De stok van de vuurpijl waar zijn as in zit mag van mij rotten!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet. Iemand die gecremeerd is, rot nogal moeilijk.
Misschienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Dus je moeder is een kamphoer?
Zeker omdat ze zelf geen leven heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien
Nee ze zegt dat ze kijkt omdat ze levens verhalen zo boeind vind![]()
scherpquote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zeker omdat ze zelf geen leven heeft![]()
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komtquote:
Dat je moeke er naar kijkt betekend toch niet dat jij er naar moet kijken?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komt![]()
Dat zie je fout; het zijn de mongolen die nog achter zijn rug om er geld aan willen verdienen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komt![]()
Kamper.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef BennyNL het volgende:
wuhahaha idioot, ga je mond spoelen. Hazes is een legende
kutkinderen die nog thuis wonen en overal commentaar op hebben
En dan te bedenken dat ze mijn boek niet eens willen uitgeven... uitgevers hebben gewoon geen verstand van goede lectuurquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef sooty het volgende:
Er schijnt een eerste druk van het boek van Raggel te zijn van 100.000 exemplaren.![]()
Advies: Verkoop onmiddelijk je aandelen van/in die uitgeverij.
Probeer het bij de kleinere uitgevers of doe een eerste druk 'in eigen beheer'.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze mijn boek niet eens willen uitgeven... uitgevers hebben gewoon geen verstand van goede lectuur![]()
AMENquote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef sooty het volgende:
On topic:
Hazes moet eens met rust gelaten worden.
Met name door alle patjepejers die na zijn dood nog proberen te cashen, waaronder niet in de laatste plaats zijn 3e vrouw, de Tros, de uitgever van het prulwerk van zijn derde vrouw, de platenmaatschappijen die het lijk opwarmen en vele anderen, waaronder schoonfamilie 3.
Hij is dood. Het is en was geen Elvis.
De man is niet meer verkoopbaar; Hij is geschiedenis, soit.
Laat 'm rusten.
De zingende alcoholist? zegt ook weer genoeg over je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien
Nee ze zegt dat ze kijkt omdat ze levens verhalen zo boeind vind![]()
Tis ook respectloos dat jij onze mening niet accepteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef r3dbaron.com het volgende:
TOTAAL RESPECTLOOS!
Het gaat om zijn muziek en niet om het 'cashen' van die Rachel.
Als zijn muziek je niet bevalt moet je niet kijken, maar TMF opzetten voor chatman of Jamba ofzo.
Ik ga vanavond mooi naar Guus Meeuwis ipv naar de Ahoy. Vraag me enkel af hoe Guus zowel in de Ahoy kan optreden als in de HMH op dezelfde avond...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, overrated persoon waar alleen kampers naar luisteren.
Is ook zo. Zijn muziek is ook klote.. (behalve de Hazes cover natuurlijk ..)quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:30 schreef tonks het volgende:
Guus gaywis zuigt ook
Een hoer is nog zo verstandig om zich te laten betalen voor de daad.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Dus je moeder is een kamphoer?
Excuse me?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Davoice het volgende:
Typisch Nederland.
Doden aanbidden die geen fuck gepresteerd hebben.
Pim Fortuyn schreeuwde alleen maar wat en iedereen geloofde wat hij zei![]()
en dan Herman Brood, dat was gewoon een junk.
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef vosss het volgende:
Onze hond is afgelopen jaar ingeslapen; dat vind ik veel erger dan dat die vetklep de pijp uit is
whehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.![]()
Hazes of TMF, er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef r3dbaron.com het volgende:
TOTAAL RESPECTLOOS!
Het gaat om zijn muziek en niet om het 'cashen' van die Rachel.
Als zijn muziek je niet bevalt moet je niet kijken, maar TMF opzetten voor chatman of Jamba ofzo.
Dat is een leuke grap. Die heeft nog niemand verteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is de bierindustrie een van de weinigen die echt rouwt om de dood van deze overgewaardeerde persoon. Het is niet voor niets dat precies na zijn dood de gemiddelde bierconsumptie per Nederlander naar beneden is gegaan... degene die dat gemiddelde hoog hield drinkt niet meer
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat is een leuke grap. Die heeft nog niemand verteld.
Tuurlijk. Je moet cabaretier worden met zoveel humor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dus
Drink er nog 1quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden al een Fokke & Fok!ke van gemaakt... iedereen jat mijn grap dus
Nee dan 50 centquote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, overrated persoon waar alleen kampers naar luisteren.
En mijn moeder is dat aan het kijken. Nu zit ik tot 5 uur met André Hazes dus.quote:
Omdat je in een volksbuurt woont, Pauper.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En mijn moeder is dat aan het kijken. Nu zit ik tot 5 uur met André Hazes dus.![]()
Waarom staat de computer dan ook in de woonkamer..![]()
Precies!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef vanderaalst het volgende:
Tering, wat een gezeik zeg.
Laat die man in zijn waarde.
Alleen omdat jij (of jullie) hem bagger vinden, moet de rest vna de wereld dat ook maar vinden??
Begrijp me niet verkeerd. ik kan best af en toe naar zijn muziek luisteren (zolang ik hem maar niet hoef te zien), en waar ze nu mee bezig zijn vind ik ook de grootste bullshit die er maar is, maar er zullen wel mensen zijn die hier behoefte aan hebben, hetzelfde als dat er nog steeds mensen naar Graceland gaan.
dus laat iedereen gewoon in zijn waarde en loop niet te kankeren op alles wat je niet zint.
Ik heb liever 10 kampers om me heen dan 10 willekeurige fokkers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef skippesoepie het volgende:
Ik blijf hem cool vinden!
Dan maar als kamper betiteld worden.....
Sommige fans gaan echt te ver, die claimen hun eigen plekje tijdens de hazesherdenking (zag ik op tv). En dan zijn ze kwaad op Rachel, dat ze er niet bij mogen zijn ofzo. Die lui hebben totaal geen respect en zijn een stelletje vuile egoisten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Kaap het volgende:
Overdreven gezeik. Snap best dat lui het jammer vinden dat hij dood is maar graftyfus overdreven nationale herdenkingen en die dramaqueen rachel...![]()
Jij weet wel hoe hazes het had gewild? Ik snap niet waar jij het lef en de arrogantie vandaan haalt om voor anderen te bepalen wat zij wel en niet moeten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
Dit na zijn dood hadden ze voor mij dus echt NIET hoeven doen, gatverdamme![]()
Zo had André het gewilt!
Heeft hij uitvoerig alles in detail opgeschreven?
Please, laat m rusten!
Standbeeld is overdreven, die tv show is totaal ONNUTTIG en dat concert is nog wel te begrijpen - evenals die vuurpijl.
Maar die commotie!
Zo had Andre het gewild.
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
Dit na zijn dood hadden ze voor mij dus echt NIET hoeven doen, gatverdamme![]()
Zo had André het gewilt!
Heeft hij uitvoerig alles in detail opgeschreven?
Please, laat m rusten!
Standbeeld is overdreven, die tv show is totaal ONNUTTIG en dat concert is nog wel te begrijpen - evenals die vuurpijl.
Maar die commotie!
Zo had Andre het gewild.
Weet je nog wat je in het begin van het seizoen over real zei?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Ik vind het nogal ongeloofwaardig als ik eerlijk ben; ik ben van nature niet bepaald iemand die het snel gelooft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe hazes het had gewild? Ik snap niet waar jij het lef en de arrogantie vandaan haalt om voor anderen te bepalen wat zij wel en niet moeten.
Dat ik Real een kutploeg vind?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je nog wat je in het begin van het seizoen over real zei?
Ik vind het belachelijk dat je je op zo'n manier uitlaat, vooral omdat je aangeeft dat je de gedachte er niet bij kunt hebben. Geeft wat mij betreft aan dat je weinig inlevingsvermogen hebt in de gevoelens van anderen en aspecten in het leven puur negatief benadert. Maar het is je eigen leven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ongeloofwaardig als ik eerlijk ben; ik ben van nature niet bepaald iemand die het snel gelooft.
Voor iemand die die gedachte niet heeft ziet het er nogal nep uit, en nogal voor het geld.
Dat gaf ze ook openlijk toe!
Nee.quote:
Dit was toch een KLB topic, of hoe zit het?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je je op zo'n manier uitlaat, vooral omdat je aangeeft dat je de gedachte er niet bij kunt hebben. Geeft wat mij betreft aan dat je weinig inlevingsvermogen hebt in de gevoelens van anderen en aspecten in het leven puur negatief benadert. Maar het is je eigen leven.
Waar de fuck staat dat ding?quote:
Sjeezquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Renesite het volgende:
Respecteer dan op zijn minst een ander zijn mening, hoe dom hij in jou ogen al kan zijn, maar negeer het dan op zijn minst.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck staat dat ding?
Als ik er in de buurt zou wonen zou ik hem laten verwijderen.
Bah bah bah
Ik hoop dat Valencia kampioen wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee.
Dat ze dit jaar echt een goed team hadden met goede spelers, betere ploeg dan vorig jaar.
Verder was Hazes topquote:
André Hazes had meer fans dan hatersquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Natalie het volgende:
'k Erger me vooral aan dat hele mediacircus er omheen. Vind 't zó overdreving. En dan heb ik het nog niet over die verheerlijking die je ook op ziet treden.
I agrreequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Natalie het volgende:
'k Erger me vooral aan dat hele mediacircus er omheen. Vind 't zó overdreving. En dan heb ik het nog niet over die verheerlijking die je ook op ziet treden.
Ik durf daar ernstig aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
André Hazes had meer fans dan haters
Een colaatje bedoel je? is goed!...quote:
Is het percentage kampers zo hoog dan in Nederland?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Omdat je in een volksbuurt woont, Pauper.![]()
Ook als ze alleen volkshelden zijn onder de laagste soort van de bevolking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Hazes verdient dit. Net als Fortuyn toendertijd
Volkshelden moeten groots geëerd worden
Ik vind die houding ook een beetje arrogant en eng, om te oordelen wie er hoger en lager in de maatschappij staat. Wie zegt dat iemand minder is dan jou?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook als ze alleen volkshelden zijn onder de laagste soort van de bevolking?![]()
Volgens mij is het best wel algemeen bekend dat vooral de wat minder intellectueel bedeelde medeburgers overschatte zangers als Hazes kunnen waarderen. De intellectuele elite heeft een veel verfijndere smaak.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind die houding ook een beetje arrogant en eng, om te oordelen wie er hoger en lager in de maatschappij staat. Wie zegt dat iemand minder is dan jou?
Bovendien is 26 zetels voor Fortuyn wel een beetje veel, als dat alleen moest komen van de "onderlaag der bevolking"
Wat hij zegt, mag dat zomaar, voor jan en alleman een standbeeld plaatsen? op de openbare weg?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck staat dat ding?
Als ik er in de buurt zou wonen zou ik hem laten verwijderen.
Bah bah bah
Naja Micheal heeft ook veel fans hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
Tja, raar dat een pedofiel zoveel fans heeft.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Wat hij zegt, mag dat zomaar, voor jan en alleman een standbeeld plaatsen? op de openbare weg?
zou een lekker zooitje worden dan, plemp willekeurig je bronzen derrie neer onder de noemer kunst, of eren van een 'volksheld'...
en dan die mensen die er helemaal in opgaan, en hem zien als een soort halfgod, de held van het volk. Kom op zeg, er zijn wel betere helden te vinden dan dikke dode alcoholische schel-gestemde kampbewoners. (over de doden verder niks dan goeds.)
laat de beste man met rust, gooi Raggel in een diepe put en ga door met je fakking leven, ipv te treuren om Hazes. Opgeklopte mediahype, precies de reden dat ik steeds minder tv kijk. En vond ik vroeger de TROS al kut omdat ze van die programma's hadden waarin het Hollandsche levenslied de hele avond langskwam, nu vind ik het nog erger. Blegh.![]()
![]()
En uit welk woonwagen kamp kom jijquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Razor21 het volgende:
Hazes is ok ok ole ole zingen we mee Hazes is ok Hazes is ok.
TS je bent om teje kan ook zappen athans je moeder stakker
![]()
Ja, en dus?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou, dat we moeten stemmen en als 51% voor is mag je er niets meer over zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, en dus?
Vind het een beetje een loze opmerking. Wat wil je ermee zeggen?
Kolder. In de KLB mag je klagen. Dus dat precies wat ik doe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dat we moeten stemmen en als 51% voor is mag je er niets meer over zeggen.
We ramen dat beeld door haar raam heenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, wie molesteert mee?Of anders een massale demonstratie voor d'r huis?
Ooohhh ja heerlijk, nadat we haar er eerst aan vastgeketend hebben!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We ramen dat beeld door haar raam heen![]()
rammen dan zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We ramen dat beeld door haar raam heen![]()
Ik heb een racheloverkill...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef Renesite het volgende:
Oke, enough is enough
Dit is niet meer klagen
ze is die mediahype nogal begonnen, ze verdient bakken met geld en opzich vind ik het allemaal veel te veel! Ik vind dit nogal misbruik maken van de situatie enigsinds.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef baskabel4 het volgende:
waarom eigenlijk die haat tegen Rachel...ik heb zeker niet goed gevolgt?
Ik vind, ik-ik-ik-IKquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef baskabel4 het volgende:
waarom eigenlijk die haat tegen Rachel...ik heb zeker niet goed gevolgt?
38 euro???quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ze is die mediahype nogal begonnen, ze verdient bakken met geld en opzich vind ik het allemaal veel te veel! Ik vind dit nogal misbruik maken van de situatie enigsinds.
Ik vind dat je doden moet laten rusten.
ze vraagt geld voor dit concert! 38 euro!!!! Ik vind dit belachelijk![]()
Nou, Rachel-André combi.... Dus er komt een jaarlijkse Varkenshazes-dag, 23 september. Iedereen vreet en zuipt dan heel veel, en tussen de gangen door een minuut stilte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Toewan het volgende:
Komt er volgend jaar nou weer een herdenkigsconcert ?? Wat een onzin zeg, knal die pijl gewoon de lucht in.
Maar ja, wat boeit 't me eigenlijk ook, je kan het ook negeren.
Je vergeet Theo van Gogh! Die maakte toch alleen maar kansloze buttfilms.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Davoice het volgende:
Typisch Nederland.
Doden aanbidden die geen fuck gepresteerd hebben.
Pim Fortuyn schreeuwde alleen maar wat en iedereen geloofde wat hij zei![]()
en dan Herman Brood, dat was gewoon een junk.
Ey, Theo maakte wel De Hunkering he, dat was echt een gaaf programma. Hij probeerde (zogenaamd) elke uitzending weer een liliputter te versieren, maar elke keer werd hij afgewezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef LSS het volgende:
[..]
Je vergeet Theo van Gogh! Die maakte toch alleen maar kansloze buttfilms.
Waarom, omdat ie een 12-jarige neukte? Volgens mij maakt je dat toch echt een smerige pedo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Vanavond ga ik Hazes fijn eren in de kroeg![]()
Mensen die hem een pedo noemen zijn trieste honden.
Bovendien is 26 zetels voor Fortuyn wel een beetje veel, als dat alleen moest komen van de "onderlaag der bevolking"quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef jan66 het volgende:
Gaat goed hč Jan, dat quoten..quote:Ofwel de groep plebs in Nederland is gegroeid of misschien had de waarde man ook wel flink wat aanhang bij de middenstanders die er nu achterkomen dat ze net zo goed CDA hadden kunnen stemmen.
bron?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie een 12-jarige neukte? Volgens mij maakt je dat toch echt een smerige pedo.
kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef cultheld het volgende:
Dood wakker worden. Dat wil ik ook een keer.
kampers kan je pwnen, zelfs in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb liever 10 kampers om me heen dan 10 willekeurige fokkers.
Dit zegt wel weer iets over het niveau van hazesfansquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Generalisatiequote:Op zaterdag 24 september 2005 10:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit zegt wel weer iets over het niveau van hazesfans.
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet vind dat het een grote artiest is (in de breedte misschien). Het is mijn muzieksmaak niet, maar afgezien daarvan kom ik nog steeds op het zelfde uit. Een kameraad van me was naar een concert geweest. Hazes stond dat er gewoon de helft van de tijd de microfoon naar het publiek te wijzen (zo van "zingen jullie maar!" maar dan meer van "ik heb geen zin/ben te dronken om zelf te zingen dus zingen jullie maar). Niet bepaald groots te noemen.quote:ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben
En aan u hetzelfde gewenst.quote:de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben.
Zo is 't wel weer genoeg, zoalshetis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben.
de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Ik denk niet van Nederland, maar wel in zijn genre.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Netflier het volgende:
Dat Hazes de grootste artiest is van Nederland zegt veel over het muzikale niveau van ons land.
wel weer genoeg?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo is 't wel weer genoeg, zoalshetis.
Dat jij zo'n groot fan van André bent, hoeft nog niet te betekenen dat iedereen 't moet zijn. Als je je irriteert aan 't geklaag, dan moet je hier niet gaan lezen. Klaar.
Wat betreft 'de grootste artiest die wij ooit in Nederland gekend hebben': da's jouw mening. Daar hoeven anderen het niet mee eens te zijn, daarvoor is het een mening.
Je zag het in de serie hoe het te werk ging.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Netflier het volgende:
By the way, zou Rachel echt dat boek zelf geschreven hebben of heeft zij verhalen verteld aan iemand die daar een verhaal over schreef?
Goed te zien dat je kunt lezen.quote:
oh ok, sorry. je had het ook ff kunnen weghalen. maar 'wel weer genoeg' impliceert dat ik me vaker schuldig maak aan verwensingen, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed te zien dat je kunt lezen.
Verwensing doe je maar ergens. Thanks.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ok, sorry. je had het ook ff kunnen weghalen. maar 'wel weer genoeg' impliceert dat ik me vaker schuldig maak aan verwensingen, toch?
wat is er? of waar bemoei je je eigenlijk mee?quote:
Laat maar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er? of waar bemoei je je eigenlijk mee?
quote:
Ik ben momenteel bezig dood te gaan, ja?!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
bij deze wilde ik even mijn oprechte excusses aanbieden aan alle zieltjes die ik gekwetst heb... tuurlijk krijgen jullie geen vinketering en als je dit leest leef je nog.
welk graf zou het best bij jou passen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig dood te gaan, ja?!![]()
De enigste toekomst die ik nog heb is jouw profielpic.![]()
Een familiegraf voor mij alleen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk graf zou het best bij jou passen?
Oh ja? De eerste vrouw van Hazes is er anders niet zo gelukkig mee dat die Rachel een zwart boekje over haar opendoet. En wat dacht je van Hazes' overige kinderen die op TV moeten aanzien dat het stoffelijk overschot van hun vader de lucht in wordt geschoten. Denk je dat ze het leuk vinden om door die hoer en haar asociale ouders te worden buitengesloten? En iedereen vindt die Hazes-verering allemaal prachtig inclusief Job Cohen en een aantal politici terwijl het overduidelijk is dat de meeste 'vrienden' van André alleen op zichzelf geilen en in de spotlights willen staan. Als je dit allemaal moet aanzien lijkt het net of er in Nederland alleen maar debielen wonen. Gatverdamme!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |