Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Phileine zegt sorry morgenavond op tv..
't Is een kreng. Maar wel een leuk kreng.quote:
Dat had ik dus met De Passievrucht, maar die heb ik vorige week gemist.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
http://www.jaggle.nl/images/1127462113.jpg
quote:De afbeelding “http://www.jaggle.nl/images/1127462113.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.
Druk eens op Enter ofzo...als het goed is, moet 'ie het dan doen.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Svensational het volgende:
[[afbeelding]
Ik zie de link met de Passievrucht niet
Doe dan ook niet zo'n stomme editquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!
Dat was ook heel iets anders.
hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dr. Plofkop voor jou he....
maar joh, dat woord is al zo oud als de weg naar Rome....
Waar?quote:
ja dat was ik dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.
Boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
quote:
Hij is in die film heel anders dan in ONM.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......
MissBliss vs. Christinequote:
bestseller zelfsquote:
ik weet [nog] niet hoe het Schnitzelparadijs is, maar Shouf Shouf Habibi vond ik ronduit kutquote:Schnitzelparadijs is zo'n kansloze poging om de multiculti-mislukking een positief imago te geven (maar ondertussen maak je wel 6 keer meer kans om door een Marokkaan beroofd te worden dan door een autochtoon).
Say what? BVO wint hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih