Hazes of TMF, er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef r3dbaron.com het volgende:
TOTAAL RESPECTLOOS!
Het gaat om zijn muziek en niet om het 'cashen' van die Rachel.
Als zijn muziek je niet bevalt moet je niet kijken, maar TMF opzetten voor chatman of Jamba ofzo.
Dat is een leuke grap. Die heeft nog niemand verteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is de bierindustrie een van de weinigen die echt rouwt om de dood van deze overgewaardeerde persoon. Het is niet voor niets dat precies na zijn dood de gemiddelde bierconsumptie per Nederlander naar beneden is gegaan... degene die dat gemiddelde hoog hield drinkt niet meer
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat is een leuke grap. Die heeft nog niemand verteld.
Tuurlijk. Je moet cabaretier worden met zoveel humor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dus
Drink er nog 1quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dus
Nee dan 50 centquote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, overrated persoon waar alleen kampers naar luisteren.
En mijn moeder is dat aan het kijken. Nu zit ik tot 5 uur met André Hazes dus.quote:
Omdat je in een volksbuurt woont, Pauper.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En mijn moeder is dat aan het kijken. Nu zit ik tot 5 uur met André Hazes dus.![]()
Waarom staat de computer dan ook in de woonkamer..![]()
Precies!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef vanderaalst het volgende:
Tering, wat een gezeik zeg.
Laat die man in zijn waarde.
Alleen omdat jij (of jullie) hem bagger vinden, moet de rest vna de wereld dat ook maar vinden??
Begrijp me niet verkeerd. ik kan best af en toe naar zijn muziek luisteren (zolang ik hem maar niet hoef te zien), en waar ze nu mee bezig zijn vind ik ook de grootste bullshit die er maar is, maar er zullen wel mensen zijn die hier behoefte aan hebben, hetzelfde als dat er nog steeds mensen naar Graceland gaan.
dus laat iedereen gewoon in zijn waarde en loop niet te kankeren op alles wat je niet zint.
Ik heb liever 10 kampers om me heen dan 10 willekeurige fokkers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef skippesoepie het volgende:
Ik blijf hem cool vinden!
Dan maar als kamper betiteld worden.....
Sommige fans gaan echt te ver, die claimen hun eigen plekje tijdens de hazesherdenking (zag ik op tv). En dan zijn ze kwaad op Rachel, dat ze er niet bij mogen zijn ofzo. Die lui hebben totaal geen respect en zijn een stelletje vuile egoisten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Kaap het volgende:
Overdreven gezeik. Snap best dat lui het jammer vinden dat hij dood is maar graftyfus overdreven nationale herdenkingen en die dramaqueen rachel...![]()
Jij weet wel hoe hazes het had gewild? Ik snap niet waar jij het lef en de arrogantie vandaan haalt om voor anderen te bepalen wat zij wel en niet moeten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
Dit na zijn dood hadden ze voor mij dus echt NIET hoeven doen, gatverdamme![]()
Zo had André het gewilt!
Heeft hij uitvoerig alles in detail opgeschreven?
Please, laat m rusten!
Standbeeld is overdreven, die tv show is totaal ONNUTTIG en dat concert is nog wel te begrijpen - evenals die vuurpijl.
Maar die commotie!
Zo had Andre het gewild.
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
Dit na zijn dood hadden ze voor mij dus echt NIET hoeven doen, gatverdamme![]()
Zo had André het gewilt!
Heeft hij uitvoerig alles in detail opgeschreven?
Please, laat m rusten!
Standbeeld is overdreven, die tv show is totaal ONNUTTIG en dat concert is nog wel te begrijpen - evenals die vuurpijl.
Maar die commotie!
Zo had Andre het gewild.
Weet je nog wat je in het begin van het seizoen over real zei?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Ik vind het nogal ongeloofwaardig als ik eerlijk ben; ik ben van nature niet bepaald iemand die het snel gelooft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe hazes het had gewild? Ik snap niet waar jij het lef en de arrogantie vandaan haalt om voor anderen te bepalen wat zij wel en niet moeten.
Dat ik Real een kutploeg vind?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je nog wat je in het begin van het seizoen over real zei?
Ik vind het belachelijk dat je je op zo'n manier uitlaat, vooral omdat je aangeeft dat je de gedachte er niet bij kunt hebben. Geeft wat mij betreft aan dat je weinig inlevingsvermogen hebt in de gevoelens van anderen en aspecten in het leven puur negatief benadert. Maar het is je eigen leven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ongeloofwaardig als ik eerlijk ben; ik ben van nature niet bepaald iemand die het snel gelooft.
Voor iemand die die gedachte niet heeft ziet het er nogal nep uit, en nogal voor het geld.
Dat gaf ze ook openlijk toe!
Nee.quote:
Dit was toch een KLB topic, of hoe zit het?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je je op zo'n manier uitlaat, vooral omdat je aangeeft dat je de gedachte er niet bij kunt hebben. Geeft wat mij betreft aan dat je weinig inlevingsvermogen hebt in de gevoelens van anderen en aspecten in het leven puur negatief benadert. Maar het is je eigen leven.
Waar de fuck staat dat ding?quote:
Sjeezquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Renesite het volgende:
Respecteer dan op zijn minst een ander zijn mening, hoe dom hij in jou ogen al kan zijn, maar negeer het dan op zijn minst.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck staat dat ding?
Als ik er in de buurt zou wonen zou ik hem laten verwijderen.
Bah bah bah
Ik hoop dat Valencia kampioen wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee.
Dat ze dit jaar echt een goed team hadden met goede spelers, betere ploeg dan vorig jaar.
Verder was Hazes topquote:
André Hazes had meer fans dan hatersquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Natalie het volgende:
'k Erger me vooral aan dat hele mediacircus er omheen. Vind 't zó overdreving. En dan heb ik het nog niet over die verheerlijking die je ook op ziet treden.
I agrreequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Natalie het volgende:
'k Erger me vooral aan dat hele mediacircus er omheen. Vind 't zó overdreving. En dan heb ik het nog niet over die verheerlijking die je ook op ziet treden.
Ik durf daar ernstig aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
André Hazes had meer fans dan haters
Een colaatje bedoel je? is goed!...quote:
Is het percentage kampers zo hoog dan in Nederland?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
André Hazes had meer fans dan haters
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Omdat je in een volksbuurt woont, Pauper.![]()
Ook als ze alleen volkshelden zijn onder de laagste soort van de bevolking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Hazes verdient dit. Net als Fortuyn toendertijd
Volkshelden moeten groots geëerd worden
Ik vind die houding ook een beetje arrogant en eng, om te oordelen wie er hoger en lager in de maatschappij staat. Wie zegt dat iemand minder is dan jou?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook als ze alleen volkshelden zijn onder de laagste soort van de bevolking?![]()
Volgens mij is het best wel algemeen bekend dat vooral de wat minder intellectueel bedeelde medeburgers overschatte zangers als Hazes kunnen waarderen. De intellectuele elite heeft een veel verfijndere smaak.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind die houding ook een beetje arrogant en eng, om te oordelen wie er hoger en lager in de maatschappij staat. Wie zegt dat iemand minder is dan jou?
Bovendien is 26 zetels voor Fortuyn wel een beetje veel, als dat alleen moest komen van de "onderlaag der bevolking"
Wat hij zegt, mag dat zomaar, voor jan en alleman een standbeeld plaatsen? op de openbare weg?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck staat dat ding?
Als ik er in de buurt zou wonen zou ik hem laten verwijderen.
Bah bah bah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |