geval.
En ja, dat merk ik nu pas. Het duurde ook een topic of 10 voordat ik doorhad dat er een tournament bezig was. Zelfs een TT erover hielp niet.Ik ben niet zo vlot.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Wat een naam zeg. Ik noem jou wel Henk, dat is makkelijker.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je mij al?
Hoi, ik ben Bupatih.
Mag ik jou dan Bert noemen?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een naam zeg. Ik noem jou wel Henk, dat is makkelijker.
2 was al genoegquote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al beluisterd?
Nee?
Pizza Calzonequote:
Iedereen ze eigen smaak hé !quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pizza Calzone
Bapao
Hazes
Kinderen (voor Kinderen)
Dit is al zoooooo oudquote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pizza Calzone
Bapao
Hazes
Kinderen (voor Kinderen)
quote:
Bekken? Maar ik ken je pas net, Henk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik jou dan Bert noemen?
Bekt wat lekkerder.
Ik zat er op te wachten, Henk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bekken? Maar ik ken je pas net, Henk.![]()
Ja, je weet wel tegen wie je het hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, Henk.
En natuurlijk dat we hier wél een avatarblok hebben.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, je weet wel tegen wie je het hebt.
En ik heet Bert.
Hee!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=56053
Voor Dizer.
Die heeft een vriendin nu, zou wat zijn dan.quote:
Jep..quote:Op donderdag 29 september 2005 21:46 schreef mark_03 het volgende:
Joost denk ik niet, ligt er te dik bovenop.
Ja, weet ik veel, ik zeg ook maar wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin nu, zou wat zijn dan..
Ik hoop Ralph, en dat dan blijkt dat die ex van hem vroeger een vent was.quote:
Die heb ik op Lowlands gezien, waren wel aardigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Leg uit...?quote:
Die RnB-versie van Waanzinnig gedroomd.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik op Lowlands gezien, waren wel aardig.
Ze deden daar ook de Nederlandse versie van een hit van Queen, maar die zie ik helaas niet terug...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die RnB-versie van Waanzinnig gedroomd.
Verneuk ff mijn sig ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
h-o-m-o
in [afbeelding]
het
h-u-i-s [afbeelding]
Oh, ja...zou ik bijna mijn andere geniale hersenspinsels vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
He Buup, Svernie en Mbabe had ik ook van jou gekopieerd. Dat je het weet. [afbeelding]
Kasta en die onuittypbare naamquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto's
![]()
Daarentegen, wie bracht jou op het idee om een nieuwe avatar te nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja...zou ik bijna mijn andere geniale hersenspinsels vergeten.
Jij!!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarentegen, wie bracht jou op het idee om een nieuwe avatar te nemen?
Ja, wie denk je zelfquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wie denk je zelf?
Butapih, Bupitah, enz....
Voetbal.quote:
Oh, ging het daarover.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gereld, mafkees.
Keispannend mên.quote:
Ik schrikte me rot manquote:
ga snel terug in je wonderlampquote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Oké, your wish is my command.
Iets te hockeyerig.quote:
BAH, MENSEN DIE MET MODJES HEBBENquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
BAH, MODJES DIE HUN RECHTEN MISBRUIKEN:r:;R
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!1!
Amen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
BAH, MODJES DIE HUN RECHTEN MISBRUIKEN:r:;R
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!1!
Het kan mij niet hockey genoeg zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Iets te hockeyerig.
Had een kilo aardappels in d'r keel geloof ik..
Wiequote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BAH, MENSEN DIE MET MODJES HEBBEN![]()
:RR:;r:R
![]()
![]()
R:R:
![]()
![]()
:!!((!!!11
Alsof ze ooit een blok beton op d'r gezicht is gegooid, helemaal plat.quote:
hihihiquote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wie denk je zelf?
Butapih, Bupitah, enz....
Ik vind het een naam om op te schieten (op de Engelse manier klinkt het nog wel maar op z'n Nederlands... nee).quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ze ooit een blok beton op d'r gezicht is gegooid, helemaal plat.
Lijkt wel op Dido (die naam)
"hihihi"quote:
Ik ookquote:
Trouwens...iedereen kijkt je raar aan als je zegt dat je van VWO komt en nu HBO doet.quote:
Dat zegt niks over je niveau. Ik heb ook (erg gemakkelijk) HBO gedaan, en ik snap ook niks.quote:
Ja dat is ook me punt lieverdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt niks over je niveau. Ik heb ook (erg gemakkelijk) HBO gedaan, en ik snap ook niks.![]()
Welke opleiding doe je nu dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trouwens...iedereen kijkt je raar aan als je zegt dat je van VWO komt en nu HBO doet.
En ik doe erg gemakkelijk HBO en ik snap alles.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt niks over je niveau. Ik heb ook (erg gemakkelijk) HBO gedaan, en ik snap ook niks.![]()
Journalistiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |