quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Snel he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Dank je.
Christine, LeBeau, Duiveltja, Copycat, pberends, niksan, bar_rel, timbob en PeRi moeten nog stemmen.
Dat wordt lang wachten
Ja, omdat ik je opgeroepen hadquote:
Ach, Bupatih deed het uiteraard ookquote:
Vanaf topic #480quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Waar staan de andere stemmen eigenlijk?
Echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf topic #480
Totaal 18 stemmers nu, jouw duel staat 8-8.
Jij beinvloedt de stemmersquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Totaal 18 stemmers nu, jouw duel staat 8-8.
Alhoewel.....quote:
Het was mij. Maar ik lijk ook zoveel op Angelia Jolie, ik kan me goed voorstellen dat je mij met haar verwart.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was mij. Maar ik lijk ook zoveel op Angelia Jolie, ik kan me goed voorstellen dat je mij met haar verwart.
Hoezoquote:
donequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je zelf doen!
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/ShowChat&action=edit
niet in de oude layout hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
Die banner is alleen iets te groot.
27 jaar. Dat is oud.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe oud is oud?
Ja, 1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Heeft er al iemand op mij gestemd?.
Dat moet wel een vergissing zijn geweest dan.quote:
Ach ja...je hebt het ook niet makkelijk hè, met zo'n tegenstander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat moet wel een vergissing zijn geweest dan..
Het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...je hebt het ook niet makkelijk hè, met zo'n tegenstander.
Dat niet natuurlijk.quote:
Je bent zo oud als je je voelt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar
zo voelt het namelijk wel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Wat hij zegt, mag dat zomaar, voor jan en alleman een standbeeld plaatsen? op de openbare weg?
zou een lekker zooitje worden dan, plemp willekeurig je bronzen derrie neer onder de noemer kunst, of eren van een 'volksheld'...
en dan die mensen die er helemaal in opgaan, en hem zien als een soort halfgod, de held van het volk. Kom op zeg, er zijn wel betere helden te vinden dan dikke dode alcoholische schel-gestemde kampbewoners. (over de doden verder niks dan goeds.)
laat de beste man met rust, gooi Raggel in een diepe put en ga door met je fakking leven, ipv te treuren om Hazes. Opgeklopte mediahype, precies de reden dat ik steeds minder tv kijk. En vond ik vroeger de TROS al kut omdat ze van die programma's hadden waarin het Hollandsche levenslied de hele avond langskwam, nu vind ik het nog erger. Blegh.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |