quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Snel he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Dank je.
Christine, LeBeau, Duiveltja, Copycat, pberends, niksan, bar_rel, timbob en PeRi moeten nog stemmen.
Dat wordt lang wachten
Ja, omdat ik je opgeroepen hadquote:
Ach, Bupatih deed het uiteraard ookquote:
Vanaf topic #480quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staan de andere stemmen eigenlijk?
Echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf topic #480
Totaal 18 stemmers nu, jouw duel staat 8-8.
Jij beinvloedt de stemmersquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Totaal 18 stemmers nu, jouw duel staat 8-8.
Alhoewel.....quote:
Het was mij. Maar ik lijk ook zoveel op Angelia Jolie, ik kan me goed voorstellen dat je mij met haar verwart.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was mij. Maar ik lijk ook zoveel op Angelia Jolie, ik kan me goed voorstellen dat je mij met haar verwart.
Hoezoquote:
donequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je zelf doen!
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/ShowChat&action=edit
niet in de oude layout hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
Die banner is alleen iets te groot.
27 jaar. Dat is oud.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe oud is oud?
Ja, 1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Heeft er al iemand op mij gestemd?.
Dat moet wel een vergissing zijn geweest dan.quote:
Ach ja...je hebt het ook niet makkelijk hè, met zo'n tegenstander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat moet wel een vergissing zijn geweest dan..
Het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...je hebt het ook niet makkelijk hè, met zo'n tegenstander.
Dat niet natuurlijk.quote:
Je bent zo oud als je je voelt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar
zo voelt het namelijk wel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Wat hij zegt, mag dat zomaar, voor jan en alleman een standbeeld plaatsen? op de openbare weg?
zou een lekker zooitje worden dan, plemp willekeurig je bronzen derrie neer onder de noemer kunst, of eren van een 'volksheld'...
en dan die mensen die er helemaal in opgaan, en hem zien als een soort halfgod, de held van het volk. Kom op zeg, er zijn wel betere helden te vinden dan dikke dode alcoholische schel-gestemde kampbewoners. (over de doden verder niks dan goeds.)
laat de beste man met rust, gooi Raggel in een diepe put en ga door met je fakking leven, ipv te treuren om Hazes. Opgeklopte mediahype, precies de reden dat ik steeds minder tv kijk. En vond ik vroeger de TROS al kut omdat ze van die programma's hadden waarin het Hollandsche levenslied de hele avond langskwam, nu vind ik het nog erger. Blegh.![]()
![]()
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Phileine zegt sorry morgenavond op tv..
't Is een kreng. Maar wel een leuk kreng.quote:
Dat had ik dus met De Passievrucht, maar die heb ik vorige week gemist.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
http://www.jaggle.nl/images/1127462113.jpg
quote:De afbeelding “http://www.jaggle.nl/images/1127462113.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.
Druk eens op Enter ofzo...als het goed is, moet 'ie het dan doen.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Svensational het volgende:
[[afbeelding]
Ik zie de link met de Passievrucht niet
Doe dan ook niet zo'n stomme editquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!
Dat was ook heel iets anders.
hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dr. Plofkop voor jou he....
maar joh, dat woord is al zo oud als de weg naar Rome....
Waar?quote:
ja dat was ik dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.
Boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
quote:
Hij is in die film heel anders dan in ONM.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......
MissBliss vs. Christinequote:
bestseller zelfsquote:
ik weet [nog] niet hoe het Schnitzelparadijs is, maar Shouf Shouf Habibi vond ik ronduit kutquote:Schnitzelparadijs is zo'n kansloze poging om de multiculti-mislukking een positief imago te geven (maar ondertussen maak je wel 6 keer meer kans om door een Marokkaan beroofd te worden dan door een autochtoon).
Say what? BVO wint hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
ik zit vol verwijtenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
Hij is in die film heel anders dan in ONM.
Die laatste heb ik op dvd, maar nog nooit bekeken. Maar goed, ik ben geen filmliefhebber.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
bestseller zelfs
[..]
ik weet [nog] niet hoe het Schnitzelparadijs is, maar Shouf Shouf Habibi vond ik ronduit kut
Ey Berend die burgemeester van amsterdam van jou (Meki)quote:
dat laatste zou je redding kunnen zijn,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Die laatste heb ik op dvd, maar nog nooit bekeken. Maar goed, ik ben geen filmliefhebber.
Stem nou gewoon op mij, joh. Ik heb ook op jou gestemd.quote:
Mekiquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Berend die burgemeester van amsterdam van jou (Meki)
Wil voor mij maar geen klysma's inkopen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Stem nou gewoon op mij, joh. Ik heb ook op jou gestemd..
Ken jij ene Jean op school?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik haat Rachel Hazes.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin..
ja wat las ik nou voor vaags:quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin..
pbquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Heb je het nu tegen mij of tegen pb?
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ken jij ene Jean op school?
Nou, gewoon wat je zei/vroeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is er poepie... eh bupie?!
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat las ik nou voor vaags:
je ging het uitmaken omdat je na een maand nog steeds niet verliefd bent?!
misschien een rare vraag maar: waarom hád je dan uberhaupt iets met dat kind???
en waag het niet te zeggen: voor de sex![]()
Voor de sex..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat las ik nou voor vaags:
je ging het uitmaken omdat je na een maand nog steeds niet verliefd bent?!
misschien een rare vraag maar: waarom hád je dan uberhaupt iets met dat kind???
en waag het niet te zeggen: voor de sex![]()
oh dan is uitmaken niet handigquote:
maar wáárom heb je dan na die date een maand wat met haar gehad, als je niet verliefd was?!quote:Gewoon.. blind date... nooit doen dus...
mja soms neem ik me heel erg voor om iets níet te zeggen, maar dan doe ik het tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Nou, gewoon wat je zei/vroeg.
Ik geloof niet in verliefd worden na 1 datequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
maar wáárom heb je dan na die date een maand wat met haar gehad, als je niet verliefd was?!
dat hoeft ook niet....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof niet in verliefd worden na 1 date
A. We hebben een tijdje met elkaar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet....
maar je "hebt" wel wat met haar na die date, anders hoefde je het niet uit te maken?!
wat is dat dan? aan het lijntje houden ofzo?!
Mannen zijn mysterieuze wezens. Mannenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
dat hoeft ook niet....
maar je "hebt" wel wat met haar na die date, anders hoefde je het niet uit te maken?!
wat is dat dan? aan het lijntje houden ofzo?!
[gaat er lekker op doorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
A. We hebben een tijdje met elkaar...
B. We zien elkaar niet dagelijks..
C. Een relatie probeer je op te bouwen en niet na 2 dagen al uitmaken
D. Na 4 weken is het nog niets.. maak je het uit...
E.. Babette.. ik ben moe en sjaggie. Slaap lekker allemaal
Ze had kleine Dré leuk aangekleedquote:
Mja, ik was het gewoon met je eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja soms neem ik me heel erg voor om iets níet te zeggen, maar dan doe ik het toch
maar dat komt omdat ik het gewoon echt niet snap
Ja, je moet ook niet op je eigen duel stemmen, alleen op de andere.quote:
En dan nog haar stopwoordje gebruiken ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mja, ik was het gewoon met je eens.
Inderdaad.quote:
En een leuk, goed geschreven boek ook nog eens, vind ikquote:
quote:Het schnitzelparadijs is het razendsnel vertelde verhaal van Nordip, die als ‘sopjongen’ werkzaam is in het Van der Valk-achtige restaurant De Blauwe Gier. Op meesterlijke wijze – van de hak op de tak op de hak op de tak – vertelt Boudou over het wel en wee van jonge mensen, over hun verlangens, frustraties, liefdes en angsten. Boudou heeft een moderne en tevens ‘ouderwetse’ sociaal-realistische roman geschreven, die het leven van jonge Marokkanen in Nederland loepzuiver in kaart brengt.
Khalid Boudou (1974) is geboren in Tamsamane, Marokko. Hij woont sinds jaar en dag in Tiel, dat door hem consequent wordt aangeduid als ‘Tiel Aviv’. Hij schreef verhalen voor Esquire en NRC Magazine, en heeft een column in het Algemeen Dagblad
Recensies:
‘Een verbluffend debuut... geestig en dynamisch... Nordip is de rebel zonder reden, de puber op weg naar volwassenheid, die we kennen uit de bibliotheek van Bildungsromans, van De avonden tot Blauwe maandagen en van De jonge Werther tot De vanger in het koren... Boudou heeft een roman geschreven die niet alleen boven het Nederlandse maaiveld uitsteekt, maar die ook in internationaal perspectief de zeis kan weerstaan’ Pieter Steinz, NRC Handelsblad
‘Boudou schrijft zinnen, ontsproten aan een fontein van talent en klaterend vertel- en denkplezier... zijn naam schijnt als een zon in mijn kamer’ Erdal Balci, Trouw
‘Hilarisch, komisch, turbo-vaart, onvergetelijke personages en wijs. Meteen verfilmen!’ Abdelkader Benali
‘Beter dan Grunberg’ Jeroen de Preter, De Morgen
‘Een van de beste debuten van de laatste jaren: orgineel van toon met een doordachte opbouw en navrante thematiek’ Elsevier
quote:
Ik hoop dat ze op een dodenlijst staat (van de Hazes-fans).quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als smilie: [afbeelding] [afbeelding]
Het wordt er niet echt duidelijker op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Als smilie: [afbeelding] [afbeelding]
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het wordt er niet echt duidelijker op..
quote:Inmiddels is er geloot voor de derde ronde van de Gatorade Cup. Eén plek in het schema is nog niet duidelijk, hiervoor treden ADO Den Haag en SHO volgende week woensdag tegen elkaar aan in het strijdperk.
Ik zal morgen tegen de echte Bupatih zeggen dat ie z'n wachtwoord moet veranderen.quote:
CW als in 'CartWOman'?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
En dan zal ik hem ook vragen waarom hij nog niet in het CW-welkomtopic gepost heeft.
Me tooös.quote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ging eerst koffie zetten en toen was ik dus te laat om even naar buiten te schreeuwen![]()
.
Jep.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ga je nog iets doen vandaag?
Whaha.... is het echt zo erg ja?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:38 schreef PeRi het volgende:
Ja. Ik ga ook shoppen. Stufi is binnen heh
Voor school?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:47 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een Winnie the Pooh map!
Voor mijn stage jaquote:
Hee, ik drink nog steeds bier hoorquote:
Je vermutst... zal wel door de PABO komen.
Als we Duiveltja op doel zetten komt alles goed.quote:
Oh, ik dacht dat jij zo van de rosé wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mijn stage ja!
[..]
Hee, ik drink nog steeds bier hoor!
Rosé is voor de namiddag, bier voor in de avond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij zo van de rosé was.
Ik heb al gehoord dat een paar mensen over dat beeld heen willen gaan pissenquote:
Ik weet niet, maar ik ga het Tournamentstuk zo nog maar ff bijwerken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
BVO, hoe zit het met die SHO-wiki?
Geen PABO Meppel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef PeRi het volgende:
http://www.studentenbox.nl/studenten.html
Ah leuk, gratis spul.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef PeRi het volgende:
http://www.studentenbox.nl/studenten.html
haha da's een beetje schrijftaal hoor, is een soort samentrekking van Hm en Ja...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
En dan nog haar stopwoordje gebruiken ook.
touchéquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
Oh, ik dacht dat jij zo van de rosé was.
Ik gebruik het nu ook vaak de laatste tijd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha da's een beetje schrijftaal hoor, is een soort samentrekking van Hm en Ja...
in spreektaal compenseer ik dit gemis door een veelvuldig gebruik van 't woordje "tja"
is "mja" trouwens niet gewoon 'westers'? ik ken veel mensen hier die het in mail & sms enzo gebruiken...
van wie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het overgenomen van iemand anders.
woooooooooooeeeeeeeee spannendquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef Bupatih het volgende:
Van "Iemand".
Nee, het is Wups.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef babette21 het volgende:
is "mja" trouwens niet gewoon 'westers'? ik ken veel mensen hier die het in mail & sms enzo gebruiken...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
en waar woont Wup....??quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
Nee, het is Wups.
Bij wie dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef Svensational het volgende:
Er is 1 gelijkspel met het tournament..
Whihi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekerkijk 's, je krijgt een sticker:
[afbeelding]
bij ons?!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef Svensational het volgende:
Er is 1 gelijkspel met het tournament..
Niet gelijk alles hequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekerkijk 's, je krijgt een sticker:
[afbeelding]
Ik vind jou maar een stomme meester.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet gelijk alles he. Hij mag er eentje uitkiezen.
!
LeBeau, Duiveltja, bar_rel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij ons?!
wie moeten er nog stemmen?
uiteraard, het moet wel pedagogisch verantwoord blijvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:27 schreef Svensational het volgende:
Niet gelijk alles he. Hij mag er eentje uitkiezen.
!
Tut tut, nou ga je even braaf in de kring zitten, plak je sticker maar op je tekening en dan mag je daarna je fruit opeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een stomme meester.
en er is 1 gelijkspel? de rest is al beslist, of hebben die 3 stemmen daar nog invloed op?!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
LeBeau, Duiveltja, bar_rel.
En PeRi, timbob en pberends stemmen niet.
1 gelijkspel, 5 duels hebben ze nog invloed op, 6 duels beslist.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
en er is 1 gelijkspel? de rest is al beslist, of hebben die 3 stemmen daar nog invloed op?!
oh god, ze zijn ook niet origineel daar bij de pabo he: alle eerstejaars bij de kleuters laten beginnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, nou ga je even braaf in de kring zitten, plak je sticker maar op je tekening en dan mag je daarna je fruit opeten.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, ze zijn ook niet origineel daar bij de pabo he: alle eerstejaars bij de kleuters laten beginnen
da's nog best spannend danquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Svensational het volgende:
1 gelijkspel, 5 duels hebben ze nog invloed op, 6 duels beslist.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij symboliseert alle eerstejaars![]()
Och, sommigen hebben ook dik gewonnen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's nog best spannend dan
wel lief dat het vaak zo gelijk op gaat
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, sommigen hebben ook dik gewonnen hoor.
ja dat weet ik nog van m'n zus, dat ze bijna allemaal bij de onderbouw begonnen... vandaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:36 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben wel een onderscheid gemaakt tussen "onderwijs-assistent" en "HAVO'ers". De HAVO'ers gaan meestal als eerst naar de onderbouw, ook al kan dat niet altijd..
er zaten wel wat inkoppertjes bij jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
Och, sommigen hebben ook dik gewonnen hoor.
Beau en Barrel zullen wel stemmen toch?!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
Duiveltja stemde de vorige keer ook niet Svernie, dus nu ook niet denk ik.
2.5 mbquote:
Done.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2.5 mb
Maak er anders een link van in het ONM topique. Niet iedereen heeft een breedband verbinding
ELM, omdat ie uiteindelijk toch voor 't goeie pad heeft gekozenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Shoot Out!
_ElMaikel_ vs. Copycat (8-8)
edit: eerste vijf tellen mee.
Ik moet bij jou altijd zo aandringen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, ik stem niet.
I know, i know.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef Airelle het volgende:
Beevje!
*** Vanavond Hind in de grote Ivo Niehe Show ***
Buiten het feit dat hij een ontiegelijke arrogante, betweterige, eigenwijze, irritante, elitaire, semi-intellectuele, hypocriete narcist is... is het best een leuke show (afhankelijk van de gastenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ivo Niehe. Brrrr.
Phileine zegt sorry is leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
I know, i know..
Daarna ook nog Phileine zegt sorry op Ned. 3, dus dat wordt een tv-avond..
Misschien ga ik ook wel kijken, als ik terug benquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
Joh, ik kijk niet voor die Niehe, ik kijk voor die ene..
Eigenlijk niet, want Nano had geen stemrecht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat ik ben door ?
Ey dat is leuk![]()
Je bent met de hakken over de sloot doorquote:
Oh, ik dacht dat ik er al uit lagquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent met de hakken over de sloot door.
* Uitslag!
MissBliss vs. Christine 15 1
Dizer vs. Zhenar 10 6
LeBeau vs. mark_03 7 10
Dada vs. Duiveltja 8 9
_ElMaikel_ vs. Copycat 8 8 (3-2)
BVO vs. pberends 15 2
Airelle vs. niksan 14 2
Svensational vs. babette21 9 7
bar_rel vs. Skaai 7 10
timbob vs. Tania18 8 9
beaverhausen vs. Bupatih 1 15
Tom_Tom- vs. PeRi 16 1
Nou ja, het was leuk om tot ronde 2 te komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Best moeilijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom- moeilijk![]()
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle moeilijk![]()
_ElMaikel_ vs. Dizer moeilijk![]()
Svensational vs. mark_03 moeilijk![]()
Aaahquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef The_Langolier het volgende:
Heb je het druk, wordt je gelijk gedumpt.![]()
Maar we hebben ook een zelftoevoeginssysteemquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef The_Langolier het volgende:
Heb je het druk, wordt je gelijk gedumpt.![]()
Nou, vertel. Hebben die dingentjes met de bovenstaande plaatjes te maken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Was het maar al herfstvakantie, dan heb ik allemaal leuke dingetjes die ik ga doen....
Wat klinkt dat liefquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Was het maar al herfstvakantie, dan heb ik allemaal leuke dingetjes die ik ga doen....
Nou min of meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou, vertel. Hebben die dingentjes met de bovenstaande plaatjes te maken?
Ik zal de vaseline niet nodig hebben, want ga naar Centre Parcs met 8 vriendenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lief![]()
![]()
Wat ga je allemaal doen dan?
Leuk! Naar welk park ga je??quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou min of meer.![]()
[..]
Ik zal de vaseline niet nodig hebben, want ga naar Centre Parcs met 8 vrienden [afbeelding]
Trouwens maandag in de Next schijnt het voor 80 eurocent te zuipen zijn. Nu vind ik dat een paupertent, maar die 80 cent is toch wel heel cheap cheap.
De Eemhof. Dit schijnt wel een van de vetste parken te zijn van Centre Parcs. In de buurt zit ook nog een leuke discotheek had ik gehoord, dus dat is extraquote:
Ja, ze zijn daar best wel streng eik aan de deur. Ik hoor echt de meest debiele dingen waarom je geweigerd wordquote:Volgens mij kom je de Next alleen maar in met een studentenpas. En die heb ik niet meer![]()
Ik was vorige week ook van plan om een uurtje te tukken, werd ik om 01.00 wakker. Ik had nog niet warm gegeten dus ik als een zombie naar beneden om te etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik dacht: ik ga even een boek lezen... ik dacht ook: laat ik dat lekker languit op de bank doen.
En nu word ik dus net wakker... en ben ik helemaal suf.
Ga maar eens mijn pasta caprese maken.
De Eemhofquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Eemhof. Dit schijnt wel een van de vetste parken te zijn van Centre Parcs. In de buurt zit ook nog een leuke discotheek had ik gehoord, dus dat is extraomdat we een ruim weekend gaan
[..]
Ja, ze zijn daar best wel streng eik aan de deur. Ik hoor echt de meest debiele dingen waarom je geweigerd word
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Tania18 vs. Duiveltja Wat minder moeilijk
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het was leuk om tot ronde 2 te komen..
Whehe, jij nu ook een.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ha!!! Je hebt een note te pakken![]()
Vertelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De Eemhof
Heb ik iig heel goeie herinneringen aan
Ja, ik was met een maat van me die daar goed bekend was. In eerste instantie was hetquote:Maar ik weet niet hoe het nu is, het was een tijdje geleden afgebrand en weer opnieuw opgebouwd.
[quote]
Ik ben er 1 keer geweest (in de Next) en toen werden idd ook veel mensen geweigerd![]()
Taniaatje...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Tania18 het volgende:
Bupieetje...
7 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vertel
Mooie herinneringen maken is wel het idee
[..]
Mwa...jaahquote:
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
7 jaar geleden ofzo
Maar er liep toen in ieder geval veel lekkers rond![]()
![]()
Idem.quote:
Lees: Duiveltja en Sven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!
Nog nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwa...jaah! Heb je al werk? (
of heb je dat al een keer gezegd?)
Zoveel valt er niet te vertellen, ik was veertien of vijftienquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog nietMaar ik ben druk bezig met solliciteren, (nog een) artikel schrijven etc. Dus het komt vast goed
Hoe bevalt je studie?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi zo..
Hoe mijn studie bevalt? Als een hoogzwangere vrouw, Tania. Als een hoogzwangere vrouw.
Met veel puffen en kreunen kom ik er wel.
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het geen drieling is dan![]()
Dat kon ik zelf ook, maar daar had ik geen zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het voor je editen? [afbeelding]
Uhuhquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, ik was veertien of vijftien![]()
Of wil je wat horen over de romantische avonden in de speelhal?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.Het gaat hartstikke goed.
Niet moeilijk én wel leuk.
Dáárom wilde ik het voor jou doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat kon ik zelf ook, maar daar had ik geen zin in![]()
We hebben nu trouwens evenveel notes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uhuh [afbeelding]
Bedankt voor de smiley bupa, die zocht ik net
Woeiquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb gisteren mijn buluitreiking gehad trouwens
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uhuh [afbeelding]
Bedankt voor de smiley bupa, die zocht ik net
quote:
En toen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingen)
Tot de speelhal dichtging om 0.00 uur, en dan weer naar het huisje
Ik was zenuwachtig, echt niet leuk meerquote:
Geloof me, het is écht niet interessant.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen al om dat notes gebeuren wil ik ook mod worden
Volgens mij tel je dan echt mee![]()
Yep, die goodie two shoes van een Tania heeft er 0quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben nu trouwens evenveel notes.
Aaawwwwquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingen)
Tot de speelhal dichtging om 0.00 uur, en dan weer naar het huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |