Grotendeels wel ja, in 1 topic van SC ook nog wel een beetje ruzie gehad maar dat merkte niemand toen geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was toch allemaal heel subtiel achter de schermen?
Om 21.50 uur pas.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is er trouwens geen BB reguliere uitzending?
Komt na de Live.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is er trouwens geen BB reguliere uitzending?
Behalve die valse opmerking van Renate over dat met Brainpower in die autoquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het interview met Hind bij play niet zo bijster interessant eigenlijk.
nou ligt dat meer aan tmf dan aan hind denk ik ... maartoch.... jij beev?
Ken je mij al?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
Wat is de OP veranderd zeg.Beavje is de zwakste schakel.
Of één van de zwakste schakels, in ieder geval.
En ja, dat merk ik nu pas. Het duurde ook een topic of 10 voordat ik doorhad dat er een tournament bezig was. Zelfs een TT erover hielp niet.Ik ben niet zo vlot.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Wat een naam zeg. Ik noem jou wel Henk, dat is makkelijker.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je mij al?
Hoi, ik ben Bupatih.
Mag ik jou dan Bert noemen?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een naam zeg. Ik noem jou wel Henk, dat is makkelijker.
2 was al genoegquote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al beluisterd?
Nee?
Pizza Calzonequote:
Iedereen ze eigen smaak hé !quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pizza Calzone
Bapao
Hazes
Kinderen (voor Kinderen)
Dit is al zoooooo oudquote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pizza Calzone
Bapao
Hazes
Kinderen (voor Kinderen)
quote:
Bekken? Maar ik ken je pas net, Henk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik jou dan Bert noemen?
Bekt wat lekkerder.
Ik zat er op te wachten, Henk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bekken? Maar ik ken je pas net, Henk.![]()
Ja, je weet wel tegen wie je het hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, Henk.
En natuurlijk dat we hier wél een avatarblok hebben.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
Maar vertel eens, wat maakt SHO zo geweldig?
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, je weet wel tegen wie je het hebt.
En ik heet Bert.
Hee!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
http://forum.phun.org/showthread.php?t=56053
Voor Dizer.
Die heeft een vriendin nu, zou wat zijn dan.quote:
Jep..quote:Op donderdag 29 september 2005 21:46 schreef mark_03 het volgende:
Joost denk ik niet, ligt er te dik bovenop.
Ja, weet ik veel, ik zeg ook maar wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin nu, zou wat zijn dan..
Ik hoop Ralph, en dat dan blijkt dat die ex van hem vroeger een vent was.quote:
Die heb ik op Lowlands gezien, waren wel aardigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Leg uit...?quote:
Die RnB-versie van Waanzinnig gedroomd.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik op Lowlands gezien, waren wel aardig.
Ze deden daar ook de Nederlandse versie van een hit van Queen, maar die zie ik helaas niet terug...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die RnB-versie van Waanzinnig gedroomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |