Weet ik.quote:
Oooooooohquote:Verzin dat zelf maar
hij staat bij die 10 grootste hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij poste jij er toen nog niet, maar een rel was het wel te noemen ja![]()
Q is geen US-erquote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*snik* *snotter* [afbeelding]
[..]
PeRi?
QyRoz?
Mukie?
Wat denk je dan nu?quote:
Welke rel heb je het over dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij staat bij die 10 grootste hoor
JA HALLO!quote:
Weet ik veel...ik lul gewoon een beetje mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk je dan nu?
Naja, zeg maar niet, maar ik was niet duidelijk ofzo
dan wassie ook niet zooooo grootquote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke rel heb je het over dan?Volgens mij staat degene waar ik het over heb écht niet in dat topic
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:59 schreef Airelle het volgende:
Wie?
Had dat niet iets met KKK te maken?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke rel heb je het over dan?Volgens mij staat degene waar ik het over heb écht niet in dat topic
Ik zei ook niet dattie zooooo groot was, alleen dat ik me een relletje uit het singkestopic herinnerdequote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan wassie ook niet zooooo groot
Ben je maar aant plagen hoor
Pfff, de KKK.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had dat niet iets met KKK te maken?
Toen ik jou ontmaskerde als Klan-member ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had dat niet iets met KKK te maken?
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto'squote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
De top 10 beste Fok!-rellen
Maar een rel hoeft toch niet?
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto's
![]()
Nee ik bedoel die kip!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik jou ontmaskerde als Klan-member ja.
Oooooooooowquote:
Was toch allemaal heel subtiel achter de schermen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooooooooow
Nee, die bedoelde ik niet
Was wel een minirelletje hier toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |