Voor de rest kent ze hier haast niemand, toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
En jij gebruikte mij als lokkertje voor Mukie, dus ik mag dat.
Hij moet eerst leren spellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Welkom enzo.
Ik geloof dat ze mij ook wel kentquote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de rest kent ze hier haast niemand, toch?
Ik zei toch ook "haast"quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze mij ook wel kent
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leef je uit [afbeelding]
Tof!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk, blauw, 28, Zuid-Limburg, Nerd, Autofreak, Filmfanaat, Kroegtijger en wodkaliefhebber
Voor meer vragen, nou ja... die zie ik dan wel komen
Ik ben boven de 16 en drink geen breezahs, noch heb ik een CU2-site of ben ik op sugababes gespotquote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leef je uit [afbeelding]
Maar wil je nou saus erop of ernaast?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben boven de 16 en drink geen breezahs, noch heb ik een CU2-site of ben ik op sugababes gespot
ligt aan het vleesquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wil je nou saus erop of ernaast?
Beetje bruin, jong en goed doorbakken vlees?quote:
doorbakkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje bruin, jong en goed doorbakken vlees?
Oh.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
doorbakken![]()
Ik ga voor medium en veel ook![]()
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
Maar vertel eens, wat maakt SHO zo geweldig?
Hey, ik ook hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijk.
En ik nu ook evenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ook hoor
Oh en mukie: onze meets gaan wél door...
Naja, meets.. 1 tot nu toe
Het kan niet op.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zijn Tania18 en ik natuurlijk.
Tania18, niksan, MissBliss, Dizer, LeBeau, beaverhausen, Bupatih, Svensational, BVO, bar_rel, _ELMaikel_, mark_03, Airelle, babette21, toetatoet, Tom_Tom-, PeRi, Skaai, Duiveltja, Copycat, pberends, Dada en Zhenar.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
Maar vertel eens, wat maakt SHO zo geweldig?
Over vanalles en nog wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef Mukie het volgende:
En waar discussieren jullie zoal over?
Euh...ik heet nog steeds Bupa hoor.quote:Sven, jij maakt elk topic toch speciaal?
Nee idd, wat we ook doen, je blijft maar over jezelf pratenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar meestal draait het om mij.Kunnen die lieverds ook niets aan doen.
Het zijn elke keer dezelfde tournaments hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
We houden trouwens ook hele toffe tournaments
Heb je cola op ofzo? Je bent nu net zo ad rem als ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee idd, wat we ook doen, je blijft maar over jezelf praten![]()
Die eerste is oninteressantquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zijn elke keer dezelfde tournaments hoor.
Ik wacht nog steeds op de Favoriete Andijvie 2005-, de Wie is toffer: MissBliss of ZOWIEE?- en de Bupa van het Jaar-toernooien...
Eerste: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die eerste is oninteressant
Die tweede is natuurlijk wel duidelijk
Die derde is nutteloos
ZOWIEE leeft voort in mij, dus je hoeft haar niet te missen Bupaquote:Op donderdag 29 september 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerste: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.
Tweede: Hmm, ik vind het wel een lekker toernament hoor.Euh..ik bedoel: ZOWIEE was anders ook héél tof.
Derde: Oh ja..Die win ik toch op mijn sloffen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE leeft voort in mij, dus je hoeft haar niet te missen Bupa![]()
![]()
![]()
Lion King.quote:Hear the words and have faith
Have faith
She lives in you
She lives in me
She watches over
Everything we see
Into the water
Into the truth
In your reflection
She lives in you
*stil*quote:
Ik ben the master in alles, Airelle.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Buup???
Jij was goed in streams omzetten in MP3 he?.
Behalve in programma's kijken op de talpa-sitequote:Op donderdag 29 september 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben the master in alles, Airelle.
Hela, hela, hela...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve in programma's kijken op de talpa-site
past wel in mn straatjequote:Op donderdag 29 september 2005 17:44 schreef BVO het volgende:
Politiek, Muziek, Mannen, Vrouwen, Sport, Televisie, Films, Showbizz, School, Werk, Onzin, Liefde, Verdriet, enz.....
Leukste SHO-user.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
wat houden die tournaments in dan
Interesse
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
Bupa, je bent een schat.
Wende Snijders.
Mooi was die tijd...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leukste SHO-user.
En één keer in het jaar (ongeveer gelijk met het algemene Fok!-tournament), zo in december, een tournament met allerlei verschillende dingen waarvoor je kan winnen.
Die van vorig jaar ziet er zo uit: De FOK SHO Awards 2004!! De uitslagen
quote:Grappigste User
Bupatih IIIIIIIIIIIIII (14 stemmen)
quote:De grootste dorpsgek van SHO
Bupatih IIII (4 stemmen)
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |