Verneuk ff mijn sig ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
h-o-m-o
in [afbeelding]
het
h-u-i-s [afbeelding]
Oh, ja...zou ik bijna mijn andere geniale hersenspinsels vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
He Buup, Svernie en Mbabe had ik ook van jou gekopieerd. Dat je het weet. [afbeelding]
Kasta en die onuittypbare naamquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel die van Rikman en de Yvonne foto's
![]()
Daarentegen, wie bracht jou op het idee om een nieuwe avatar te nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja...zou ik bijna mijn andere geniale hersenspinsels vergeten.
Jij!!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarentegen, wie bracht jou op het idee om een nieuwe avatar te nemen?
Ja, wie denk je zelfquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wie denk je zelf?
Butapih, Bupitah, enz....
Voetbal.quote:
Oh, ging het daarover.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gereld, mafkees.
Keispannend mên.quote:
Ik schrikte me rot manquote:
ga snel terug in je wonderlampquote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Oké, your wish is my command.
Iets te hockeyerig.quote:
BAH, MENSEN DIE MET MODJES HEBBENquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
BAH, MODJES DIE HUN RECHTEN MISBRUIKEN:r:;R
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!1!
Amen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
BAH, MODJES DIE HUN RECHTEN MISBRUIKEN:r:;R
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!1!
Het kan mij niet hockey genoeg zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Iets te hockeyerig.
Had een kilo aardappels in d'r keel geloof ik..
Wiequote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BAH, MENSEN DIE MET MODJES HEBBEN![]()
:RR:;r:R
![]()
![]()
R:R:
![]()
![]()
:!!((!!!11
Alsof ze ooit een blok beton op d'r gezicht is gegooid, helemaal plat.quote:
hihihiquote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wie denk je zelf?
Butapih, Bupitah, enz....
Ik vind het een naam om op te schieten (op de Engelse manier klinkt het nog wel maar op z'n Nederlands... nee).quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ze ooit een blok beton op d'r gezicht is gegooid, helemaal plat.
Lijkt wel op Dido (die naam)
"hihihi"quote:
Ik ookquote:
Trouwens...iedereen kijkt je raar aan als je zegt dat je van VWO komt en nu HBO doet.quote:
Dat zegt niks over je niveau. Ik heb ook (erg gemakkelijk) HBO gedaan, en ik snap ook niks.quote:
Ja dat is ook me punt lieverdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt niks over je niveau. Ik heb ook (erg gemakkelijk) HBO gedaan, en ik snap ook niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |