Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.quote:
euhh.. Ik denk dat het weer vrije keus is, net zoals vorige keer?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef flubub het volgende:
Nou, mooie OP uiteindelijk hoorErg benieuwd naar as Zaterdag, welke dansen moeten ze nou nog doen?
Ik ben hier ook niet lang!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.
Fijn, dat irriteerde mij bij het vorige topic ook al.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ff foutje uit TT weggehaald. Zoekt makkelijker.
Dat het weer dezelfde titel heeft slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribunequote:
Ga jij elke week naar toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Vectra het volgende:
[..]
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribune
Ik vind Inge veel te arrogant overkomen, dus van mij mag ze ook wel naar huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Vectra het volgende:
[..]
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribune
Lijkt mij wel leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:36 schreef Vectra het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Wordt de tweede keer (en tevens de laatste keer)
Dank je wel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk.
Veel plezier vanavond![]()
Jaja, oud nieuws.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jim krijgt volgend jaar een rol in Grease hoogst waarschijnlijk..Dat heeft ie aan Julie te danken zijn danspartner![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |