De stok van de vuurpijl waar zijn as in zit mag van mij rotten!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet. Iemand die gecremeerd is, rot nogal moeilijk.
Misschienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Dus je moeder is een kamphoer?
Zeker omdat ze zelf geen leven heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien
Nee ze zegt dat ze kijkt omdat ze levens verhalen zo boeind vind![]()
scherpquote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zeker omdat ze zelf geen leven heeft![]()
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komtquote:
Dat je moeke er naar kijkt betekend toch niet dat jij er naar moet kijken?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komt![]()
Dat zie je fout; het zijn de mongolen die nog achter zijn rug om er geld aan willen verdienen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als hij mij ook laat rusten en niet meer met ze bolle opgeblazen kikker kop op tv komt![]()
Kamper.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef BennyNL het volgende:
wuhahaha idioot, ga je mond spoelen. Hazes is een legende
kutkinderen die nog thuis wonen en overal commentaar op hebben
En dan te bedenken dat ze mijn boek niet eens willen uitgeven... uitgevers hebben gewoon geen verstand van goede lectuurquote:Op donderdag 22 september 2005 21:32 schreef sooty het volgende:
Er schijnt een eerste druk van het boek van Raggel te zijn van 100.000 exemplaren.![]()
Advies: Verkoop onmiddelijk je aandelen van/in die uitgeverij.
Probeer het bij de kleinere uitgevers of doe een eerste druk 'in eigen beheer'.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze mijn boek niet eens willen uitgeven... uitgevers hebben gewoon geen verstand van goede lectuur![]()
AMENquote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef sooty het volgende:
On topic:
Hazes moet eens met rust gelaten worden.
Met name door alle patjepejers die na zijn dood nog proberen te cashen, waaronder niet in de laatste plaats zijn 3e vrouw, de Tros, de uitgever van het prulwerk van zijn derde vrouw, de platenmaatschappijen die het lijk opwarmen en vele anderen, waaronder schoonfamilie 3.
Hij is dood. Het is en was geen Elvis.
De man is niet meer verkoopbaar; Hij is geschiedenis, soit.
Laat 'm rusten.
De zingende alcoholist? zegt ook weer genoeg over je moederquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien
Nee ze zegt dat ze kijkt omdat ze levens verhalen zo boeind vind![]()
Tis ook respectloos dat jij onze mening niet accepteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef r3dbaron.com het volgende:
TOTAAL RESPECTLOOS!
Het gaat om zijn muziek en niet om het 'cashen' van die Rachel.
Als zijn muziek je niet bevalt moet je niet kijken, maar TMF opzetten voor chatman of Jamba ofzo.
Ik ga vanavond mooi naar Guus Meeuwis ipv naar de Ahoy. Vraag me enkel af hoe Guus zowel in de Ahoy kan optreden als in de HMH op dezelfde avond...
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, overrated persoon waar alleen kampers naar luisteren.
Is ook zo. Zijn muziek is ook klote.. (behalve de Hazes cover natuurlijk ..)quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:30 schreef tonks het volgende:
Guus gaywis zuigt ook
Een hoer is nog zo verstandig om zich te laten betalen voor de daad.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
Dus je moeder is een kamphoer?
Excuse me?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Davoice het volgende:
Typisch Nederland.
Doden aanbidden die geen fuck gepresteerd hebben.
Pim Fortuyn schreeuwde alleen maar wat en iedereen geloofde wat hij zei![]()
en dan Herman Brood, dat was gewoon een junk.
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef vosss het volgende:
Onze hond is afgelopen jaar ingeslapen; dat vind ik veel erger dan dat die vetklep de pijp uit is
whehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch, met je hond had je een sexuele relatie en met Hazes niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |